Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Dobijanje nemacke boravisne vize

[es] :: Vodič za emigraciju :: Dobijanje nemacke boravisne vize

Strane: << < .. 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1188423 | Odgovora: 3980 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

m_ici

Član broj: 308243
Poruke: 23
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize17.10.2013. u 17:39 - pre 128 meseci
1600e netto nam trazi nadlezni u uredu za strance. U odbijenici je pisalo kao nema dovoljno sredstva za izdrzavanje. Kad je mm bio na razgovoru u uredu rekli su mu da samo donese neki papir gde cu kao ja da idem na razgovor za posao cim dodjem u DE, on je to odneo i ona je odobrila vizu... da bi nam nakon 2 meseca cekanja stigla odbijenica. Kada smo pitali zasto je prvo odobrila pa odbila, rekla je to je izmedju mene i konzulata...
 
Odgovor na temu

Nadia011
student
Beograd

Član broj: 305809
Poruke: 24
*.adsl.alicedsl.de.



+2 Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize17.10.2013. u 23:40 - pre 128 meseci
M_ici , mislim da tu nesto nije u redu sa tim papirima, i odbijenicom, jeste probali da predate direktno u Nemackoj papire? Ja sam tako uradila i proslo je ama bas sve po protokolu. Sto se tice placanja platne liste na odredjeni iznos, MOJ MUZ je platio prijatelja(i jos placa) i licnog sam uverenja da takve usluge treba platiti s obzirom da ta prijava kosta prijatelja, poznanika ili koga god. Na te pune plate od 1600 pa navise kosta i do 550 eura mesecno poslodavca., ako ne i vise. Bas sam u toj tematici i bas sam upoznata kako to ide. Mislim das pare i sve je ok , ali nije, neverovatno je da ljudi jednostavno nece da te prijave.

Cujem od ljudi koje licno poznajem da se takve usluge prijavljivanja naplacuju i vise nego sto je realan iznos troskova poslodavca. Tako ti je to kad ti treba plata za papire ili spajanje porodice.

Bas mi je zao kad cujem da su nekog odbili za spajanje porodice, ne odustajte!
 
Odgovor na temu

m_ici

Član broj: 308243
Poruke: 23
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize18.10.2013. u 15:07 - pre 128 meseci
Hvala puno Nadia, pokusacemo nesto.
Da, pokusavali smo da predamo direktno u DE ali su rekli mora preko Bg.
 
Odgovor na temu

kAOSmonk
Inner Mind

Član broj: 65502
Poruke: 22
*.dip0.t-ipconnect.de.



Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize20.10.2013. u 13:58 - pre 128 meseci
Pozdrav svima!

Prvo bih da se licno zahvalim svim ucesnicima diskusije, jer mi je ista pomogla vise puta da se snadjem na pocetku svog botravka u DE. U medjuvremenu sam sredio papirologiju, dobio plavu kartu i sada je na red porodica. Ono sto me zanima jeste da li neko moze reci koja je procedura za porodicu? Supruga i dete su dobile ulaznu vizu na tri meseca te pretpostavljam da se ostala papirologija sredjuje u samoj DE. Da li je neko prosao kroz isto, da li su koraci za porodicu isti onima kroz koje sam ja prosao i ima li kakvih specificnosti? A mozda su koraci kroz koje sam ja prosao iste i za porodicu - prijava boravka, pa potom dobijanje plave karte?

Svaki savet je dobrodosao!
 
Odgovor na temu

Ana34

Član broj: 310172
Poruke: 40
*.superkabel.de.



+3 Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize20.10.2013. u 18:35 - pre 128 meseci
Postovani kAOSmonk,
ostao vam je najlaksi deo. Supruga i dete treba da se prijave u auslander biro da im zakazu razgovor i predaju dokumenata za izradu plave karte. Koliko se ja secam, nama nikakvih specificnosti. Neka prijave boravak u burger birou pre nego sto odu na zakazani razgovor, mislim da bi trebalo, a nije vam problem. U principu, sve su sad bukvano samo tehnicke stvari, procedure koje moraju da se odrade.
Srdacan pozdrav,
Ana
 
Odgovor na temu

nislija5
Nis

Član broj: 318520
Poruke: 4
*.exe-net.net.



