Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Relacije izmedju dve ili vise tabela???

[es] :: Pascal / Delphi / Kylix :: Relacije izmedju dve ili vise tabela???

[ Pregleda: 2395 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dakuri
Novi Sad

Član broj: 44913
Poruke: 191
*.axpan.net.



+1 Profil

icon Relacije izmedju dve ili vise tabela???25.02.2006. u 14:02 - pre 220 meseci
Imam dosta svojih programa pisano u Accessu i VB, resih sada da predjem na Delphi tako da sam opet pocetnik. Zasto Delphi, nadam se da cu moje aplikacije lakse implementirati na Linuxu. Imam Delphi3 i Delphi5 za pocetak dovoljno. Pravim Paradox tabele,koristim BDE. Hteo bih sada te moje programe da napisem u Delphiu i naravno odmah problem.
Neznam gde se i kako definisu relacije izmedju tabela, Na primer imam formu za unos faktura gornji deo forme vuce podatke iz jedne tabele a donji deo ima DBgrid gde popunjavam stavkama te fakture i to se nalazi u drugoj tabeli.I sve radi kako treba jedino kada brisem "celu fakturu" ne brise mi se automatski i stavke te fakture.

Znaci malo me vise interesuju relacije izmedju tabela kako se definisu i gde?

Unapred zahvalan!!!!
 
Odgovor na temu

chips
Blazin Srdjan

Član broj: 14803
Poruke: 342
*.newbenet.co.yu.



Profil

icon Re: Relacije izmedju dve ili vise tabela???25.02.2006. u 14:26 - pre 220 meseci
Mozes da koristis Database desktop koji ide uz delphi. A relacije mozes da kreiras i iz koda.

Pocetnici u delphuju (bar sam ja iz toga dosta naucio) koriste Database-form-wizard

gde mozes da primetis osnovne stvari oko povezivanja Master i pomocne table.

I ako imas prilike uzmi delphi 6 ili 7. Imaju mnogo bolji help i tutorijal od 5-ice.


Sto puta sam ti SRPSKI rekao:
ono što jednom crack-uješ,
ne možeš više da patch-uješ!
 
Odgovor na temu

[es] :: Pascal / Delphi / Kylix :: Relacije izmedju dve ili vise tabela???

[ Pregleda: 2395 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori