Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!

[es] :: ISP :: Wireless mreže i ISP :: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!

Strane: << < .. 4 5 6 7 8 9 10 11 12

[ Pregleda: 57476 | Odgovora: 220 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Fac Ut Vivas
Ljuban Velagić
Beograd

Član broj: 75956
Poruke: 953
194.106.186.*



+11 Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!14.06.2006. u 05:32 - pre 217 meseci
Nadam se da će se deo Tihomirovih obećanja ispuniti ali:

Citat:

...tako da ce pingovi sa 50 biti smanjeni na oko maksimalnih 20 mS


nema teorije! Ako uspeju da nam spuste ping na 20, sa recimo google-om, ja se preplaćujem do kraja života na 512! To jednostavno nije moguće i ne zavisi od njihove dobre volje. Ja mislim da ćemo svi biti presrećni i sa 50 ms u toku celog dana a ne sa 20 ms od 3 do 6 ujutru..
 
Odgovor na temu

atheista
Beograd

Član broj: 4418
Poruke: 104
194.106.186.*



Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!14.06.2006. u 10:58 - pre 217 meseci
Citat:
Fac Ut Vivas:

nema teorije! Ako uspeju da nam spuste ping na 20, sa recimo google-om, ja se preplaćujem do kraja života na 512! To jednostavno nije moguće i ne zavisi od njihove dobre volje. Ja mislim da ćemo svi biti presrećni i sa 50 ms u toku celog dana a ne sa 20 ms od 3 do 6 ujutru..


Mislim da se ovo odnosilo na problem sa lokalnim pingom u pojedinim delovima mreze (cini mi se da je u pitanju Kaludjerica). Siguran sam da Tihomir nije mislio na smanjenje pinga ka spoljnim sajtovima vec na ping u lokalnoj mrezi. :) Naravno da nema sanse da ping bude max 20ms ka bilo kom serveru koji se nalazi spolja. :) Meni je ping u lokalu daleko ispod 20ms, ali izgleda da su neki delovi mreze lose odradjeni, imaju vise hopova do gateway-a i zato imaju visok ping. Neka ispravi neko ako gresim.
 
Odgovor na temu

red_devil_SCG
beograd

Član broj: 98908
Poruke: 12
194.106.186.*



Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!20.06.2006. u 15:35 - pre 217 meseci
Ne znam kako kod drugih, ali kod mene je situacija sledeca :

Koristim KBC prevashodno u svrhu igranja BATTLEFIELD 2, a njihov ap je na nekih 50 metara od moga.
-Za 4 meseca, koliko koristim KBC, ne znam sta je manji ping od 170...
-Ostalim igracima ping varira od 20 - 50, meni ide i preko 1000
-Drugima, npr ako ima ping 30, ide od 25 - 35..... meni iz sekunde u sekund skace po 100
-Zamislite kako isgleda igranje kada vam se ping ponasa ovako: 170-320-450-219-180-380....sta reci?!?!?!
-Download boze i pomozi, surff tu i tamo, ali BF2 NIKAKO
-Za 4 meseca nisam odigrao 5 partija a da nisam bar jednom bio kikovan zbog pinga
-Da ne spominjem seckanje, obavestenja tipa "there is problem with your connection", flagovanje...

E sad, najgore od svega je to sto kad ih nazoves, oni kao nesto rade, gledaju i nikada nista ne urade...uvek je isto...

Znaci, moja topla preporuka je da ukoliko vam zivot ne zavisi od neta, KBC na teritoriji Borce zaobilazite u sirokom luku..
osim ljubaznosti, nemam ni jednu lepu rec vezanu za KBC net
 
Odgovor na temu

red_devil_SCG
beograd

Član broj: 98908
Poruke: 12
194.106.186.*



Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!20.06.2006. u 15:42 - pre 217 meseci
Da, zaboravih da napomenem da su ovi problemi vezani za BF2....

