Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?

[es] :: Vodič za emigraciju :: Život u Norveškoj :: Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?

Strane: << < .. 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 8029566 | Odgovora: 21067 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

IveD

Član broj: 269402
Poruke: 181
*.204.108.93.rev.vodafone.pt.



+54 Profil

icon Re: Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?03.10.2012. u 13:37 - pre 142 meseci
@Nech-Co moj suprug cita norveske novine isam prevodi a ja sam imala profesorku rezultat bolje zna norveski nego ja ,mada u restoranu u kome radi moze praktikovati ima dosta turista u iz Norveske.
 
Odgovor na temu

isabeau917
MPharm

Član broj: 302824
Poruke: 506
*.zg.cable.xnet.hr.



+175 Profil

icon Re: Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?03.10.2012. u 13:56 - pre 142 meseci
Nisam ni ja samohrana ali su me isprepadali sa spajanjem. Inače ovo s učenjem samo preko čitanja i slušanja mi se čini prirodno i logično. 'Progovoriš' sam kad se osjećaš spreman, ko malo dijete.
Mirjana, dobih sve tri potvrde o zaposlenju, zahvaljujem na savjetu.
pozdrav!
 
Odgovor na temu

marijanik
Marija Nikolic
Pancevo

Član broj: 307350
Poruke: 23
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?03.10.2012. u 14:09 - pre 142 meseci
Hvala puno medicman!!
 
Odgovor na temu

Nesh-co

Član broj: 28977
Poruke: 544



+378 Profil

icon Re: Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?03.10.2012. u 14:27 - pre 142 meseci
Citat:
IveD:
@Nech-Co moj suprug cita norveske novine isam prevodi a ja sam imala profesorku rezultat bolje zna norveski nego ja ,mada u restoranu u kome radi moze praktikovati ima dosta turista u iz Norveske.

Da, pored svega, nema sumnje da je direktna komunikacija pecat na dobro obavljen posao oko ucenja.