Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)

[es] :: ISP :: ADSL :: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)
(TOP topic, by djricky)
Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9

[ Pregleda: 111845 | Odgovora: 169 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Slobodan Milivojevic
One IT
Pirot / ni.ac.rs

Član broj: 7062
Poruke: 6383
*.adsl-3.sezampro.rs.

Jabber: poglavica@elitesecurity.org
Sajt: www.slobodanmilivojevic.i..


+363 Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)14.07.2011. u 14:25 - pre 154 meseci
Taj telefon na prvom spratu ti pravi problem, moras da kupis jos jedan spliter ili mikro filter, i preko njega zakaci i taj telefon.

Jednostavno, SVI telefoni moraju da budu iza splitera ili mikro filtera.
Čemu ovo služi, a uz to i ne radi?!?!?!?!
www.oneit.rs :: www.koktelbar.rs ::
www.fissoft.net

Fiber on steroids:
http://www.speedtest.net/my-
result/3821970146
 
Odgovor na temu

mp3player
Mica Kekic

Član broj: 287819
Poruke: 13
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)14.07.2011. u 15:54 - pre 154 meseci
Ne, mislim da nisi lepo procitao moj prvi post..resio sam problem tako sto mi telefonski kabl ide iz splitera, a kabl za ADSL ide direktno iz uticnice..dakle sada radi kako treba, nema vise prekidanja veze... :-)


EDIT: Sad sam razumeo zbog cega si mi to rekao...govoris o tome zbog cega mi nije lepo radio ADSL kada sam ubacio kabl u spliter... Ok.. :-)
 
Odgovor na temu

calexx

SuperModerator
Član broj: 71794
Poruke: 20046



+1651 Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)14.07.2011. u 16:57 - pre 154 meseci
Verovatnije je da ti nisi razumeo princip rada. Ako ti je sada modem direktno vezan za liniju i telefon na prvom spratu direktno povezan, onda će opet da se javljaju problemi. Dok god postoji telefon koji nije iza filtera/splitera, problemi će da se javljaju. Ili postavi spliter tamo gde tlf linija ulazi u kuću pa da jedan kabl posle ide u modem a ostali u telefone ili poveži modem kako jesi a iza skretnice postavi razdelnik za sve telefone.
 
Odgovor na temu

mp3player
Mica Kekic

Član broj: 287819
Poruke: 13
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)14.07.2011. u 17:02 - pre 154 meseci
Razumeo sam ja sve :-) ...nego kazem da mi sada telefon na drugom spratu ne pravi probleme...znam da ce mi taj na prvom i dalje praviti, ali on se retko koristi tako da je ok... Ali verovatno ce kupiti jos jedan spliter, cisto da i njega obezbedim...
 
Odgovor na temu

Slobodan Milivojevic
One IT
Pirot / ni.ac.rs

Član broj: 7062
Poruke: 6383
*.adsl-3.sezampro.rs.

Jabber: poglavica@elitesecurity.org
Sajt: www.slobodanmilivojevic.i..


+363 Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)14.07.2011. u 19:20 - pre 154 meseci
Kolko god retko da se koristi, moze da se desi da ti pukne ADSL veza kad ti zazvoni telefon. Bolje uzmi jos jedan spliter - nije neka investicija i preko njega povezi telefon koji je sad direktno povezan.
Čemu ovo služi, a uz to i ne radi?!?!?!?!
www.oneit.rs :: www.koktelbar.rs ::
www.fissoft.net

Fiber on steroids:
http://www.speedtest.net/my-
result/3821970146
 
Odgovor na temu

mp3player
Mica Kekic

Član broj: 287819
Poruke: 13
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)14.07.2011. u 19:31 - pre 154 meseci
Pa da u pravu si... moze da pukne cak i kada samo zazvoni telefon... Kupicu jos jedan spliter tako da ce i to biti sredjeno...

