Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Dilema: XP ili Vista?

[es] :: Advocacy :: Dilema: XP ili Vista?

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 55526 | Odgovora: 234 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Dralac
Drazen Radanovic
RS

Član broj: 29362
Poruke: 307
194.106.186.*



Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 16:46 - pre 207 meseci
Vizuelnih elemenata (fade in/out, transition i sl.) najvise zavise od graficke karte (i njene memorije).
Sto se tice prelaska na Vistu sa XP (govorim u svoje ime)... i to ce se verovatno dogoditi... nekada. Za sada XP radi dobro, uglavnom sve sto izadje na trziste on podrazva, brzina i performanse nisu nista slabije od Vista-inih, tako da nema svrhe prelaziti... bar ne jos uvek.
Microsoft je u zadnje vreme bas raspolozen (Longhorn, Vista, Vienna), tako da svaki cas ocekujem neku novotariju...
E onda cu ja braniti Vistu, a vi taj noviji OS
Nikada ne idem sa mamom u prodavnicu, jer tamo živi zla teta koja nam uzme sve pare.
 
Odgovor na temu

Dralac
Drazen Radanovic
RS

Član broj: 29362
Poruke: 307
194.106.186.*



Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 20:04 - pre 207 meseci
XP, osim sto podrzava sve nove stvari, podrazava i stvari koje su ranije izasle (ima sve driver-e)... dok se za Vistu, driver-i nekih uredjaja nece NIKADA ni pisati...



[Ovu poruku je menjao mmwc dana 21.04.2007. u 10:35 GMT+1]
Nikada ne idem sa mamom u prodavnicu, jer tamo živi zla teta koja nam uzme sve pare.
 
Odgovor na temu

slaks

Član broj: 72302
Poruke: 315
217.24.27.*



Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 20:59 - pre 207 meseci
Vista je neminovnost isto tako kao što je bio XP kada smo svi koristili 98-cu koju su svi hvalili a svi kudili XP, pa su na kraju svi i prešli na XP. Tako će i sada da bude za godinu-dve svi će preći na Vistu uz čast izuzecima koji će i dalje ostati na 98/2000/XP.
 
Odgovor na temu

calexx

SuperModerator
Član broj: 71794
Poruke: 20046



+1651 Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 21:00 - pre 207 meseci
Nije baš tako, XP recimo nema drajvere za ISA kartice što znači da nije nešto preterano kompatibilan na dole. Nisam siguran da je stvarno neophodno da se pišu drajveri za recimo grafičke sa 512k memorijom ili za nešto slično, pod uslovom da ne rade u startu.
 
Odgovor na temu

Bata954
Stara Pazova

Član broj: 132781
Poruke: 17
80.93.231.*



Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 21:07 - pre 207 meseci
Neko je vec spomenuo ...Vista na C, a XP na D. Kod mene je obrnuto doduse ali nema veze. Sustina je u tome da se uporednim koriscenjem XP i Viste moze doci do zakljucka sta je nekome bolje.
Na D particiji imam Vistu od neke RC2 verzije, 5744 bese mislim, pa do ove finalne. I u sustini, vrlo sam zadovoljan njome. Moje misljenje je da bi svako ko ima mogucnosti (mislim na konfiguraciju) trebao da instalira Vistu cisto da je dovoljno upozna kroz svakodnevno koriscenje, jer ce verovatno poceti da preovladjuje nad XP-om. Za neke svakodnevne radnje za koje uglavnom i koristimo komp, mislim da Vista ni malo ne zaostaje za XP-om sta vise, ima i nekih prednosti. Ne kazem da treba napustiti XP i definitivno preci na Vistu, posebno kod ljudi koji koriste neki spcifican software ili se bave delatnostima koje jos uvek nemaju podrsku u Visti, vec samo kazem da nije lose pored XP koristiti i Vistu.
AMD Venice 3200+
Epox 9NPA7I
7300GT
2x1GB DDR400
 
Odgovor na temu

Deda_Mraz

Član broj: 29099
Poruke: 4094
89.216.196.*



+16 Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 21:29 - pre 207 meseci
Miroslave ,ne moraš se služiti mojim rečnikom jer ja nikom ne govorim lupaš, pa prema tome tvoj je izbor reči u rečenici, a i nećemo se vredjati ovde bez potrebe

Vista druže moj u startu troši nekih 400mb a ne 200. Daj mi tu verziju Viste koja troši 200mb u startu da je izljubim i instaliram na računar!?
Evo i slike, dakle pokrenuti su neki najosnovniji proseci, i nijedna aplikacije nije pokrenuta kada se vršilo "slikanje" Task M.



