Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

pocetnicko pitanje, oracle lite 10g...

[es] :: Oracle :: pocetnicko pitanje, oracle lite 10g...

[ Pregleda: 2318 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

calacirya
ivona lozic
zadar

Član broj: 132338
Poruke: 6
*.adsl.net.t-com.hr.

Sajt: www.lozic.info


Profil

icon pocetnicko pitanje, oracle lite 10g...31.01.2007. u 10:34 - pre 209 meseci
totalni sam pocetnik sto se tice oracle, a eto desilo se da mi bas treba rad u tome.. moram slozit jednu jednostavnu bazu s 4 tablice i nekoliko upita...

skinula sam i snimila Oracle Database Lite 10g, i kad pokrenem Mobile Database Workbench, prilikom kreiranja nove baze, trazi me da unesem sljedece podatke: user name, password, host name, port, sid..

bazu bi radila lokano, samo na svom racunalu.. sto da upisem pod host name, port i sid.. hostname bi trebao biti valjda locahlost ili 127.0.0.1.? a port i sid?



hvala
 
Odgovor na temu

djoka_l
Beograd

Član broj: 56075
Poruke: 3453

Jabber: djoka_l


+1462 Profil

icon Re: pocetnicko pitanje, oracle lite 10g...31.01.2007. u 11:53 - pre 209 meseci
Nemoj da koristiš Lite verziju baze nego XE. Nisam baš siguran šta si instalirala i koje ti tačno podatke traži wizard.

Što se tiče pojmova za koje si pitala, prilikom kreiranja baze kreiraju se najmanje dva usera i to SYS i SYSTEM (mogu još neki u zavisnosti koje opcije instaliraš). Na jednoj mašini može postojati više Oracle baza podataka, a one se identifikuju po tome što svaka ima poseban SID. Nekada je default SID za novu bazu bio orcl. Kada se instalira baza, listener preko koga se pristupa bazi obično "sluša" na portu 1521. Kod instalacije XE baze, ako na sistemu već postoji druga Oracle baza, XE obično instalira listenera na prvom sledećem slobodnom portu, na primer 1522. Naravno, hostname je naziv hosta na kojem se baza nalazi, a to je za lokalnu mašinu localhost (odnosno IP adresa 127.0.0.1).