Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Vlada oduzela licencu Mobtelu

[es] :: Udruženje korisnika telekomunikacija :: Vlada oduzela licencu Mobtelu

Strane: << < .. 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 86267 | Odgovora: 659 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

kv66

Član broj: 38196
Poruke: 589
*.smin.sezampro.yu.

Sajt: www.popdepression.com


+2 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu16.01.2006. u 16:29 - pre 222 meseci
Citat:
Ovaj ... duznost placanja poreza je na strani onoga ko prima poklon ili dobija bilo kakvu finansijku dobit - jer se njemu uvecalo imovinsko stanje. Ako tebi firma pokloni milion dolara, tvoje licno bogatstvo se povecalo za milion dolara, i ti si duzan da to regulises sa svojim poreskim uredom a ne tvoja firma, ili ko god ti je to bogatstvo uvecao.

Tacno tako,mada je u srbiji praksa da porez na promet nekretnine plati kupac!Ne vidim sta ti tu nije jasno?Valjda ne ocekujes da na osnovu nekakvog ugovora kojim si ti "kao"platio stan 10.000 E,a realna vrednost istog je recimo 60.000 E,platis porez samo na tih 10.000 E?Tacno se zna koliko u kom gradu i ukom kraju istog vredi kvadrat,pa na osnovu toga platis porez...Da ne bude zabune-to tacno se zna znaci pribliznu trzisnu cenu kv.metra stana na x lokaciji,y godista gradnje etc.Poreznici su svugde u svetu vrlo ozbiljna sluzba!
Calexico
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7174 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu16.01.2006. u 16:35 - pre 222 meseci
Citat:
kv66
Tacno tako,mada je u srbiji praksa da porez na promet nekretnine plati kupac!Ne vidim sta ti tu nije jasno?Valjda ne ocekujes da na osnovu nekakvog ugovora kojim si ti "kao"platio stan 10.000 E,a realna vrednost istog je recimo 60.000 E,platis porez samo na tih 10.000 E?Tacno se zna koliko u kom gradu i ukom kraju istog vredi kvadrat,pa na osnovu toga platis porez...Da ne bude zabune-to tacno se zna znaci pribliznu trzisnu cenu kv.metra stana na x lokaciji,y godista gradnje etc.Poreznici su svugde u svetu vrlo ozbiljna sluzba!


Pa nisam ni rekao da to ocekujem. Samo sam rekao da je na primaocu da regulise svoje poreske obaveze prema drzavi, a ne na onome ko nesto poklanja / isplacuje i sl...

U principu - ko stvarno "placa" porez (onaj ko kapital prima ili mu onaj ko isplacuje doplati jos malo za porez) je stvar internog dogovora izmedju te dve strane, koji veze blage nema sa drzavom - drzava ocekuje da onaj, kome se kapital uvecava, plati porez na uvecanje kapitala - kako ce on to da regulise sa onim ko mu isplacuje tu vrednost - to je irelevantna stvar za drzavu i za zakon.

Na primer, ako tebi firma X isplati nesto kao honorar - ti si duzan da to regulises.... o kakvim se "ugovorima o 10K eura radi" pojma nemam, ali je jasno da onaj ko je te stanove primao morao biti upoznat sa svojim obavezama prema drzavi, i da ga nikakvi ugovori o "vrednosti stana" ne mogu spasiti placanja poreza na prenos nekretnina, gde se osnovica za porez odredjuje uz pomoc kataloske vrednosti stana na toj lokaciji.


[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 16.01.2006. u 17:37 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7174 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu16.01.2006. u 16:41 - pre 222 meseci
Citat:

Branislav Anđelić: “Ja nikada nisam rekao da BK Grupa ima 51%, jer ja to ne mogu da tvrdim. Ono što sam ja rekao i iza čega i stojim i dan-danas je da ne postoji dokumentacija, odnosno da ja nikada nisam imao uvid u bilo kakvu dokumentaciju koja bi osporavala činjenicu da on ima 51%. Vi ako posmatrate papirni trag, taj papirni trag je praktično savršen, znači vi nemate nigde u tom papirnom tragu nikakvu rupu i pravno gledano, ja nisam video dokumentaciju kojom bi me neko uverio da BK Grupa ima manje od 51%.. Želja nekoga da to ne bude tako nije dovoljna da bi se to pravno na sudu dokazalo. Znači, ja mogu da razumem ljude koji žarko žele da država tu ima 70, 58, 90, 100%, sve je to meni jasno, ali jednostavno papira za to nema.”