Iako imam dosta memorije da ne osetim ovih 400 pa i više mb, opet mi je ne shvatljivo da troši toliko mnogo za nikakav rad, mislim samo je podignuta Vista i ništa se ne radi u njoj. A kada radim nešto onda je neki min oko 650mb nekada i 750mb. Sve to što radim pod Vistom radim i u XP-u za 4 puta manje memorije i 5% brže.

Citat:
bakara: Ali kada koristite animirane menije normalno je da je sam proces otvaranja menija sporiji jer treba bar pola sekunde vise da se odradi animacija (fade in/fade out) i ako to nije neko opterecenje za masinu...


Upravo zbog ovoga je Vista njesra, ako bi mogli da izvedu stavili bi i animiranu senku ispod kursora za miša, mislim ne znam šta su svim tim zaista pretrpanim i ne potrebnim animacijama hteli da postignu? šta sistem će biti bolji, brži? Ha to sigurno ne, ali ajde idu valjda na to da ljudi više vole šarene sisteme (što ne koriste neke linuxe onda...hmmm). Znaš bitno je da se nešto animira okreće, vrti leti, pada, a to kakav je sistem brzina, sigurnost, manje više je nebitno.

Citat:
bakara:
Moj savet, ako vam je sporo, poiskljucujte animacije, senke ispod prozora, kursora, transparency, pozadinske zvukove i ostalo, ostavite samu vista temu (ako vam je bas do nje bas stalo) i sistem ce biti jednako brz kao i XP.


A moj savet vam je....instalirajte XP umesto da se drndate sa isključivanjem pola sistema na kome se i sama Vista zasniva, jer Vista bez animacije, AERO-a, krefeka, šminke je najobičniji nadogradjeni XP i ništa više van toga, to potpisujem.

Citat:
bakara: A da je XP los, nisam primetio da je neko to rekao...vista je jednostavno bolja, a voleo bih da vidimo da ti ostanes dosledan svom stavu i ostanes na win XP koji toliko hvalis


Pa ne govori se direktno ali da je XP loš ali u fazonu predji na Vistu a kada pitaš što da predješ na Vistu slegnu ramenima, mislim taj fazon je kod ljudi.
To što ja kuckam ovo sa Viste nema da te buni ništa prevrni malo postove 2-3 dana unazad (moje postove naravno) videćeš da sam sa 4-5 razlišitih sistema kucao komentare, isprobavam tražim najbolji za mene i moje potrebe

Inače ništa se ti ne sekiraj, ja ću dokle god budem mogao ostati na XP-u i koliko mi se to bude isplatilo.


[Ovu poruku je menjao mmwc dana 21.04.2007. u 10:41 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Bata954
Stara Pazova

Član broj: 132781
Poruke: 17
80.93.231.*



Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 21:57 - pre 207 meseci
Izgleda da Vista ne koristi memoriju na isti nacin kao XP, tj, Xp je lakse oslobadja nakon angazovanja, dok Vista tu ima neki problem sa oslobadjanjem memorije. Ali, cinjenica je da ona, Vista, trosi memorije proporcionalno kolicini instalrane. Probao sam je 512, i trosi oko 1/3 znaci manje od 200 i sve lepo radi, dok sa 1G memorije trosi isto 1/3, znaci manje od 400 i sve malo lepse radi. Sa vise memorije nisam probao, jerbo nemam :)

