Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Vreme "stoji" dok je racunar iskljucen

[es] :: Matične ploče, procesori i memorije :: Vreme "stoji" dok je racunar iskljucen

[ Pregleda: 3437 | Odgovora: 10 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ivan.petrovic
Ivan Petrovic
HO, ProCredit Bank
ar-bg-ar

Član broj: 135228
Poruke: 48
*.vozd.net.



Profil

icon Vreme "stoji" dok je racunar iskljucen05.11.2007. u 10:40 - pre 200 meseci
Ovo bi mozda bila veoma zanimljiva diskusija o zaustavljanju vremena, da se ne radi o problemu vezanom za moj laptop :)

Mislim da je ploca krivac za sve ovo, pa sam ovu temu bas ovde postavio.

Radi se o Acer Aspire 5310 laptopu koji ima navedeni problem.
Na njemu je instaliran win xp, posle ozbiljnijih problema oko nabavljanja drajvera za xp, buduci da je ovaj laptop dizajniran za vistu i samo se uz njega dobijaju drajveri za vistu, takodje je i net siromasan ponudom istih za ovaj laptop.

Vasa misljenja, eventualne slicne situacije u vezi sa problemom. Hvala!
 
Odgovor na temu

Predrag Supurovic
Pedja YT9TP
Užice

Član broj: 157129
Poruke: 6279

Sajt: pedja.supurovic.net


+1571 Profil

icon Re: Vreme "stoji" dok je racunar iskljucen05.11.2007. u 15:26 - pre 200 meseci
Na desktop racunarima ovo se desava kada se isprazni litijumska baterija na ploci. Verovatno i laptop ima tako nesto.
 
Odgovor na temu

ivan.petrovic
Ivan Petrovic
HO, ProCredit Bank
ar-bg-ar

Član broj: 135228
Poruke: 48
*.vozd.net.



Profil

icon Re: Vreme "stoji" dok je racunar iskljucen05.11.2007. u 19:01 - pre 200 meseci
Da ima i laptop, ali on je nov, sto je verovatno mala verovatnoca. Dakle ne restartuje se vreme i datum svaki put kad se upali, nego se jednostavno vreme zamrzne dok on ne radi, a cim se ukljuci vreme nastavi :)

Flash-ovao sam i bios ali ni to nije resilo problem
 
Odgovor na temu

milosmi
milos milovanovic

Član broj: 160202
Poruke: 2
212.200.99.*



Profil

icon Re: Vreme "stoji" dok je racunar iskljucen06.11.2007. u 15:31 - pre 200 meseci
Mozes da probas da otvoriš laptop vrlo nežno,da ne povrediš garanciju i pokušaš da zameniš bateriju,možda će to rešiti problem.Voleo bih da još neko izkomentariše ovu temu.
 
Odgovor na temu

Nenad Vranjanac
nbg

Član broj: 36176
Poruke: 2840
*.adsl.beotel.net.



+3 Profil

icon Re: Vreme "stoji" dok je racunar iskljucen06.11.2007. u 19:00 - pre 200 meseci
ako je lap nov i pod garancijom, najbolje ga je odneti u servis.
kad imaš samo čekić, sve ti liči na eksere
postoje dve vrste ljudi: oni koji dele ljude na dve vrste i oni koji to ne cine
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Vreme "stoji" dok je racunar iskljucen06.11.2007. u 19:54 - pre 200 meseci
Imam jednu MSI S370 ploču (ne sećam se tačno oznake, a mrzi me da otvaram taj krš), koja pokazuje neke slične simptome: sat/kalendar radi sasvim normalno dok je mašina uključena, a kad se isključi na desetak sati, zakasni po 3-4 časa!

Naravno, prvo sam mislio (štaviše - bio sam ubeđen) da je u pitanju baterija. Zamenio bateriju drugim primerkom (ispravna, ali ne i nova) i sutradan utvrdio da je situacija ista. Bateriju sam zamenio i drugi put (ovaj put potpuno novom) i problem nije rešen. Očigledno je problem u RTC-u. Tako da, eto, može biti i to problem. Ako prosta zamena baterije ne "izleči" sat, znaćeš u čemu je vic.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

ivan.petrovic
Ivan Petrovic
HO, ProCredit Bank
ar-bg-ar

Član broj: 135228
Poruke: 48
*.vozd.net.