I eto, covek je za to dobio politicku "corku" (48h pritvor, koliko MUP moze i da ga zadrzi) - postavila ga drzava pre par godina da posto-poto "dokaze" kako Srbija ima 99.99999999% vlasnistva u Mobtelu - pa kad nije uspelo, eto... da ga corkiraju malo posle par godina, cisto da se zna ko je glavni baja na prostoru povrsine Kentakija (Srbija, za neupucene).

Naravno, izvesni gospodin "Mirko" (koji je odobrio ugovor o osnivanju Mobtela sa davanjem monopola nad nacionalnim dobrom stranoj firmi ;-), izvesni gospodin "Braca" koji je carinio Ericssonovu robu kako danas ista ta drzava tvrdi - preko svake vrednosti, i ostali koji su ucestvovali u samom kreiranju ove budalastine uopste nisu pozvani na razgovor i kaficu u MUP... o corkiranju i da ne pricamo ;) To su sve fina gospoda, drugari iz partije, i prema njima treba imati apsolutni pijetet i postovanje, nikako revansizam - on je rezervisan za ljude koji nesto i rade i zaradjuju i koji prave uspesne kompanije.

Ne znam bas... ali mislim da je Bane najvecu gresku napravio kada je uopste odlucio da se vrati u Srbiju na poziv ZDj - vidi se zahvalnost drzave za takav potez, kao sto se i vidi kako je "lepo" napredovala Agencija za Razvoj Informatike - posto su je preimenovali u "Zavod" i tu naprasno stali, imaju valjda ljudi daleko vaznija posla... skupi polovni vozovi, skupi slemovi, sateliti, Cecini koncerti i slicani SF... :(

Inace...

http://www.b92.net/info/vesti/...amp;start=60&nav_id=160303

Citat:

Božidar Đelić: Postoji jedna jednostavna ideja, ja sam o njoj više puta pričao javno, te ću i danas ponoviti, a to je nacionalizacija Mobtela uz obeštećenje privatnog ulagača. To je poznato u pravnom prometu, to je Francuska uradila višekratno posle II svetskog rata za one za koje se smatralo da su imali kolaboraciju s Nemcima. Znači, to je naravno u rukama države, to je moguće, međutim nikada nisam osetio, pravo da vam kažem, da je postojala neka većina u Parlamentu za to. Mnogo junaka, mnogo buke, ali kad se dođe do konkrenih stvari, onda vidite da tu ima i nekih drugih elemenata koji ulaze u račun.


Hahaha - e Velja me razocarao, ipak nije njihova ideja - neko se i ranije setio stare dobre fore :)

[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 16.01.2006. u 17:50 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

acabgd
Beograd

Član broj: 5469
Poruke: 910
Via: [es] mailing liste

Sajt: www.sportskacentrala.com


+46 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu16.01.2006. u 16:45 - pre 222 meseci
> Tacno tako,mada je u srbiji praksa da porez na promet nekretnine
> plati kupac! Valjda ne ocekujes da
> na osnovu nekakvog ugovora kojim si ti "kao"platio stan 10.000
> E,a realna vrednost istog je recimo 60.000 E,platis porez samo na
> tih 10.000 E?

Hehehe, reci to guverneru Jelasicu :-)
 
Odgovor na temu

kv66

Član broj: 38196
Poruke: 589
*.smin.sezampro.yu.

