Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

problem sa SBB kablovskim internetom

[es] :: ISP :: problem sa SBB kablovskim internetom

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 22954 | Odgovora: 111 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pailhead
Dusan Bosnjak
freelance
Oakland baby, CA

Član broj: 16715
Poruke: 862
*.beograd-3.tehnicom.net

ICQ: 55993773


+9 Profil

icon Re: problem sa SBB kablovskim internetom04.03.2004. u 21:32 - pre 244 meseci
E ja sam totalni laik, a sbb koliko god da je los ipak prizejlkujem da se pojavi kod mene jer ja imam jos goreg provajdera i.com.

Anyway, sta je meni mnogo glupo bilo u onim paketima bla bla brdo para = veoma malo megabajta je sto ti se isto naplati mb koji skines iz japana (kao laik pretpostavljam samo da ide preko vise kompjutera cega vec) i mb koji skines od komsije sa 3eg sprata. Isto mi je delovalo glupo i ono sto ti naplacuju izvestaj, koji jeste 30kb ali je to tvojih 30kb.
Za sada bih voleo da se prikljucim na taj njihov flat jer trenutno sam na dial up-u koji me kosta prosecno 4000din mesecno

what we want, we must create
 
Odgovor na temu

pierre
Aleksic Goran
Beograd

Član broj: 3189
Poruke: 190
*.ptt.yu

Sajt: www.inter.rs


Profil

icon Re: problem sa SBB kablovskim internetom07.03.2004. u 14:22 - pre 244 meseci
Citat:
pailhead:
E ja sam totalni laik, a sbb koliko god da je los ipak prizejlkujem da se pojavi kod mene jer ja imam jos goreg provajdera i.com.


ne bih da te ispravljam, samo bih da dodam, da to ipak moze da bude i stvar ukusa. zavisi sve od toga sta ti lakse, a sta teze pada.

ikom je dosao kod nas na karaburmu i rekao bice internet sledeceg meseca. sledeceg meseca su rekli bice za dva meseca. za dva meseca su rekli bice na leto. i tako dalje, u nedogled...