Ako bih nabrajao i ostale portosio bih sate kucajuci..
Sve u svemu, ja odlazim sa KBC-a jer ZA NAJSKUPLJU PRETPLATU IMAM NAJGORI NET
Odoh da pronadjem modem a ostalim korisnicima KBC sretno....
Za 2000 mesecno dobijam samo nerviranje. Neko drugi ce za tu cifru i monitor da mi brise:)
 
Odgovor na temu

Iksi
ivan Kostov
koordinator informatickog centra za
slepe, Medicinska skola
Beograd

Član broj: 44520
Poruke: 1558
*.com
Via: [es] mailing liste

ICQ: 2147483647


+12 Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!20.06.2006. u 15:56 - pre 217 meseci
Caos...
internet nije napravljen za igranje tako da....
Ako sve radi a igranje igrica ne ja tu ne vidim nikakav prolem. Valjda je
vaznije da proradi p 2 p.
Skype radi savrseno a p 2 p ce proraditi uskoro kako treba tako da
uzivancija.
 
Odgovor na temu

Fac Ut Vivas
Ljuban Velagić
Beograd

Član broj: 75956
Poruke: 953
194.106.186.*



+11 Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!21.06.2006. u 01:17 - pre 217 meseci
E moj Iksi...

Citat:
Iksi: Caos...
internet nije napravljen za igranje tako da....
Ako sve radi a igranje igrica ne ja tu ne vidim nikakav prolem. Valjda je
vaznije da proradi p 2 p.
Skype radi savrseno a p 2 p ce proraditi uskoro kako treba tako da
uzivancija.


ne znam kojem delu tvoje poruke pre da se čudim! Tvoja izjava da internet nije napravljen za igranje je toliko glupa... zamisli Iksi da imaš automobil koji nije napravljen za vožnju po kiši.... I btw p2p savršeno radi samo ti ne znaš da ga iskoristiš. A skype radi i na modemu savršeno, a to što ti misliš da će KBC da prestane da filtrira p2p je baš optimistički, ti si njima najdraži korisnik izgleda. Eh da su im svi korisnici kao ti....

I sve bih mogao da shvatim i veliki ping i loss i da p2p ne radi, da to ima nekog realnog opravdanja (recimo male su cene pretplata pa ne možemo da zakupimo veći link pa je gužva i to je to) ali sve upućuje na to da je to njihova nemarnost i bezobrazluk, jel kako SADA drugačije da objasnim ping sa njihovim serverom od 200 ms sa loss-om od 5%... a pre nedelju dana sam imao ping sa google-om 50 ms ?!?!?!
 
Odgovor na temu

zzz
Beograd

Član broj: 10371
Poruke: 189
212.200.132.*



+3 Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!21.06.2006. u 09:09 - pre 217 meseci
Navodno su sada u toku neki radovi u KBC-u, doduse pre vise od 10 dana su dali informaciju da ce biti gotovo za 3-4, pa opet pre nekoliko dana isti info... do tada je radilo sasvim korektno, osim sporog p2p, a od kad su poceli radovi, ocaj... pingovi uzasni, jako cesto se diskonektuje...

Ja cekam da zavrse radove, pa ako ostane ovako, odoh glavom bez obzira kod nekog drugog provajdera...
 
Odgovor na temu

red_devil_SCG
beograd

Član broj: 98908
Poruke: 12
194.106.186.*



Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!21.06.2006. u 17:02 - pre 217 meseci
Fac Ut Vivas potpuno se slazem sa tobom.... gluplju izjavi od Iksijeve nisam cuo jos od kad je Sloba prestao da drzi mitinge :))
Ja i nisam rekao da je net napravljen za igranje, ali za tvoju informaciju, samo Battlefield ima oko 2 000 000 registrovanih korisnika.... gde su ostale igre...
Sto ce ti reci da masa korisnika u svetu koristi net upravo u te svrhe.... a uzmimo u obzir i to da kod nasa veliki broj ljudi nije u mogucnosti da sebi prijusti net od 2000 mesecno...
a ako vec odvajam toliko, ocekujem da za moje pare dobijem brzu i kvalitetnu uslugu a ne da me neko laze i zavlaci iz dana u dan.... pa oni imaju radove svaki drugi dan... mene to kao korisnika APSOLUTNO NE ZANIMA... Dao sam pare za opremu, za pretplatu, i hocu NET...kraj price...
ok, ja mogu da shvatim da su rekli e momci imamo radove 10,15 dana bice mali frke itd.... ali da stalno izvode radove i to na ustrb nas korisnika, to nikako ne mogu da pravdam...
 