Sajt: www.popdepression.com


+2 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu16.01.2006. u 17:04 - pre 222 meseci
Citat:
Naravno, izvesni gospodin "Mirko" (koji je odobrio ugovor o osnivanju Mobtela sa davanjem monopola nad nacionalnim dobrom stranoj firmi ;-), izvesni gospodin "Braca" koji je carinio Ericssonovu robu kako danas ista ta drzava tvrdi - preko svake vrednosti, i ostali koji su ucestvovali u samom kreiranju ove budalastine uopste nisu pozvani na razgovor i kaficu u MUP... o corkiranju i da ne pricamo ;) To su sve fina gospoda, drugari iz partije, i prema njima treba imati apsolutni pijetet i postovanje, nikako revansizam -

Najzad da se slozimo;-)
[/quote]on je rezervisan za ljude koji nesto i rade i zaradjuju i koji prave uspesne kompanije.[/quote]
a onda uprskas;-)
Citat:
Hehehe, reci to guverneru Jelasicu :-)

ako mi das adresu,hocu;-)

Calexico
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7174 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu16.01.2006. u 18:00 - pre 222 meseci
Citat:
kv66
a onda uprskas;-)


Gde sam uprskao - eto ispade i Bane Andjelic kriv pa ga corkirase na 48h, verovatno je raji i on sumnjiv - strani placenik bre... otiso covek pre ko zna koliko trbuhom za kruhom i napravio biznis, ocigledno nije znao sa cime se upusta kad ga je "otadzbina pozvala nazad" da pripomogne i edukuje masu informaticki.

;)

Ispada da je u Srbiji najsigurnije zapravo biti politicar - uglaviti se u neki "UO" i uzivati u zivotu - kad zatreba para, a ti ljuljnes neku privatnu firmu - blokiras racun i "preuzmes dugove" sa sve vlasnistvom pride - voila... eto jos punijeg budzeta :)

Srpski perpetuum mobile :)

Prosto je neverovatno kako se i drugi ne ugledaju na to srpsko cudo, pa krenu da nacionalizuju imovinu po svetu :)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Noe
Stanisa S
PTR

Član broj: 6010
Poruke: 306
*.a.pppool.de.

Sajt: www.istanco.rs


+6 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu16.01.2006. u 20:22 - pre 222 meseci
ODBAČEN ZAHTEV ZA PROMENU OSNIVAČKOG UDELA U RTV BK TELEKOM

Posle odbijanjanja Agencije za privredne registre za upis promene vlasničke strukture u BK televiziji, država je potvrdila većinsko vlasništvo u toj medijskoj kući ....


cedla vest: http://www.rts.co.yu/jedna_ves...rce=komentar&IDNews=138741
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
*.ADSL.neobee.net.



+105 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu16.01.2006. u 20:27 - pre 222 meseci
Strasno. Pa po zakonu drzava ne sme imati u vlasnistvu nijednu drugu televiziju osim 2 programa nacionalne televizije. Rekoh ja...kolumbija....
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7174 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu16.01.2006. u 20:34 - pre 222 meseci
Jebote kako su krenule stvari u Srbiji, kamarila ce biti vlasnik svega privatnog ;)

Sta sve nece ljudi da rade kako bi se ispunili MMF zahtevi za budzetsku disciplinu na najuvrnutiji moguci nacin - naravno, mnogo je lakse maznuti tudje, nego otpustiti 50% kamarile koja trosi li trosi i uziva ;)

Nego, kako sljakaju svedski vozovi, btw? :)

i... da...

http://www.b92.net/info/vesti/...01&dd=16&nav_id=185433

Citat:

Beograd, Kragujevac -- Srbija i Crna Gora će ipak morati da plati ugovornu obavezu od 45 miliona dolara za zakup izraelskog satelita, kako saznaje B92.


A eto i jos jedan racun koji stize na otplatu... ***ote koliko je lepo trositi tudj novac :(

Inace, svim ljubiteljima pravde - interesantno je to kako se Srbija obracunava sa kriminalom, na nacin vrlo slican ex-SSSR republikicama - umesto da se donese kompletan zakon o ispitivanju porekla imovine, kompletan zakon o povracaju otete imovine njenim pravnim vlasnicima, kao sto su doneseni u Ceskoj, Slovackoj i ostalim danas normalnim zemljama - u Srbiji se sprovodi selektivna pravda, nad subjektima koji trenutno smetaju, dok je gro gradjana i dalje osteceno zato sto je to politicki OK.

