Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

pomoc oko tabele "osoba"

[es] :: Baze podataka :: pomoc oko tabele "osoba"

[ Pregleda: 2153 | Odgovora: 9 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

burce
student
novi pazar

Član broj: 218737
Poruke: 5
91.150.122.*



Profil

icon pomoc oko tabele "osoba"06.04.2009. u 16:53 - pre 183 meseci
moze li mi neko pomoci ?


problem: imam tabelu "osoba" koja treba sadrzati, izmedju ostalog i podatke o roditelju(majka, otac) date osobe , a roditelj takodje mora pripadati tabeli "osoba". kako ovo realizovati a da se ne narusi ref integritet, da li je potrebno koristiti neka ogranicenja pri realizaciji ili autoreferencijalni integritet? Primer tabele: osoba (jmbg(pk),<ostali atributi>)


resenje mozete predstaviti u vidu ERmodela,SQL-a ili relacije. Ja sam pocetnik, pa bi mi ova pomoc dobro dosla, hvala unapred. Pozzz
 
Odgovor na temu

momsab
Momčilo
Beograd, R.Srbija

Član broj: 2804
Poruke: 3041
94.189.166.*

Jabber: pitati@PP
Sajt: www.momsab.com


+1 Profil

icon Re: pomoc oko tabele "osoba"06.04.2009. u 17:29 - pre 183 meseci
za PK ja bih stavio neki autoID, JMBG je ipak veliki broj
sto se roditelja tice, mozes da probas sa dve veze OSOBA <-> OSOBA npr (2 spoljna kljuca su u stvari primarni kljuc odredjenih osoba)

Code:
OSOBA (ID {pk}, JMBG {unique},.... majka {fk-OSOBA}, otac {fk-OSOBA})


tako nekako, jes' da ovo gore nije napisano po propisu ali valjda kontas sta sam napisao
Žena u krevetu i vino na stolu nikako ne smeju da čekaju. Jer, vino se greje a žena hladi.

-vinolog
 
Odgovor na temu

burce
student
novi pazar

Član broj: 218737
Poruke: 5
91.150.122.*



Profil

icon Re: pomoc oko tabele "osoba"06.04.2009. u 19:35 - pre 183 meseci
mislis da uzmem da mi se ovaj pk iz tabele OSOBA prostire kao strani kljuc u istoj tabeli dva puta (za oca i majku), tj da referencira na istu tabelu OSOBA?
 
Odgovor na temu

momsab
Momčilo
Beograd, R.Srbija

Član broj: 2804