Odgovor na temu

atheista
Beograd

Član broj: 4418
Poruke: 104
194.106.186.*



Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!21.06.2006. u 17:49 - pre 217 meseci
Interesantno je da je meni Net savrseno radio do pre par dana. Evo poslednja dva dana mi ping divlja i to ka lokalnom serveru, da ne pominjem kako varira kada ide spolja. Medjutim, pre toga je stvarno radilo savrseno jer mi je ping prema driven.de serveru bio ispod 80ms sto je sasvim prihvatljivo. Sada je opet podivljao i stalno varira izmedju 60ms i 400ms. Stalno najavljuju kako ce se stvari popraviti, kako rade na mrezi i sta ti ja znam sta sve ne, ali se nista ne menja. Ja sam relativno nov pa vec pocinjem da ludim, a mogu da zamislim kako je ljudima koji su mesecima kod njih. :(

Tihomire, na hubu je stojalo obavestenje da su radovi na rekonstrukciji mreze na levoj obali Dunava ZAVRSENI. Pa posle tog zavrsetka su se stvari samo pogorsale, a nikako popravile.
 
Odgovor na temu

atheista
Beograd

Član broj: 4418
Poruke: 104
194.106.186.*



Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!27.06.2006. u 15:57 - pre 217 meseci
Dakle, Interneta nije bilo skoro 24h, a sada kada je i proradio, bolje da nije. Veza je uzasno spora, konstantno se prekida u intervali od 5 minuta do 1 sata. I onda opet ponovo jedno te isto. Ovoga puta je opravdanje bilo "radovi na elektrodistributivnoj mrezi", a sledeci put ce biti "radovi na mrezi". Izgleda da jedino KBCNet (tacnije, Tihomir i Dragan gde jedino Dragan zna nesto oko Interneta) ima stalne neke radove na mrezi. Sto je najbolje, posle tih fiktivnih radova na mrezi, Internet radi na IDENTICAN nacin. I tako stalno vec mesecima.

Ako imate alternativu (na zalost, velika vecina korisnika KBCNet-a nema alternativu), koristite usluge nekog drugog provajdera.
 
Odgovor na temu

zzz
Beograd

Član broj: 10371
Poruke: 189
194.106.186.*



+3 Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!27.06.2006. u 20:19 - pre 217 meseci
Najbolja je fora sa informacijom da ce radovi trajati jos 3-4 dana koju pricaju vec 20-ak dana... i dalje je pricaju...
btw, sa malo boljom antenom imamo vec nekoliko alternativa... bar u kotezu...
 
Odgovor na temu

Fac Ut Vivas
Ljuban Velagić
Beograd

Član broj: 75956
Poruke: 953
194.106.186.*



+11 Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!28.06.2006. u 01:32 - pre 217 meseci
a te alternative su??
 
Odgovor na temu

zzz
Beograd

Član broj: 10371
Poruke: 189
212.200.132.*



+3 Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!28.06.2006. u 07:30 - pre 217 meseci
Recimo ja, sa ap-om od 22db i sabackom grid antenom iz Koteza hvatam prilicno dobar signal optikom, sbb, tehnicom (sinfonika), artcom i nesto slabije verat.
btw. da ne bude zabune, koristio sam vec sbb i tehnicom... tako da sigurno moze sa malo boljom opremom...
 
Odgovor na temu

red_devil_SCG
beograd

Član broj: 98908
Poruke: 12
194.106.186.*



Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!03.07.2006. u 21:18 - pre 216 meseci
Naravno, kao i obicno, net ne radi vec 2 dana nikako... puca na 5 minuta ili se veza jednostavno umrtvi....
pingovi BOZE POMOZI..... da mi je neko pre kbc-a pricao da postoje ovoliki pingovi, ne bih mu verovao.....