No dobro - svako veruje u sta hoce ;)

Citat:

Strasno. Pa po zakonu drzava ne sme imati u vlasnistvu nijednu drugu televiziju osim 2 programa nacionalne televizije. Rekoh ja...kolumbija....


Ma jok... Kazakstan, Majcica Rusija, Uzbekistan, Belorusija ... to su zemlje sa najblizim modelom "gazdovanja" zemljom ;)


[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 16.01.2006. u 21:38 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Noe
Stanisa S
PTR

Član broj: 6010
Poruke: 306
*.a.pppool.de.

Sajt: www.istanco.rs


+6 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu16.01.2006. u 20:36 - pre 222 meseci
Meni je interesantinije od samog cina ton vesti gde se navodi da je drzava sama sebi potvrdila da ima vecinsko vlasnistvo. Kakve arbitraze, sudovi i sl. mi smo to prevazisli.
 
Odgovor na temu

kv66

Član broj: 38196
Poruke: 589
*.ptt.yu.

Sajt: www.popdepression.com


+2 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu16.01.2006. u 20:37 - pre 222 meseci
Citat:
Gde sam uprskao - eto ispade i Bane Andjelic kriv pa ga corkirase na 48h,

Ne,Bane je ok lik,mislim da je on tu samo zato jer je bio deo DJindjiceve ekipe.zalosno slazem se!Ali ja sam mislio na cuvenu porodicu iz Peci,skolski primer(ETALON) kako se bogati u sprezi sa vlascu.Posle kad postanes milioner,sve ti je dostupno:sudije,ministri,tuzioci,ambasadori...Mozda je vama za utehu sto su tako poceli i Rokfeleri(kao secikese i prevaranti)a sad su to sto jesu...Ja ipak ne bih cekao nepar vekova da i Karici predju taj put kao Rokfeleri :-)
Calexico
 
Odgovor na temu

ton_majstor

Član broj: 36874
Poruke: 4531
*.adsl.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu16.01.2006. u 23:06 - pre 222 meseci
Citat:
To su sve fina gospoda, drugari iz partije


Ivane, nisu iz partije, nego iz KOALICIJE!

Pozdrav!
 
Odgovor na temu

drbogi

Član broj: 5045
Poruke: 601
212.200.67.*

ICQ: 454238854


+3 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu17.01.2006. u 00:03 - pre 222 meseci
Citat:

U principu - ko stvarno "placa" porez (onaj ko kapital prima ili mu onaj ko isplacuje doplati jos malo za porez) je stvar internog dogovora izmedju te dve strane


Pravilo je da kupac placa porez prodavcu kroz cenu proizvoda, koja sadrzi porez.
Ali u zemlji nedodjiji, moz da bidne al ne mora da znachi, tako da se za nekretnine ide kod lokalnog baje koji procenjuje kolko vredi tvoja nekretnina. To automatski uzrokuje, da prodavac nije u stanju da izrazi realnu cenu, jer on tesko moze da pogodi kolko ce da ga oderu u Upravi prihoda, pa se ide na varijanti, ti meni tolko, a posle se jebavaj sa porezom kako znas. Jasno je da tu ima lepog mesa za manipulacije, uostalom pogledajte imovna stanja tih ljudi koji rade taj posao...

