Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Studiranje u Beč-u / studying in Vienna / Studieren in Wien

[es] :: Vodič za učenje :: Studiranje u Beč-u / studying in Vienna / Studieren in Wien
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 335856 | Odgovora: 781 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ANA 011
BEOGRAD

Član broj: 23255
Poruke: 7
195.252.87.*

ICQ: 308015487


Profil

icon Re: studiranje u bec-u02.04.2004. u 10:25 - pre 243 meseci
cao,
hvala ti puno na toj adresi,sinoc sam bila,ali moram da ti kazem da je moj nemacki strasno los,tako da ja tamo skoro nista ne razumem.znam da je to moj problem,ali bih molila nekoga ko zna kako da resim moj problem da mi pomogne.evo da opet ponovim,ja sam vanredan student u beogradu pa me zanima da li mogu kao takav da se prebacim u bec?kada bude neko imao vremena bila bih mu zahvalna d ami odgovori.
hvala!!!
 
Odgovor na temu

XXXL

Član broj: 23874
Poruke: 44
195.222.59.*



Profil

icon Re: studiranje u bec-u03.04.2004. u 23:35 - pre 242 meseci
Imam yedno pitanye...
Kolko treba dnewno da uci onay ko ye upiso informatiku u becu npr. il swe yedno sam nek ye u austriyi ?
Nemoyte mi rec da ye preko 4,5 h ?
 
Odgovor na temu

elnino
Aleksandar Djordjevic
Leskovac, Beograd, Wien

Član broj: 5576
Poruke: 26
*.ptt.yu

ICQ: 92418974


Profil

icon Re: studiranje u bec-u04.04.2004. u 20:06 - pre 242 meseci
ne mozes tako da postavljas pitanje, jer je to iskljucivo individualna stvar, drugo ako ne znas jezik, onda ti je ucenje znatno otezano i produzeno. A ako planiras da odes i OSTANES tamo, onda ne treba da se ogranicavas, tako da racunas 4,5 sati kao neki minimum :) (ko radi ne boji se gladi)
Elitesecurity turisticko mesto, ja sam tebe poseciv'o cesto :)
 
Odgovor na temu

elnino
Aleksandar Djordjevic
Leskovac, Beograd, Wien

Član broj: 5576
Poruke: 26
*.ptt.yu

ICQ: 92418974


Profil