Danas sam ih par puta zvao. Na moje iznenadjenje rekli su da malo sacekam da vide sta je....:))
naravno prosao je ceo dan a net jos ne radi....bas cudo za KBC, jel da?!?!?

a o njihovim pricama da ce sve biti u redu za dan dva je suvisno i komentarisata....

LJUDI, BEZITE OD KBC-a KO DJAVO OD KRSTA

Koliko vam deluju ljubazno, verujte da su toliki LAZOVI i PREVARANTI

Da, jedino Dragan nesto zna, ostalima ja ne znam ko je dao posao u opste?!?!?
 
Odgovor na temu

red_devil_SCG
beograd

Član broj: 98908
Poruke: 12
194.106.186.*



Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!03.07.2006. u 21:25 - pre 216 meseci
I da svima koji su mozda planirali da uzmu KBC unapred objasnim kako ce imati net :

Jedan dan imate, pa 3 nemate, pa 2 imate, pa 7 nemate.... znaci u 30 dana pretplate necete imati vise od 7-8 dana da vam net radi dobro...

Meni danas ceo dan downloaduje na 8 kb/s a imam 256 flat ZAR TREBA ISTA VISE RECI???

$ puta sam zvao i dobio odgovor " sacekajte desetak minuta pa probajte da se konektujete"

U ostalom prelistajte postove.... bice vam svima jasno
 
Odgovor na temu

red_devil_SCG
beograd

Član broj: 98908
Poruke: 12
194.106.186.*



Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!03.07.2006. u 21:52 - pre 216 meseci


evo i dokaza!!! UZAS!!!!
 
Odgovor na temu

digisatplus
Bgd

Član broj: 21309
Poruke: 348
194.106.186.*



Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!04.07.2006. u 01:51 - pre 216 meseci
Jeste da je pre dva dana K5KBCNET bio u problem i jeste da su radovi trajli ali oni kad puste nesto da radi onda to radi. Ja koristim njihovu konekciju sa 2.5km i sasvim su ok. Kod njih recimo za 60 min skinem preko rapidshera 100 MB servis je 256 kbps to jest 32KB.

Ipak nije to tako los provajder kako neki bi hteli da kazu ali moze to i bolje. Mada pomenuti KBCNET imao na pocetku problema dok je koristio vezu od Pancevackog nad provajdera ali kako su uzeli link od Beotel.net stvari su se poboljsale, a u predhodnih nekoliko dana je bilo i izmestanja glavnog linka na zvezdaru pa je i ti bilo prekida ali sada je OK.

Samo da znate kako radi ARTCommunication KBCNET je odlican 5 a tek SBB je na podruciju Karaburme i Mirijeva ubedljivo NajGori nazovi provajder.


Tako da ja licno smatram da ce KBCnet biti u buducnosti jedna jako dobra firma to jest ISP na koju ce hteti mnogi da se prikljuce.

To sto pojedinim korisnicima nije najbolji servis postoji mogucnost da im se u instalaciji potkrala neka GRESKA i da zbog toga njihov servis nije najbolji, ali to nije krivica KBCNET-a nego onih koji su sami instalitali. Bilo bi dobro da kolege koje imaju probleme sa KBC netom kazu koju opremu koriste koliko su udaljeni od ap koji koriste

Ako su u pitanji antene po principi napravi sam od konzerve stavpa i kanapa i nije cudo sto ne radi. Ako se koriste tanki kablovi takozvani 200 jos jedan promasaj 1m 200 kabla = 1db gubitaka a da nepominem ko koristi kablove po 3m = 3db gubitaka po duzini kabla plus konektori i prelazi taodje je bitna i snaga uredaja ne moze se ocekivati od uredjaa od 18db =63.1mw da baca po 5 kmkad on moze pristojno da radi do 3 km zavisi sta je provajder stavio kao antenu 8, 10, 12 db i koji uredjaj 18 ili 20 ili 23 db = 63.1 , 100, 200 mw

Naj verovatnije da veze preko 3 km nebi trebalo ni probavati uspostavljati to jest ako je signal od provajdera manji od -70 db po netstumbleru normalo ako je signal jaci -65 ili -60 db tim bolje.