+1 Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize21.10.2013. u 23:25 - pre 128 meseci
Pozzz svima ,
interesuje me ako neko moze da mi pomogne, postoje li olaksavajuce okolnosti za studente iz Srbije za rad u Nemackoj, i koje ? Unapred hvala
 
Odgovor na temu

Harz
Wiss. Mitarb., TU Clausthal
Deutschland

Član broj: 195909
Poruke: 121
*.imet.tu-clausthal.de.



+23 Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize22.10.2013. u 09:44 - pre 128 meseci
Citat:
nislija5:
Pozzz svima ,
interesuje me ako neko moze da mi pomogne, postoje li olaksavajuce okolnosti za studente iz Srbije za rad u Nemackoj, i koje ? Unapred hvala


Cao nislija5,

iako mi iz poruke nije bas najjasnije da li trazis posao kao student ili kao svrseni student, moracu da te razocaram. Nikakve olaksavajuce okolnosti ne postoje za (svrsene) studente iz Srbije! Ali nemoj da te ovo deprimira. Budi uporan i ako to zaista zelis naci ces svoje mesto pod suncem u Nemackoj.

Ima vise nacina da dodjes u Nemacku. Kao student mozes da dodjes preko IAESTE-a (udruzenje za razmenu studenata tehnickih fakulteta, kancelarija im se nalazi na Tehnolosko-metalurskom fakultetu u Beogradu, Karnegijeva 4, tel. 011 3229077). Na ovaj nacin na par meseci se dobije stipendija (oko 660 Evra) i mogucnost da se radi na nekom od instituta. Poznajem mnogo studenata koji su na ovaj nacin ostvarili dobre kontakte sa profesorima i kolegama i na taj nacin sebi obezbedili stipendiju za izradu diplomskog a kasnije i doktorata sto je sigurna ulaznica u Nemacku. Jedna od mogucnosti je direktno pisanje profesorima sa pitanjem sa li imaju slobodnih mesta (citaj para) za neki diplomski, master ili doktorski rad. Obicaj je da doktoranti rade na institutima, tj. da su u radnom odnosu za vreme izrade doktorata. Radi se na nekom projektu (koji moze biti finansiran na razne nacine: drzava, privreda, ...) koji je ujedno i tema doktorskog rada.
Postoji mogucnost i da se dobije DAAD stipendija (www.daad.de).
Malo pojasnjenje: u Nemackoj su fakulteti sastavljeni od instituta i profesori su zaposleni, kao i saradnici, na institutima koji cine fakultete odnosno Univerzitet.

Ipak, najlakse je ako neko vec radi na nekom institutu da vas preporuci. Doktorat je sigurna ulaznica u visoko drustvo u Nemackoj. U zavisnosti na kom fakultetu se doktorira, u kom delu Nemacke se nadje posao i naravno u kojoj firmi se nadje posao pocetne plate (bruto plate) se krecu od 50.000 do 75.000 Evra. Neto plata (tj. porez koji se odbija od bruto plate) zavisi od godina zivota i bracnog stanja. Na decu se dobija dodatak koji je negde oko 200 Evra po detetu. U zavisnosti od firme dobija se na kraju godine i eventualno bonus za uspesno poslovanje i bozicni dodatak. Cesto se dobija i leti dodatak za letovanje.