Profil

icon Re: Vreme "stoji" dok je racunar iskljucen06.11.2007. u 21:17 - pre 200 meseci
Da, laptop je nov i sigurno je da ce ici na servis. Ali sam mislio neke hintove tipa ako je nesto bezazleno da tamo ne bi camio po mesec dana bez razloga. I meni je cudno za bateriju, jer znam da kad ona oslabi bios se svaki put restartuje, pa i sat, hteo sam samo da vidim moze li tako da se ponasa ako je baterija losa. Postovacu na kraju sta je resilo problem :)
 
Odgovor na temu

pem7799

Član broj: 128706
Poruke: 6
*.dsl.iskon.hr.



Profil

icon Re: Vreme "stoji" dok je racunar iskljucen07.11.2007. u 10:34 - pre 200 meseci
Da, i ja na novoj (3 mjeseca staroj) AM2 matičnoj ploči imam sličan problem.
Kad je računalo ugašeno, a pod naponom (gori LED-ica na optičkom mišu), sat radi.
Ako računalo NIJE pod naponom (kad je isključen iz strujne utičnice), vrijeme stoji.
Iako, ponekad i odbroji koji minut...

Kad baterija "ode", POST obično izbaci poruku "CMOS cheksum error" i resetira vrijeme i datum.
Ali kod mene to nije slučaj. Svi parametri CMOS-a su sačuvani, štaviše "zaleđeni".

Nakon vađenja i vraćanje baterije, (čišćenja tj. resetiranja CMOS-a), stvar dobro radi par dana,
pa onda sve od početka...


Kad napravim Update vremena po Internet vremenu, Windowsi tu vrijednost "drže",
ali kad kompjuter izgasim (iz struje) i opet pokrenem, potreban je novi Update, i tako svaki put.

Možda je "Pametan Neko" kod proizvođača to tako i predvidio, ali nakon desetak promjenjenih ploča
ja to prvi put vidim...

Volio bih čuti i druga iskustva, jer možda nešto kardinalno previđam, prije nego ploču reklamiram...
 
Odgovor na temu

urade
Lazarevac

Član broj: 10200
Poruke: 212
*.itsnet.info.



+2 Profil

icon Re: Vreme "stoji" dok je racunar iskljucen08.11.2007. u 15:52 - pre 200 meseci
ovo sa satom ima neke veze sa vistom sigurno,imam laptop i desktop sa xp-om i vistom,kad podignem xp, sat je u redu,kad pokrenem vistu sat na onom sidebaru pokazuje neko levo vreme,posle nekoliko sekundi namesti realno vreme,ako komp nije povezan na net kako "zna" koliko je sati?znaci da je baterija u redu,isto se desava na oba kompa.
Kuca 11x8.6m,prizemlje+potkovlje,izolacija 8cm stiropor, na tavanskoj ploci
20cm staklene vune,drvena stolarija sa duplim staklom.Compact 20 kotao,4kraki mesni,seltron
pogon,Tech regulacija.12.2m panelnih radijatora.Radnim danima od 5-24h vikendom 7-24h
T=22°C ,od 24-5(7)h T=19.5°C
 
Odgovor na temu

ivan.petrovic
Ivan Petrovic
HO, ProCredit Bank
ar-bg-ar

Član broj: 135228
Poruke: 48
*.vozd.net.



Profil

icon Re: Vreme "stoji" dok je racunar iskljucen08.11.2007. u 17:49 - pre 200 meseci
Ne nije fora sa Vistom, na tom racunaru je XP, a i u BIOS kad se udje vreme je identicno kao i u windowsu, znaci stvar je sa plocom. evo u medjuvremenu taj isti racunar ne moze vise ni da se upali, gasi se posle 5-6 sekundi, i sad je na servisu:)

[Ovu poruku je menjao ivan.petrovic dana 09.11.2007. u 23:18 GMT+1]
 
Odgovor na temu

ivan.petrovic
Ivan Petrovic
HO, ProCredit Bank
ar-bg-ar

Član broj: 135228
Poruke: 48
*.vozd.net.



Profil

icon Re: Vreme "stoji" dok je racunar iskljucen18.12.2007. u 23:07 - pre 199 meseci
Ostao sam dužan odgovora ako nekog interesuje o čemu se radilo. Definitivno je ploča, ploča je zamenjena i sada radi kao sat :)
 
Odgovor na temu

[es] :: Matične ploče, procesori i memorije :: Vreme "stoji" dok je racunar iskljucen

[ Pregleda: 3437 | Odgovora: 10 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.