Izgleda da akcija, fataj lopova, dobija na zamahu, posto vidim da i MK Kostica, jure za neke masine, koje je uvezao preko of firme.... Samo mi nije jasno, sta drzavu briga za to, ona je naplatila porez, ako je skuplje pri uvozu, veci porez... ili mozda ja naivno verujem da drzava treba da zivi samo od poreza...
Verovatno omanjilo za donacije...
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu17.01.2006. u 00:28 - pre 222 meseci
Citat:
Božidar Đelić: Postoji jedna jednostavna ideja, ja sam o njoj više puta pričao javno, te ću i danas ponoviti, a to je nacionalizacija Mobtela uz obeštećenje privatnog ulagača. To je poznato u pravnom prometu, to je Francuska uradila višekratno posle II svetskog rata za one za koje se smatralo da su imali kolaboraciju s Nemcima. Znači, to je naravno u rukama države, to je moguće, međutim nikada nisam osetio, pravo da vam kažem, da je postojala neka većina u Parlamentu za to. Mnogo junaka, mnogo buke, ali kad se dođe do konkrenih stvari, onda vidite da tu ima i nekih drugih elemenata koji ulaze u račun


A Slaf ako nije onda je njegov deda - pa sta je ovo cirkus ili drzava?
 
Odgovor na temu

bokili
Manager
Niš

Član broj: 11012
Poruke: 398
82.208.208.*



Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu17.01.2006. u 00:28 - pre 222 meseci
Tuzna je zemlja Srbija koja ima Vladu koja nema ni 15% povrerenja u narodu.

U svakoj normalnoj zemlji bi vlada raspisala izbore jel bi ih bilo sramota da rade ovo sto rade.

Prvo Mobtel, pa BK Televizija... U stvari prvo je bila Astra Banka:)

Zanima me sta je sledece.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu17.01.2006. u 00:49 - pre 222 meseci
Pa sve što je lopov nakrao za vreme Miloševića.
 
Odgovor na temu

ventura

Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.sezampro.yu.



+6455 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu17.01.2006. u 07:41 - pre 222 meseci
Citat:
pisac: Pa sve što je lopov nakrao za vreme Miloševića.


Pa nije valjda Milosević bio jedina osoba u celoj državi?

Barem 80% današnje političke garniture je bilo u politici, a barem 50% njih je imalo neku vlast u Miloševićevo vreme... Pa ljudi moji, ne može Milošević da bude i pretsednik i sudija i policajac i inspektor i poreznik i bankar i sve to... Gde su sada svi ti ljudi, nije moguće da su svi u zemlju propali nakon 5.oktobra... Naravno da nisu, samo su promenili boje, i eto ih ponovo na političkoj sceni...

 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7174 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu17.01.2006. u 08:03 - pre 222 meseci
Cak mislim da prepoznajem savete nekih ljudi iz tog vremena oko gasenja televizije i ostalog ;)

@Pisac... drste lopova... ;) Kako rade vozovi? Ko novi? :) a jeftini satelit? :))) Sto kaze Ventura - ma nije moguce da niko drugi nije odgovoran (Mirko, Braca i ostali ;) - a 2/3 tih sto su potpisivali i podrzavali te ugovore su i danas aktivni politicari.

Eto, ako uspeju da tapnu Mobtel koji su maznuli za jedno 700-800 miliona evra, moci ce da otplate sve gluposti i racune koje su napravili od prosle godine (mozda i one slemove ;-), a ostace tu i malo za ugradnju i jos jednu uspesnu Zastavinu godinu ;) Tako ti je to kad gologuzija trosi tudje ;)

Mora da su ovi zavrnuli donacije, pa moraju pare za budzet da se namaknu negde drugde.


[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 17.01.2006. u 09:31 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Ronald

Član broj: 14148
Poruke: 127
..nis1-nis.customer.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu17.01.2006. u 10:30 - pre 222 meseci
Cekajte ljudi...