Postoji jos jedan nacin da se u Nemacku dodje i pre zavrsetka fakulteta. Nakon BSc (moze i nakon naseg mastera ili oni koji su zavrsili po starom Dipl. Ing., sto da ne?) upise se master u Nemackoj i za najvise dve godine se dobije njihova diploma koja sirom otvara vrata nalazenju posla u Nemackoj. "Nemacki djaci" imaju na raspolaganju jednu godinu nakon diplomiranja, master rada ili doktorata da nadju posao u Nemackoj (dobijaju vizu na godinu dana). Ono sto sam primetio da masovno rade studenti iz Azerbejdzana, dolaze na master iz petroleum i zemnogasnog inzenjerstva. Za najvise 4 semestra dobijaju Nemacku diplomu i sirom otvaraju vrata u celom svetu. Na univerzitetu, gde sam ja trenutno, ovaj master program se odrzava i na engleskom jeziku. Moj komsija iz Azerbejdzana je na ovaj nacin nasao posao u nemackoj naftnoj kompaniji bez znanja nemackog jezika za pocetnu platu od 70.000 Evra (o kojoj ja i kao iskusan inzenjer ili doktor nauka mogu samo da sanjam). Troskovi za ovako nesto su: Skolarina po semestru oko 500 Evra, za zivot mesecno (rekao sam zivot, ne provod) je dovoljno 500 Evra, sve u svemu oko 15.000 Evra je dovoljno da se ova diploma stavi u dzep sto se vrati za prva cetiri meseca rada. Mozda je ovo velika suma za nekoga, ali izracunajte koliko vam novca treba da studirate u Beogradu (pogotovo oni koji studiraju privatne fakultete gde se semestar (diploma) placa ili oni koji nisu na budzetu) i videcete da to nije neka razlika, ali na kraju kada se svode racuni, itekako je razlika na strani ovakvog studiranja. Moja topla preporuka za sve one koji su u mogucnosti ovo da urade. Ne gubi se vreme u Srbiji na studijama, otvara se mogucnost dobijanja posla (ravnopravno sa Nemcima) a i lakse se nalazi pozicija (ako neko zeli) za doktorat.

Na kraju. Mozda mogu nekome da pomognem da dodje da uradi ovde diplomski ili praksu. Za posao je vec teze, ali se nikad ne zna. Naravno tehnicki fakulteti (ne svi) dolaze u obzir.

Svima koji pokusavaju da se dokopaju Nemacke zelim uspeh.

[Ovu poruku je menjao Harz dana 22.10.2013. u 11:20 GMT+1]
 
Odgovor na temu

uerceg
Software Developer
Berlin, Germany

Član broj: 267296
Poruke: 203
62.206.211.*



+36 Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize22.10.2013. u 09:51 - pre 128 meseci
Citat:
nislija5:
Pozzz svima ,
interesuje me ako neko moze da mi pomogne, postoje li olaksavajuce okolnosti za studente iz Srbije za rad u Nemackoj, i koje ? Unapred hvala


U odgovoru od Harz sve lepo stoji objasnjeno, ali kratko - ne, ne postoje. Nista olaksavajuce spram ostalih ne-EU zemalja.
 
Odgovor na temu

kAOSmonk
Inner Mind

Član broj: 65502
Poruke: 22
..nat.bs.kae.de.oneandone.net.



Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize22.10.2013. u 14:28 - pre 128 meseci
Citat:
Ana34:
Postovani kAOSmonk,
ostao vam je najlaksi deo. Supruga i dete treba da se prijave u auslander biro da im zakazu razgovor i predaju dokumenata za izradu plave karte. Koliko se ja secam, nama nikakvih specificnosti. Neka prijave boravak u burger birou pre nego sto odu na zakazani razgovor, mislim da bi trebalo, a nije vam problem. U principu, sve su sad bukvano samo tehnicke stvari, procedure koje moraju da se odrade.
Srdacan pozdrav,
Ana


Hvala Ana34 na potvrdi. :) Da li kojim slucajem znate da li i dete mora da bude prisutno? Da ne bude da sam lenj, oticicu do auslander biroa da i njima postavim to pitanje, no ovde pokusavam da cujem iskustva drugih jer mozda za njih dobijem jos koje pitanje. :)

Hvala jos jednom!
 
Odgovor na temu

Nadia011
student
Beograd

Član broj: 305809
Poruke: 24
*.adsl.alicedsl.de.



