Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Precizni modeli kuca,zgrada,stanova, koji program izabrati?

[es] :: 3D modelovanje :: Precizni modeli kuca,zgrada,stanova, koji program izabrati?

[ Pregleda: 45165 | Odgovora: 16 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladaboy93
Vladimir Makaric
Novi Sad

Član broj: 137777
Poruke: 376
*.63.eunet.yu.

Sajt: vladimirmakaric.110mb.com


Profil

icon Precizni modeli kuca,zgrada,stanova, koji program izabrati?12.05.2007. u 17:40 - pre 206 meseci
hteo bi ozbiljno da se bavim ovim poslom pa me zanima koji programi su za to najbolji i gde ih nabaviti?
Ja sam pocetnik (inace se bavim programiranjem) nije bitno kolko je program komplikovan ima vremena naucicu
 
Odgovor na temu

joXit

Član broj: 140871
Poruke: 136
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: Precizni modeli kuca,zgrada,stanova, koji program izabrati?12.05.2007. u 18:11 - pre 206 meseci
Google SketchUp
salim se naravno...
Pa neki Autodesk-ov software.
Nesto tipa: Autodesk® Architectural Desktop
 
Odgovor na temu

vladaboy93
Vladimir Makaric
Novi Sad

Član broj: 137777
Poruke: 376
*.91.eunet.yu.

Sajt: vladimirmakaric.110mb.com


Profil

icon Re: Precizni modeli kuca,zgrada,stanova, koji program izabrati?12.05.2007. u 18:21 - pre 206 meseci
Mislish na Archi CAD?
Koja knjiga je dobra za pocetnika?
 
Odgovor na temu

jovpek
Predrag Jovanovic
3D modeler
Beograd

Član broj: 60874
Poruke: 74
*.ikomline.net.



Profil

icon Re: Precizni modeli kuca,zgrada,stanova, koji program izabrati?12.05.2007. u 19:00 - pre 206 meseci