Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

[Zadatak] Crtanje tela i odredjivanje koordinata tacaka

[es] :: C/C++ programiranje :: C/C++ za početnike :: [Zadatak] Crtanje tela i odredjivanje koordinata tacaka

[ Pregleda: 6264 | Odgovora: 10 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Aleksandar94
Aleksandar Ivanovic
Uchenik, Prva kragujevacka gimnazija, 7
razred
Srbija, Kragujevac

Član broj: 170334
Poruke: 9
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.myspace.com/aleksanda..


Profil

icon [Zadatak] Crtanje tela i odredjivanje koordinata tacaka05.07.2008. u 03:04 - pre 192 meseci
E ovako. Imam jedan problem. On glasi ovako. Telo je odredjeno sa 4 parabole. Parabole su odredjene jednakim brojem tacaka. Tacke su odredjene svojim koordinatama. Tacke se spoje kao na slici. Treba nacrtati to i odrediti koordinate tacaka unutar tela. Posto sam pocetnik u c-u nemam predstavu odakle da krenem. Svaka pomoc je dobrodosla. Pozdrav!

 
Odgovor na temu

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
*.dynamic.sbb.rs.



+2790 Profil

icon Re: [Zadatak] Crtanje tela i odredjivanje koordinata tacaka11.07.2008. u 08:19 - pre 192 meseci
Prvo, parabola (ili bilo koji drugi konusni presek) je potpuno odredjena sa bilo kojih svojih pet tacaka. Kroz cetiri tacke prolazi beskonacno mnogo parabola.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
Odgovor na temu

Aleksandar94
Aleksandar Ivanovic
Uchenik, Prva kragujevacka gimnazija, 7
razred
Srbija, Kragujevac

Član broj: 170334
Poruke: 9
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.myspace.com/aleksanda..


Profil

icon Re: [Zadatak] Crtanje tela i odredjivanje koordinata tacaka11.07.2008. u 11:05 - pre 192 meseci