+2 Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize22.10.2013. u 17:55 - pre 128 meseci
Moj komentar i misljenje a na temu pojavljivanja po administrativnim kancelarijama Nemacke.
Kada sam , pre godinu dana krenula u `okrsaj` sa administrativnim zahtevima za papire, boravak, osiguranja itd. dobila sam savet od jednog coveka iz Pazara. potpuno anoniman lik, ...iz mase.
Pomagala sam njegovoj zeni da polozi A1 za predavanje papira i tako smo se i upoznali.On je doveo zenu i 4 dece i bez ikakvih problema resio papire ovde. Covek je pri tom nepismen baustelac (bez uvrede) i sjajan lik. Njegova je nauka sledeca, gde god se u Nemackoj pojavljujes, prijavljujes, upisujes ili radis bilo kakvu radnju(administrativnu) celu porodicu povedi sa sobom.Uvek. Uzmi slobodno, i ne salji zenu da ti zavrsi posao.
Ziv bio, svaka mu se pozlatila. Kad te vide na gomili, vec je 50 posto reseno u tvoju korist :)
 
Odgovor na temu

kAOSmonk
Inner Mind

Član broj: 65502
Poruke: 22
*.dip0.t-ipconnect.de.



Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize22.10.2013. u 18:55 - pre 128 meseci
Savet, a i zdrava logika, su totalno na mestu! :)
 
Odgovor na temu

nislija5
Nis

Član broj: 318520
Poruke: 4
178.17.29.*



+1 Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize22.10.2013. u 22:52 - pre 128 meseci
pozdrav svima jos jedno pitanje
trnutno zavrsavam obuku za negovatelja, po zavrsetku obuke polazem za dobijanje sertifikata, koji je priznat u svim zemljama vropske unije, e sada mene zanima da li stim ja mogu otici u DE i raditi.
Hvala
 
Odgovor na temu

Harz
Wiss. Mitarb., TU Clausthal
Deutschland

Član broj: 195909
Poruke: 121
*.imet.tu-clausthal.de.



+23 Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize23.10.2013. u 13:58 - pre 128 meseci
Citat:
nislija5:
Pozzz svima ,
interesuje me ako neko moze da mi pomogne, postoje li olaksavajuce okolnosti za studente iz Srbije za rad u Nemackoj, i koje ? Unapred hvala


Citat:
nislija5:
pozdrav svima jos jedno pitanje
trnutno zavrsavam obuku za negovatelja, po zavrsetku obuke polazem za dobijanje sertifikata, koji je priznat u svim zemljama vropske unije, e sada mene zanima da li stim ja mogu otici u DE i raditi.
Hvala


Sad mi tek nista nije jasno!? Da li si ti student, svrseni student, ili zavrsavas kurs za negovatelja, ili sve to zajedno!? Pade mi na pamet Bora Todorovic i scena iz Balkan Ekspresa "jesam muzicar - nisam muzicar" :-)

Salu na stranu. Nije moja bransa, verovatno ce se neko sa tim iskustvom javiti a mogao bi i da pogledas prethodne postove, jer mislim da je neko o tome vec pisao. Ono sto sam ja cuo da ti je neophodno znanje (zvanicni sertifikat) nemackog jezika za nivo B1. Bez toga nema dolaska. U ime mog druga iz Srbije, koji je hteo ovde da dodje u istom svojstvu (negovatelj), komunicirao sam sa jednom gospodjom iz Berlina koja vodi firmu za zaposljavanje ljudi (uglavnom sa nasih prostora) u oblasti medicine (od nje ovaj podatak o nivou B1). Postoji i zvanicna saradnja nase i nemacke vlade (resornih ministarstava) u oblasti zaposljavanja nasih medicinskih radnika u Nemackoj, te se malo raspitaj i po Srbiji o tome. Ako zelis mogu ti poslati podatke ove gospodje iz Berlina (vodi poreklo iz Vojvodine pa se moze komunicirati na Srpskom jeziku).

Zelim ti da uspes u svojoj nameri da dodjes u Nemacku.

P.S. Ipak se pre toga odluci da li si ili nisi muzicar ;-)
 
Odgovor na temu

nislija5
Nis

Član broj: 318520
Poruke: 4
*.exe-net.net.