AMD Venice 3200+
Epox 9NPA7I
7300GT
2x1GB DDR400
 
Odgovor na temu

vaske71

Član broj: 61960
Poruke: 1438
77.46.225.*



+109 Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 22:11 - pre 207 meseci
Gospodo licno mislim da ce vista doziveti sudbinu windowsa 2000 -tj taman kad se naprave svi drajveri za vistu izaci ce neki novi bolji OS Microsofta na koji cemo svi preci kao sto smo vecina nas presli sa win98 na XP !!!
Osim toga mislim da je najbolji OS onaj koji trosi najmanje resursa a graficki je dobro odraden (ne sporim lepotu Viste) i ne trazi od korisnika da na primer hardverski ulozi jos 300-400 evra nadogradujuci obican P-4 - kako bi uzivao u blagodeti Viste !!!
Inace ocenom od 4,9 na Vistinom testu ja sam i dalje na XP -sp2 a za lepotu mog destopa se pobrinuo Talisman desktop koji mi docarava 1000 puta lepsi izgled od Vistinog aera !!!


[Ovu poruku je menjao mmwc dana 21.04.2007. u 10:43 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Deda_Mraz

Član broj: 29099
Poruke: 4094
89.216.196.*



+16 Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 22:42 - pre 207 meseci
@Bata954
Pa ovo je idiotska metoda! Ne mislim na tebe lepo si ti konstatovao to i napisao nego je to zaista u praksi tako. Znači ja kada bi imao 6gb memorije računar bi mi trošio 2 gigabajta u podizanju? Tako mu dodje, što više memorije imaš to ti više troši sistem...

@vaske71
Pa nebih se baš složio sa tobom, jer je majkrosoft strahovito mnogo para uložio u "razvoij" marketing, podršku novog sistema da bi kasnije tako lako odbacili u stranu Vistu kao što je to bio slušaj sa 97/ME/2000 što ih ja zovem >medju< sistemima :)

Ali ja i dalje tvrdim da Vista neće imati slavu kao što je imao XP niti će imati približan broj njenih korisnika kao što je XP imao i dalje ima. Da bni odlepili nasilno korisnike od XP-a i naterali ih da prelaze na Vistu je i taj da su ukinuli OEM licence za sve XP verzije.


[Ovu poruku je menjao mmwc dana 21.04.2007. u 10:45 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Dralac
Drazen Radanovic
RS

Član broj: 29362
Poruke: 307
194.106.186.*



Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 22:42 - pre 207 meseci
@Bata954
Nije mi jasno sta si hteo da kazes...
Ako imas 1GB memorije, pokrenuti su svi osnovni servisi i Vista trosi oko 400M?
AKo imas 512MB memorije, pokrenuti su samo neki osnovni servisi, (recimo samo explorer, svchost i jos par) i trosi oko 200MB?
Sad ne znam da li Vista prilagodjava graficke elemente u zavisnosti od toga koliko imas memorije?
Vista (kao i svaki drugi) bi trebalo da trosi isto na svakom sistemu, dok korisnik drugacije ne podesi (gasenjem servis i sl.)...
my opinion
Nikada ne idem sa mamom u prodavnicu, jer tamo živi zla teta koja nam uzme sve pare.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 22:44 - pre 207 meseci
Citat:
Deda_Mraz: A moj savet vam je....instalirajte XP umesto da se drndate sa isključivanjem pola sistema na kome se i sama Vista zasniva, jer Vista bez animacije, AERO-a, krefeka, šminke je najobičniji nadogradjeni XP i ništa više van toga, to potpisujem.

Ko o cemu, vi samo o izgledu...
Meni je prvo sto uradim kada instaliram XP da poiskljucujem senke, animirane menije, i smooth scrol...
Da, XP sve to ima kao i vista i radi osetno brze bez tih animacija, isto tako radi i Vista jednostavno je prakticno ne moguce da ne prodje vreme da se odigra animacija koja traje bar pola sekunde (ovo ne zavisi mnogo od brzine masine), ako je iskljucite onda se meni otvara trenutno i tu nema diskusije, to u praksi nicemu ne sluzi i ne vidim razlog zasto bih to ostavio ukljuceno.
A iskljucuje se vrlo lako jedan klik misem i gotovo... U ostalom zasto ne izaberete opciju adjust for best performance, letece ko zmaj....jeeestee ali onda ne izgleda tako lepo....E zato je opcija adjust for best apperance i aero ukljucena po defaultu, pa kome je sporo nek iskljuci!

