Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Da li PayPal dolazi u Srbiju?

[es] :: E-Poslovanje :: E-Transakcije :: Da li PayPal dolazi u Srbiju?

Strane: << < .. 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 104105 | Odgovora: 443 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
212.200.241.*

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: Da li PayPal dolazi u Srbiju?03.06.2010. u 19:11 - pre 168 meseci
Citat:
dzoni03: hmm e ok ja sam isto pocetnik PP u Srbiji.
interesuje me kako i gde mogu da kupim PP karticu da bih mogao da je koristim za eBay ?
Ako stvarno zivis u Minhenu, onda se raspitaj tamo u nekoj banci kako to ide. Ako si u Srbiji, onda imas objasnjen postupak na 13 strana ove teme i na jos nekoliko tema: uzmes Visa Internet karticu Intesa banke, otvoris i devizni racun, otvoris PP nalog sa adresom neke od susednih zemalja - Slovenija ili slicno, i to ti je to. Onda molis boga da neko ne primeti da imas laznu adresu i blokira ti PP nalog.
Na svetu postoje samo 2 OS-a: 1. Mint, 2. svi ostali!
 
Odgovor na temu

zoksula

Član broj: 75790
Poruke: 400
*.dynamic.sbb.rs.



+3 Profil

icon Re: Da li PayPal dolazi u Srbiju?04.06.2010. u 05:38 - pre 168 meseci
Citat:
tdjokic: Ako stvarno zivis u Minhenu, onda se raspitaj tamo u nekoj banci kako to ide. Ako si u Srbiji, onda imas objasnjen postupak na 13 strana ove teme i na jos nekoliko tema: uzmes Visa Internet karticu Intesa banke, otvoris i devizni racun, otvoris PP nalog sa adresom neke od susednih zemalja - Slovenija ili slicno, i to ti je to. Onda molis boga da neko ne primeti da imas laznu adresu i blokira ti PP nalog.


Dobro za regularnu upotrebu paypala to se skoro nikada ne desava zato sto je kod njih sve automatizovano - tako i da je i glupo. IP adresa ne igra neku ulogu - za banovanje je najgore ako sa istog kompjutera koristis vise paypal naloga.