+1 Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize25.10.2013. u 17:31 - pre 128 meseci
Zdravo Harz,

prvo da ti se zahvalim na odgovorima.Moj brat je student pa je prvo pitanje bilo vezano za njega.Ja sam poceo da pohadjam kurs za negovatelje,koji je ovde kod nas preko Poljske akademije i dobija se sertifikat VCC koji je priznat u svim zemljama EU.U okviru kursa je i kurs jezika,osnovni i strucni.Polaze se pred Poljacima.Ako mozes molim te posalji mi kontakt te zene iz Berlina da bih mogao da se informisem kako i gde da apliciram za posao.Ja bih voleo da potrazim posao u Minhenu pa ako neko zna neku Nemacku agenciju za zaposljavanje neka napise,trebace mi,a isto tako bilo kakvu informaciju vezanu za trazenje ove vrste posla.

hvala unapred
 
Odgovor na temu

Harz
Wiss. Mitarb., TU Clausthal
Deutschland

Član broj: 195909
Poruke: 121
*.imet.tu-clausthal.de.



+23 Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize25.10.2013. u 18:01 - pre 128 meseci
Citat:
nislija5:
prvo da ti se zahvalim na odgovorima.Moj brat je student pa je prvo pitanje bilo vezano za njega.Ja sam poceo da pohadjam kurs za negovatelje,koji je ovde kod nas preko Poljske akademije i dobija se sertifikat VCC koji je priznat u svim zemljama EU.U okviru kursa je i kurs jezika,osnovni i strucni.Polaze se pred Poljacima.Ako mozes molim te posalji mi kontakt te zene iz Berlina da bih mogao da se informisem kako i gde da apliciram za posao.Ja bih voleo da potrazim posao u Minhenu pa ako neko zna neku Nemacku agenciju za zaposljavanje neka napise,trebace mi,a isto tako bilo kakvu informaciju vezanu za trazenje ove vrste posla.



Da ne bih postavljao kompletnu prepisku sa tom gospodjom ovde, jer je to ipak privatna prepiska, posalji mi na PP tvoju mail adresu i ja cu ti poslati kompletnu prepisku na tvoj mail.

Pozz
 
Odgovor na temu

AndreAvril
Nezaposlena
Nema

Član broj: 313857
Poruke: 7
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize30.10.2013. u 11:31 - pre 127 meseci
E ovako. Imam par pitanja.
Ja sam dobila ugovor za posao u Nemačkoj, potpisala i vratila se ovamo da učim još malo jezik i da predam zahtev za radnu vizu. Sad podnosim zahtev za radnu vizu u Beogradu, imam sva dokumenta i tako, nadam se da će sve biti u redu.
Problem je što imam verenika, zajedno smo već 5 godina, i on hoće da ide preko sa mnom. Sad želimo da saznamo koji je najbolji način da i on ode?
On ima Hrvatski pasoš, ali ni to ne vredi jer oni u Nemačkoj ne mogu da rade do jula 2015. koliko sam upućena, ali i to je neka mala prednost valjda.
Jezik učimo oboje, tako da to neće biti veliki problem.
Zanima me da li je bolje da on ide tamo sa mnom pa da traži sam posao i da kasnije pravi papire kao i ja.. Ili da se mi venčamo pa da dođe sa mnom preko spajanja porodice?
I da li će biti neki problem ako sam ja sad podnela zahtev za radnu vizu kao ''slobodna'' a u međuvremenu se udam i promenim stanje?

 
Odgovor na temu

uerceg
Software Developer
Berlin, Germany

Član broj: 267296
Poruke: 203
62.206.211.*



+36 Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize30.10.2013. u 12:00 - pre 127 meseci
Nisam upucen koje je ogranicenje za ljude sa hrvatskim pasosem na prostoru sengena (kao sto je za nas sa srpskim 90 dana), ali u svakom slucaju on moze da dodje sa tobom i od tamo trazi posao, ali ako i ljudima sa hrvatskim pasosem treba radna dozvola, prednost ce mu biti jedino ta sto ce brze moci otici na neki intervju ako ga neko pozove, sa naglaskom na to ako ga neko pozove, mada naravno zavisi sve od firme do firme kakve su po pitanju dovodjenja stranih drzavljana da rade kod njih.

Nece biti nikakav problem sto si podnela zahtev za radnu vizu kao "slobodna". Ja sam isto kao "slobodan" dobio radnu i boravisnu vizu (plavu kartu), u medjuvremenu se ozenio (i zena i ja smo srpski drzavljani), zena se prijavila u Beogradu za vizu za spajanje porodice, dobila je bez ikakvih problema i sada ovamo ima pravo na boravak i rad bez ikakvih problema.
 
Odgovor na temu

AndreAvril
Nezaposlena
Nema

Član broj: 313857
Poruke: 7
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize30.10.2013. u 12:30 - pre 127 meseci
Da, Hrvatski državljani ne mogu da rade u Nemačkoj do jula 2015. iako su ušli u EU. Ali čula sam ipak da kad si u EU imaš prednost u odnosu na one koji nisu, verovatno im treba manje papirologije i cimanja u odnosu na nas. I oni moraju nakon 90 dana da izađu iz Nemačke na 90 dana bilo gde u EU i tako opet..

Ako dobije vizu za spajanje i boravišnu dozvolu na osnove mene, on dobija i dozvolu za rad?
Negde ovde sam pročitala da dobija sam boravišnu dozvolu ali da ne može da radi.

Hvala na odgovoru, videćemo šta ćemo, nadam se da će sve biti u redu.

 
Odgovor na temu

uerceg
Software Developer
Berlin, Germany

Član broj: 267296
Poruke: 203
62.206.211.*



+36 Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize30.10.2013. u 13:15 - pre 127 meseci
Citat:
AndreAvril: Da, Hrvatski državljani ne mogu da rade u Nemačkoj do jula 2015. iako su ušli u EU. Ali čula sam ipak da kad si u EU imaš prednost u odnosu na one koji nisu, verovatno im treba manje papirologije i cimanja u odnosu na nas.

Ja znam da prvo nemacki drzavljani imaju prednost u odnosu na nas (prilikom procedure obrade zahteva za radnu vizu), pa nakon toga EU gradjani, pa tek onda mi. Sad je HR u EU, tako da moze da bude da im je nesto lakse, ali ne znam da li se ta prednost odnosi na sve zemlje EU ili na zemlje EU cijim drzavljanima Nemacka dozvoljava rad.

Citat:
AndreAvril:Ako dobije vizu za spajanje i boravišnu dozvolu na osnove mene, on dobija i dozvolu za rad?
Negde ovde sam pročitala da dobija sam boravišnu dozvolu ali da ne može da radi.

To je jako dobro pitanje na koje ja do kraja ne znam apsolutno tacan odgovor. Citao sam razne varijante - ako onaj supruznik koji je vec u Nemackoj ima plavu kartu, onda onaj ko se "spoji" dobija automatski i dozvolu za rad, a ako nema plavu kartu, onda supruznik dobija samo boravak, i slicno. Naravno, nemam pojma sta je istina, znam da sam isao u Ured za strance ovamo gde zivim i da su mi rekli da moja supruga moze da trazi posao i bez ikakve dodatne papirologije da pocne da radi u Nemackoj i to sam pitao u par navrata razlicite sluzbenike u Uredu i svi su mi isto rekli. Ako su lagali mene, i ja lazem vas.
 
Odgovor na temu

Zvezdana89

Član broj: 318728
Poruke: 1
*.teol.net.



Profil

icon Re: Dobijanje nemacke boravisne vize30.10.2013. u 18:47 - pre 127 meseci
Pozdrav svima! Ja sam nova ovde, pre par dana sam polozila a1 test u Sarajevu. Moj verenik i ja zelimo da se vencamo u Nemackoj, dokumenti su predati cekamo odobrenje za datum vencanja. Zanima me koliko ranije pre tog datuma ja moram predati dokumenta za vizu ovde kod nas?
 
Odgovor na temu

[es] :: Vodič za emigraciju :: Dobijanje nemacke boravisne vize

Strane: << < .. 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1188423 | Odgovora: 3980 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.