Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Naduvane cene???

[es] :: Digitalni fotoaparati :: Naduvane cene???

Strane: 1 2

[ Pregleda: 5837 | Odgovora: 27 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

PeterTosh
Bozicnik Marjan
Srbija,Vojvodina,N.Pazova

Član broj: 49350
Poruke: 196
195.252.103.*

Sajt: www.sveta-petka.org


Profil

icon Naduvane cene???02.03.2005. u 15:51 - pre 233 meseci
Totalni sam pocetnik. Citajuci ovaj forum moje simpatije je definitivno pridobio Canon. Medjutim ovih dana nailazio sam na razne ponude drugorazrednih proizvodjaca, koje ne bih ni spominjao (3 in 1, 5 in 1 varijante)… koji nude cela 2Mpix. vise od, recimo Canon-a A75 (koji cu najverovatnije ovih dana uzeti) i to po dosta nizoj ceni.
Ali kopka me jos jedna stvar: Kodak CX 7430 i DX 6340 su priblizno iste cene kao i A75. Fuji E500 takodje. Verovatno ima jos renomiranih proizvodjaca koji nude slicne aparata (od oko 200e) na koje nisam nailazio. Svi oni imaju koji Mpix vise ili veci opt.zoom od A-75, pa me zanima da li je cena Canon-a (pa i Nikona) preduvana i da li daje slabije slike od gore navedenih?

A75 sam uzeo kao primer, zato sto je meni finansijski interesantan, a pitanje moze da se uopsti na Canon uopste (pa i Nikon)!


PS. Samo pitam:) Ne znam…. Mislim da ce mi odgovori pomoci:) Hvala!

 
Odgovor na temu

joojant200

Član broj: 1953
Poruke: 712



+47 Profil

icon Re: Naduvane cene???03.03.2005. u 00:12 - pre 233 meseci
Citao sam o nekom Trust modelu sa kojim se moze igrati tetris na LCD ekranu... :)

Kodaci su klasa ispod od Canona i Nikona, Fuji E500 nisam probao.
 
Odgovor na temu

PeterTosh
Bozicnik Marjan
Srbija,Vojvodina,N.Pazova

Član broj: 49350
Poruke: 196
195.252.103.*

Sajt: www.sveta-petka.org


Profil

icon Re: Naduvane cene???03.03.2005. u 02:28 - pre 233 meseci
Ma ok... samo ........ evo konkretno