Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

DOO otvaranje//noob pitanjca 2 sitnice

[es] :: Vodič za posao :: DOO otvaranje//noob pitanjca 2 sitnice

[ Pregleda: 2030 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mandrakb
ugostitelj,bez firme

Član broj: 234993
Poruke: 2
*.catv.broadband.hu.



Profil

icon DOO otvaranje//noob pitanjca 2 sitnice16.10.2009. u 13:22 - pre 176 meseci
( citao sam na forumu o doo , ali nisam uspeo da nadjem ova dva podatka)

1.Hocu da otvorim firmu koja bi se bavila uvozom i izvozom
robe( kontam doo?).
-Da li mi treba poseban magacin/skladiste/prostor za skladistenje robe? Sa tim da roba nije kvarljiva.
-Sta da navedem kao osnovnu delatnost ako hocu da imam
mogucnost prodaje te robe u prodavnici ili na tezgi, ili i u prodavnici i na tezgi?

2.Da li da se oslonim na agencije koje se bave savetovanjem, posto sam totalni laik? Koliko bi to otprilike kostalo?

Unapred zahvalan.

 
Odgovor na temu

S A J A
Beograd

Član broj: 226539
Poruke: 1906
*.dynamic.sbb.rs.



+421 Profil

icon Re: DOO otvaranje//noob pitanjca 2 sitnice16.10.2009. u 21:50 - pre 176 meseci
1. Treba ti magacin/prostor ako bi se bavio trgovinom. Delatnosti ima dosta a registruje se samo jedna, pretezna (ona koja donosi najvecu dobit). Dakle to moze biti trgovina na veliko, trgovina na malo, trgovina na malo na tezgama i pijacama itd...
2. Svakako da treba da se dobro informises ako planiras ulazak u posao a da li ces da dodjes do informacija kopajuci po internetu i knjigama, raspitivajuci se preko prijatelja ili angazovanje konsultanata - to je na tebi.
 
Odgovor na temu

mandrakb
ugostitelj,bez firme

Član broj: 234993
Poruke: 2
*.catv.broadband.hu.



Profil

icon Re: DOO otvaranje//noob pitanjca 2 sitnice21.10.2009. u 16:02 - pre 176 meseci
hvala na brzom odgovoru