Pa svaki , normalan covek bi voleo da se iskoreni korupcija u drustvu , da se proteraju ljude koji su napravili stotine afera , da se lopovi u drzavnom aparatu pohapse i da Srbija postane normalna drzava...Ali mora da se pocne sa neke strane..Nije mi jasno kako to da imate tako ostre kriticke stavove kada je u pitanju covek koji se obogatio dok smo svi mi osiromasili ili njegova kompanija sve jedno...Pa i divljim patkama koje prelecu nasu teritoriju na putu za Juznu Afriku je jasno da je mogao da se obogati samo u sprezi sa rezimom, na neposten nacin,(da to nije rezultat njegovog postenog rada, porodicne tradicije i pameti) svima je jasno da je malverzacijama i trazenjem rupa u zakonodavstvu napravio uspeh i Mobtel i BK TV i sve ostale slicne kompanije i domaci tajkuni, govorim generalno...i sve to na stetu ovih gradjana u sprezi sa svim mogucim rezimima koji su vladali na ovim prostorima.
Zar je moguce da nemate osecaj i potrebu za zadovoljenje nekakve elementarne pravde pa makar se do nje doslo i na ovakav nacin kao sto to vlada sada radi, vec se zalazete za nekakvo striktno postovanje prava i pravne procedure koja je i dan danas u sluzbi onih koji su bili uz svaku vlast i koji su u svakoj vlasti zeleli da profitiraju u ekonomskom smislu a sada zele da preko politike dodju do veceg profita i da sacuvaju neposteno steceno..
Zar vam ne bode usi demagogija o "snazi srbije" o napretku zemlje koju su ti isti ljudi opljackali i fraze koje cujete na TV-u od ljudi koji nemaju elementarne kulture u politickim diskusijama..
Zar je moguce da celu stvar mozete de posmatrate iskljucivo kroz elemente nekakve pravne drzave i bez trunke emocija u pravcu zadovoljenja pravde...
Ja stvarno nemogu da vas razumem...Ovde se radi o jednom konkretnom slucaju i problemu a vi okrecete pricu na milion drugih afera i valjda tim drugim aferama i lopovlucima zelite da pravdate ovaj slucaj, po sistemu kad nisu resili sve probleme netreba da resavaju ni ovaj jedan oko Mobtela,Ili po sistemu sto nisu doneli sistemske zakone koji ce da rese sve probleme..Po meni je to pogresan stav...
Ok tacno je da nemamo ni pravnu drzavu da u vladi pretezno sede lopovi , korumpirani sluzbenici da smo banana republika, da nam tajne sluzbe i Milosevicevi Tajkuni vode politiku , da smo ovakvi ili onakvi...sve to nije sporno takvi smo kakvi smo ...to smo jednostavno mi... svidjalo se to nama ili ne. Ok izveli smo zakljucak kakvi smo sta dalje?
Za pocetak predlazem da podjemo od teorije moguceg u datom trenutku...

Verovatno bih se uzdrzao od bilo kakvog komentara o ovoj temi, ali kad vidim da mladi i obrazovani i pametni ljudi, brane poziciju ljudi koji su na sumnjiv nacin dosli do kapitala onda mi tu nesto nije u redu neko je tu u zabludi...Ne iskljucujem mogucnost da sam to ja...
Izvinjavam se na duzini posta...

@ Moderatori
Ako smatrate da ovaj post nije u duhu diskusije i teme slobodno ga brisite

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
*.ADSL.neobee.net.



+105 Profil

icon Re: Vlada oduzela licencu Mobtelu17.01.2006. u 10:49 - pre 222 meseci
Jedno mi nije jasno u tvom postu, ti o Karicu pricas u najgorim recima a zaboravljas cinjenicu da firma koju on poseduje i firme koje poseduje njegova porodica hrane desetine hiljada ljudi. Isti taj Karic je mogao da sa tim parama ode u bilo koju zemlju i da uziva do kraja zivota bez ikakvih stresova i pretnji koje ovde dozivljava, onda mu verovatno niko nikada nebi rekao da je lopov ili bilo sta slicno. Covek je ostao ovde i bavi se biznisom. napravio je firmu koja posluje sa velikim profitom i od njegove uspesnosti zivi hiljade ljudi. Jako je glupo verovati da ce drzavni upravitelji koji ce doci po nacionalizaciji njegovih firmi biti tako uspesni. Think about that.
 
Odgovor na temu

[es] :: Udruženje korisnika telekomunikacija :: Vlada oduzela licencu Mobtelu

Strane: << < .. 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 86267 | Odgovora: 659 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.