Od celog aera jedina lepa (i korisna stvar uslovno receno) su transparentni prozori, sve ostalo je kod mene ugaseno!
BTW: aero je tu samo "pakovanje" koje prodaje proizvod, vista nije aero!
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Deda_Mraz

Član broj: 29099
Poruke: 4094
89.216.196.*



+16 Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 22:52 - pre 207 meseci
AERO je glavni adut Viste, mislim i sam znaš koliko su hvalili na sva vrata glamurozni AERO koji kasnije ispade...spolni organ da se odrazim tako ;)
I sam si gledao šta može Beryl pod Linuxom a šta Aero... vrti prozore u levu stranu i to je to.

Vista nije Aero to stoji ali u marketingu Vista JESTE Aero jer upravo oni pored DX 10 ništa drugo ne prezentiraju korisnicima nego kupite Vistu ima Aero, Aero ovo Aero ono... a ljudi vole šareno da leti i animira pa kupuju Vistu.


[Ovu poruku je menjao mmwc dana 21.04.2007. u 10:50 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 22:59 - pre 207 meseci
Pa ako si ti na visti video samo aero ja onda ostajem bez komentara...
Samo ne znam sta rade na visti oni koji ne mogu da ukljuce aero, ili ja koji ga drzim iskljucenog...

Sto se ram memorije tice vista ne koristi ram memoriju na isti nacin na koji je to radio XP tako da se nemogu ni uporedjivati, dobro si primetio da se vista "pruza" prema kolicini resursa i zna da ih koristi, sto se na zalost ne moze reci i za XP...


[Ovu poruku je menjao mmwc dana 21.04.2007. u 10:51 GMT+1]
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Milan Gligorijevic
Pančevo

Član broj: 73740
Poruke: 5273

Sajt: milan.rs


+80 Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 23:04 - pre 207 meseci
Citat:
Pri kupovini novog računara ja bih se odlučio za Vistu. Radiće ti isto kao i XP (možda čak i brže).
Citat:
koliko si godina aktivno radio na XP-u i koliko iskustva imaš sa Vistom pa donosiš takve radikalne zaključke o brzini i preformansi jednog operativnog sistema!?

Ovo nije samo moje mišljenje već mišljenje većine iz teme Windows Vista minimalna konfiguracija?.

Citat:
Drugo, da ja tebe pitam.... zašto konkretno TI imaš potrebu da predješ sa XP-a na Vistu?

Nije to potreba, ali kad već mogu da biram, onda Vista.
Ima toliko mnogo novina u Visti da mi nedelju dana ne bi bilo dovoljno da ih sve nabrojim. Sama instalacija XP-a zauzima oko 1.2GB, a Viste oko 8GB na hard disku što već govori o tome koliko novina Vista poseduje i koliko se microsft potrudio da je napravi.
Većini korisnika je bitna sigurnost. Vista je daleko sigurnija od XP-a zbog UAC (User Account Control) zaštite koju poseduje. Kod bitnih i ključnih podešavanja Viste nalazi se mali štit koji označava da je za pristum tom podešavanju potrebna administratorska dozvola. Sada, sve što ti napravi štetu u računaru napravljeno je tvojom krivicom jer si morao prethodno da dozvoliš izmenu podešavanja nekoj aplikaciji pa samim tim si i sam kriv za probleme nastale izvršenjem iste. Unapređen je Windows Firewall, a dodat Windows Defender. Internet Explorer 7 ima takođe novina u sigurnosnom pogledu.
Na pretrazi fajlova je takođe dosta urađeno i ne može da se poredi sa Search-om iz XP-a. Da li XP možeš da prebaciš sa Engleskog na Nemački? To su mnogi poželeli ali nisu uspeli. Vista ima i tu mogućnost.
Ima još stvari ali ovo su neke udarne kojih se odmah setim. Nakon toga slede i neka sitnija podešavanja.
Npr. pri kriptovanju fajlova automatski te Vista upozorava da sačuvaš ključ enkripcije jer možeš izgubiti podatke. Novi izgled Start menija koji olakšava rad i ubrzava pokretanje aplikacija. Detaljni Vista Task Manager. Promena veličine particija (čak i sistemske) direktno iz Viste. Snipping tool - menja dugme Print Screen. Ready Boost - proširenje memorije pomoću USB flash-a.
Ovo je samo deo onoga što Vista donosi a mislim da je dovoljno za početak.