Hvala na odgovorima.. Pozdrav :-)
 
Odgovor na temu

corluka
Aleksandar Corluka
Beograd

Član broj: 93733
Poruke: 32
212.178.232.*

Sajt: www.komentar.rs


Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)27.02.2013. u 18:48 - pre 134 meseci
Da li neko može da mi pomogne?
Kupio sam tašti Prestigio multipad (verujte mi, zaslužila je) i danas su joj pustili ADSL signal u utičnicu. Priključio sam modem (sve kulturno, preko splitera), dobila je signal. Onda sam modem povezao sa TP Linkom da napravim Access Point. Sve lampice su zasvetlile, na multipadu sam očitao tu bežičnu mrežu i povezao ga na nju. Dakle, naizgled je sve u redu. Međutim, na modemu, pored tri lampice koje su stalno upaljene (power, LAN i WLAN), lampica Internet je stalno crvena, a na multipadu nema neta. Pritom, multipad je dobio IP adresu od rutera.
Ranije sam na modem uvek priključivao računar i prvo je trebalo da se pokrenu drajveri koji se dobiju na CD-u. Međutim, ovde je situacija drugačija time što je na novodobijeni ruter išao samo TP Link i Multipad na kome ne mogu da instaliram drajvere. Da li je ovo problem i kako da ga rešim?
Unapred vam se zahvaljujem na odgovorima.
 
Odgovor na temu

m.igor87
Novi Sad

Član broj: 280439
Poruke: 12
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: www.dizajn24.com


Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)27.02.2013. u 19:54 - pre 134 meseci
Prvo
WLAN je Wireless (pretpostavljam da imas telekom)

Drugo taj TP link koji si ubacio da bude AP verovatno na sebi ima ukljucen DHCP pa dobijas od njega adresu. Vecina TP link routera je na adresi 192.168.1.1 kao i telekom routeri.

Najbolje iskljuci taj TP link i uloguj se u telekom router sa telekom, telekom ili vec nekom admin lozinkom u zavisnosti koji je router.

Ako treba jos nesto pisi
 
Odgovor na temu

corluka
Aleksandar Corluka
Beograd

Član broj: 93733
Poruke: 32
212.178.232.*

Sajt: www.komentar.rs


Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)27.02.2013. u 20:33 - pre 134 meseci
U pitanju je Beotel i nisam dobio ni username ni password za logovanje na ruter.
Pod pretpostavkom da uspem da se ulogujem, šta treba da uradim?
 
Odgovor na temu

m.igor87
Novi Sad

Član broj: 280439
Poruke: 12
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: www.dizajn24.com


Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)27.02.2013. u 22:42 - pre 134 meseci
Vidi naj verovatnije je admin/admin mozda pass ili 1234.

Bukvalno samo udjes u njega i vidis gde mu je WLAN ili Wireless podesavanje. Posto kazes da svetli WLAN znaci da je sigurno ukljucen.

Samo securiti stavi izaberi WPA/WPA2 (PSK) zavisi kako gde ima.

Generalno trebalo bi da radi. Tamo mozes eventualno videti da li je nakacen ali je komplikovano da ti objasnim kako, jedino da mi kazes tacan model routera koji si dobio pa da probam sa slikom
 
Odgovor na temu

milosbeo
Loading...

Član broj: 220015
Poruke: 438
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: www.umrezen.in.rs


+82 Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)27.02.2013. u 23:17 - pre 134 meseci
CRVENA lampica Internet na TP Link ruteru ne postoji.
 
Odgovor na temu

m.igor87
Novi Sad

Član broj: 280439
Poruke: 12
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.dizajn24.com


Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)28.02.2013. u 10:39 - pre 134 meseci
Vidi uredjaj koji si dobio od Beotelnet-a. Koje lampice postoje na njemu?

Ako postoji Wlan lampica, onda ti je to wireless.

Znaci ne treba ti drugi uredjaj sve imas na uredjaju koji si dobio od njih.

Obicno su lampice ADSL i internet vezane za samu vezu sa internetom, ADSL je link ka telefonskoj liniji a lampica internet je sama konekcija na internet PPPoE.

ADSL lampica mora konstantno da sve tli dok lampica internet moze da trepne po nekad ne da trepce kao migavac na autu. :D

Ako hoces posalji mi sliku uredjaja koji si dobio od njih mozes i na mail. [email protected] pa cu ti reci tacno sta ti treba.
 
