Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Windows mreže- totalni početnik

[es] :: Windows mreže :: Windows mreže- totalni početnik

[ Pregleda: 1678 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

codeb.s

Član broj: 67549
Poruke: 157
*.teol.net.



+1 Profil

icon Windows mreže- totalni početnik12.04.2012. u 20:26 - pre 146 meseci
Evo ovako, kao prvo totalni sam početnik što se tiče "opasnijih" mreža ali spreman učiti. Nabavio sam 4 servera ( 3x HP ProLiant ML370 G5 i 1xHP ProLiant ML350 G5) i trebao bi sad "odraditi" mrežu u preduzeću sa 30ak radnih stanica odnosno Compaq Evo Thin Client T20. Trebam pomoć oko svega: kakav OS na serveru postaviti, da li ići na jednom serveru DC, na drugom Exchage, na trećem neki firewall... kako podesiti nsjbolju infrastrukturu? Sada mreža je sasvim jednostavna

internet
l
modem
l
rack1 --- (sprat 1 - rack2)------ radne stanice 1-10
\ ---(sprat 2 - rack 3) ----- radne stanice 11-20
\ --- (sprat 3 - rack 4) ----- radne stanice 21-30


Treba mi pomoć oko literature,gdje je naći... neki tutorijal, predlog ili bilo šta što mi može pomoći...
 
Odgovor na temu

rajco

Član broj: 19348
Poruke: 1020

Sajt: rajco.me/blog


+45 Profil

icon Re: Windows mreže- totalni početnik13.04.2012. u 02:37 - pre 146 meseci
Koliko je firma spremna da izdoji za licence? Koje su potrebe? Koliko je planirano širenje u naredne tri godine? Od toga zavisi i dosta odgovora. Možda i neki sbs dolazi u obzir.
rajco.me/blog

 
Odgovor na temu

codeb.s

Član broj: 67549
Poruke: 157
*.teol.net.



+1 Profil

icon Re: Windows mreže- totalni početnik13.04.2012. u 08:36 - pre 146 meseci