Što se tiče zauzeća memorije pročitajte ovaj post.

Citat:
Kada pitaš što da predješ na Vistu slegnu ramenima.

Nadam se da vas nisam razočarao, sada očekujem od vas da mi pokažete šta je to bolje u XP-u nego u Visti i šta to ima XP, a nema Vista. Nećete valjda slegnuti ramenima

@Deda_Mraz
Imam utisak da nisi podešavao servise? Svedi broj aktivnih procesa na 30 (trenutno imaš aktivnih 39) i štikliraj opciju adjust for best performance kao što je bakara već rekao.


Nadam se da mi nećete zameriti za mali offtopic ali moram da branim kolegu :)
Citat:
Ne moraš se služiti mojim rečnikom jer ja nikom ne govorim lupaš

Meni si ovde rekao da lupam pa su obrisali
 
Odgovor na temu

Deda_Mraz

Član broj: 29099
Poruke: 4094
89.216.196.*



+16 Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 23:24 - pre 207 meseci
Pogrešno si me razumeo, ja sam rekao da je Vista Aero u marketinškom smislu.

Naravno da sam primetio još poneke korisne opcije sem Aera, mada sam i te korisne opcije jedva našao pored 3645 natrpanih i bezveznih opcija koji ti zakrmače sistem dzabe, takve opcije nisu samo u ultimate verziji već i u Basic verziji.

Citat:
mmwc: Ovo nije samo moje mišljenje već mišljenje većine iz teme Windows Vista minimalna konfiguracija?.

Ja znam šta je pisano u toj temi jer sam i sam učestvovao u njenoj diskusiji, lepo sam pitao za tvoje mišljenje ne mišljenje većine (većina= 15 ljudi se vrti u krug)!


Ajde reci sada iskreno koliko te je puta smorilo, iznerviralo, izbacilo iz takta jer žuriš napolje recimo a treba da pokreneš program neki i 16 puta te UAC pita da li si 100% siguran da želiš da pokreneš taj program pa ovo pa ono!? Za ovo je ranije napravljena i parodija na XP i MAC kada je MAC prozivao Win i u anegdoti napisali, kada bi majkrosoft napravio automobil i kada bi se sudarili, pre nego što izadje Airbag pitao bi vas Are you sure? To je taj fazon!

Inače Windows Defender, Internet Explorer 7 čak i Windows Media player 11 sve to radi i pod Xp-om samo malkice bolje nego pod Vistom

Procentualno koliko ljudi prebacuje lokalizaciju Windowsa sa Engleskog na Nemački jezik, pošto si napisao da su to mnogi želeli, koji su to "mnogi" ljudi?!

Primetio sam da vrlo često spominješ enkripciju fajlova pod Vistom u temama vezanim za Vistu, pa boga mu ima li još nešto ili se uvek medju tim silnim stvarima za koje bi ti, citiram: trebalo nedelju dana da napišeš, čega možeš da se setiš?!

A što se tiče TM nemam komentara, a Ready Boost može i pod XP-om da radi, mislim da optimizuje memoriju.

Citat:
mmwc: Imam utisak da nisi podešavao servise?

Utisak ti je dobar, nisam podešavao servise niti hoću. Zar ne treba majkrosoft da napravi sistem koji bi trebalo da radi najbrže kada je po default-u sveže instaliran a ne da ja isključujem naknadno servise!? šta su ih koji djavo i integrisali u sistem kada se odmah po izlasku Viste pojavila statistika sa nepotrebnim servisima pod Vistom koje treba isključiti? Neprofesionalnost ili šta?

Citat:
mmwc: Meni si ovde rekao da lupam pa su obrisali

Pa sad tu može da piše bilo šta, jer kolega brani kolegu


[Ovu poruku je menjao mmwc dana 21.04.2007. u 10:58 GMT+1]
 
Odgovor na temu

zoran_dojkic

Član broj: 105358
Poruke: 1688
p-13.190.eunet.yu.