Odgovor na temu

corluka
Aleksandar Corluka
Beograd

Član broj: 93733
Poruke: 32
212.178.239.*

Sajt: www.komentar.rs


Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)14.03.2013. u 14:58 - pre 134 meseci
Ostao sam dužan odgovor...
Problem je bio u tome što je modem koji sam dobio od Beotela bio loše podešen. Nakon njegovog resetovanja i ponovnog podešavanja, sve je proradilo.
Hvala na ponuđenoj pomoći, uvek mnogo znači kad znaš da ima ko da ti pomogne i reši problem.
Pozdrav!
 
Odgovor na temu

Pajica Ristic
Novi Sad

Član broj: 87871
Poruke: 306
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+27 Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)06.10.2013. u 21:34 - pre 127 meseci
malo sam crtao po paintu da bih vam pojasnio situaciju... na slici cete videti kako mi je sve povezano. veza sa internetom se na kratko prekine kada zazvoni telefon. predpostaljam da je problem u total receiveru jer je spojen bez splitera. da li bi ubacivanje splitera na mestu koje je oznaceno plavim kvadratom trebalo da resi problem ?



 
Odgovor na temu

m.igor87
Novi Sad

Član broj: 280439
Poruke: 12
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: www.dizajn24.com


Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)07.10.2013. u 19:43 - pre 127 meseci
Ne vec pored adsl router ili modem ide direktno a svi uradjaji se filtriraju. ne mozes dva puta da ih filtriras.
Evo i slika
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)09.10.2013. u 03:14 - pre 127 meseci
Možda glupo pitanje pošto nemam primerak dotičnog, ali ne kapiram šta radi taj total risiver na telefonskoj liniji?

Inače, da li je do njega ili nije ćeš lako utvrditi tako što ga jednostavno otkačiš i nazoveš svoj broj. Da se ne mučiš sa kabliranjem ako nije do njega.
 
Odgovor na temu

m.igor87
Novi Sad

Član broj: 280439
Poruke: 12
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.dizajn24.com


Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)09.10.2013. u 08:26 - pre 127 meseci
Dobro postavljeno.
Ali ukoliko je ipak vezan za telefon morace onako da uveze.
 
Odgovor na temu

niceness
Novi Sad

Član broj: 93992
Poruke: 993



+22 Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)09.10.2013. u 18:54 - pre 127 meseci
Pročitajte temu od početka, pogotovo prvu poruku kao i ovu od tdjokic-a: http://www.elitesecurity.org/t152462-0#1033602
Znači, Pajice, samo stavi spliter/filter ispred totaltv resivera. E, sad možda je nešto drugo u pitanju i nije do toga, ali to ćeš već videti kad probaš.

Inače kod mene u stanu su paraleno spojene tri zidne utičnice. Na jednoj je adsl modem bez ičega, a na druge dve su telefoni sa filterima (oni kao sa tdjokic-eve slike).
 
Odgovor na temu

Pajica Ristic
Novi Sad

Član broj: 87871
Poruke: 306
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+27 Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)09.10.2013. u 19:47 - pre 127 meseci
total tv mora da bude povezan na fix ako se koristi total tv kuca tj vise od jednog resivera. koristi se valjda neki call back da bi mogli utvrditi da su resiveri na istoj adresi.. pokusacu to sto predlazete. malo mi je nezgodno da menjam polozaj kablova, ali isplaniracu nesto.
 
Odgovor na temu

niceness
Novi Sad

Član broj: 93992
Poruke: 993



+22 Profil

icon Re: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)09.10.2013. u 19:53 - pre 127 meseci
Da, taj totaltv resiver ima dialup modem za callback.
Ne moraš ništa menjati u instalaciji. Zanemari što je m.igor87 napisao.
Samo stavi filter (spliter) ispred totaltv resivera, kao što si inicijalno zamislio (plavi kvadrat na slici).
Znači ista stvar kao i u prvoj kući gde je samo telefon.
 
Odgovor na temu

[es] :: ISP :: ADSL :: Shema tacne ADSL instalacije (novi korisnici obavezno!)
(TOP topic, by djricky)
Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9

[ Pregleda: 111845 | Odgovora: 169 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.