+35 Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 23:35 - pre 207 meseci
Bez ikakvih isključivanja Vista radi kao XP, na računaru sa ocenom 1. U toku instalacije automatski postavlja optimalna podešavanja. Radi odlično i XP ne može da se meri sa Vistom, a što se tiče programa koji odbijaju da se pokrenu, za njih postoji ono što još niko nije ovde pomenuo Compatibility mod. Evo i dokaza "crno na belo" (slika je u originalnoj veličini da ne bi bilo nikave sumnje oko fotošopa i sl.)





Citat:

EVEREST v2.80.568 Beta/src
Benchmark Module 2.0.139.0
Matične stranice http://www.lavalys.com/
Vrsta izveštaja Vodič za izvještaje
Računar ZORAN-PC
Izveštaj sačinio Zoran
Operativni sistem Microsoft Windows Vista Ultimate 6.0.6000
Datum 2007-04-21
Vrieme 00:07


Izveštaj o sistemu


Računar:
Vrsta računara ACPI x86-based PC
Operativni sistem Microsoft Windows Vista Ultimate
Servisno pakovanje -
Internet Explorer 7.0.6000.16386
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Naziv računara ZORAN-PC
Ime korisnika Zoran
Domen za pristupanje Zoran-PC
Datum/vrijeme 2007-04-21 / 00:07

Matična ploča:
Vrsta procesora AMD Athlon XP, 1733 MHz (13 x 133) 2100+
Naziv matične ploče Asus A7V8X-X (6 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, LAN)
Skup čipova na matičnoj ploči VIA VT8377 Apollo KT400
Sistemska memorija 512 MB (PC3200 DDR SDRAM)
Vrsta BIOS-a Award Modular (09/02/04)
Komunikacijski port Communications Port (COM1)
Komunikacijski port ECP Printer Port (LPT1)

Grafika:
Grafička karta GeForce4 MX 440 (64 MB)
Grafička karta NVIDIA GeForce4 MX 440 (Microsoft Corporation - XDDM) (64 MB)
Čip za 3D ubrzanje nVIDIA GeForce4 MX 440
Monitor Samsung SyncMaster 715MB/765MB/MagicSyncMaster 17" (HSAW500441)

Multimedija:
Zvučna karta Analog Devices AD1980 @ VIA AC'97 Enhanced Audio


[Ovu poruku je menjao zoran_dojkic dana 21.04.2007. u 00:46 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Deda_Mraz

Član broj: 29099
Poruke: 4094
89.216.196.*



+16 Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 23:41 - pre 207 meseci
Compatibility mod je takva jad i beda od programa da je to strašno, program ti samo pripomogne da kako tako traljavo instaliraš taj neki ne kompatabilni program sa Vistom a posle to što ne možeš da ga pokreneš je tvoj problem


[Ovu poruku je menjao mmwc dana 21.04.2007. u 10:59 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vaske71

Član broj: 61960
Poruke: 1438
77.46.225.*



+109 Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 23:43 - pre 207 meseci
@mmwc
1 objasni korisnicima obicnih pentiuma 4 da treba da uloze najmanje 200-300 - 400 evra za hardver da bi Vista radila po difoltsu onako kako treba da radi - punom snagom !!!- tj da bi imali Vistinu ocenu konfiguracije minimum 4
2 Drajveri
3 Dosadna stalna pitanja koja jesu na mestu ali ti stvarno dosade


[Ovu poruku je menjao mmwc dana 21.04.2007. u 11:00 GMT+1]
 
Odgovor na temu

zoran_dojkic

Član broj: 105358
Poruke: 1688
p-12.79.eunet.yu.



+35 Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 23:49 - pre 207 meseci
Program se i instalira i pokrene u Compatibility modu i radi i tačka.

[Ovu poruku je menjao mmwc dana 21.04.2007. u 11:05 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Deda_Mraz

Član broj: 29099
Poruke: 4094
89.216.196.*



+16 Profil

icon Re: Dilema: XP ili Vista?20.04.2007. u 23:50 - pre 207 meseci
Dobro ja ti kažem moje iskustvo da nije hteo nero i još neke programe da pokrene i tačka
 
Odgovor na temu

[es] :: Advocacy :: Dilema: XP ili Vista?

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 55526 | Odgovora: 234 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.