Takodje treba traziti kod provajdera da izmeri vas signal na svojoj AP anteni to jest koliko vi jako dolazite kod njega. Po mojim saznanjima negde donja granica signala korisnika kod provajdera je recimo -75 db naravno sto je signal jaci korisnika kod provajdera tim bolje. jaci signal mozemo postici eventualno promenom uredjaja, skracivanjem kabla, kupovinom jace antene i to fabriceke inostrane hiprelink, u domacu proizvodnju tipa sabac ili slicno nisam siguran

Jos jedna bitna stvar je smetnja a ona naprimer moze da bude da veoma slican signal po snazi recimo -65 i -63 db imaju dva provajdera na vasoj anteni po ISTOM kanalu recimo oba rade na kanalu 7. treba pitati provajdera da li moze da promeni kanal, ukoliko je to moguce eto jos jednog resenja.

Takodje je vazno obratiti paznji prilikom kupovine uredjaja da uredjaj moe daradi po ETSI standardu to jest od 1-13 kanala a ne samo po FCC standardu od 1-11 kanala.

I na kraju preporuka samim provajderima da se prilikom menjanja kanala se ne vezu samo za opseg od 1-11 nego ako mogu rade i na 12 i 13 kanalu pogotovo u delovima grada gde ima mreza i previse.

Takodje provajderima koji koriste 2.4 ghz opremu za medjusobno povezivanje izmedju baznih stanica ( a sigurno ima i takvih stvari ) da poskidaju tu opremu i stave na 5.x GHZ samim ovim postupkom doci ce do rasterecenja opsega to jest potencijalnih smetnji , samo nemojmo zaboraviti i BEZICNE TELEFONE na 2.4 GHZ cak vidim da ima telefona i na 5.8 a pogotovo firma senao pravi telefone koji rade na 900mhz i na 2.4 ghz ukoliko neko ima takvu nesrecu da mu neko sa takvim telefonom pravi ozbiljne smetnje tu naj verovatnije pomoci nema.



 
Odgovor na temu

zzz
Beograd

Član broj: 10371
Poruke: 189
212.200.132.*



+3 Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!04.07.2006. u 07:31 - pre 216 meseci
Sa mog aspekta, ne mogu pricati o problemima sa opremom, smetnjama i sl. s obzirom da je radilo dovoljno dobro, uz jako retke probleme gotovo dva meseca... u poslednjih skoro mesec dana, ne mogu da skrpim vise od 2 sata online, konstantno moram rekonektovati, pingovi su cas dobri cas skroz ocajni...

Drugi problem je sto sam ja kuci iskljucivo uvece, kad ne mogu naci nikakvu teh. podrsku osim na hubu, koji mi uglavnom ne radi kad ne radi net, a skoro da nema veceri u poslednjih mesec dana kad nisam bar sat vremena bio prinudjen koristiti modem.

Sve u svemu, u pocetku sam bio zadovoljan, sad vec ludim i definitivno idem na krov da trazim drugog provajdera, posto mi je malo suludo placati 2000 za internet, i uz to svaki dan bar sat vremena koristiti dial up (od ukupno 4-5 sati na netu).
 
Odgovor na temu

SomiKnight
Milorad Jelic
Beograd, Borca

Član broj: 15829
Poruke: 185
194.106.186.*



+1 Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!04.07.2006. u 12:28 - pre 216 meseci
@digisatplus

Pa gde nadje podatak 1m 200 kabla = 1db. Bice da je 0.5 db.

Da ne duzim, ko se razume u tematiku razumece da kbc ne moze da bude ozbiljan wisp dok dozvoljava da se na mrezu kace ljudi sa daljine od 2.5km.
 
Odgovor na temu

hypnotik
Beograd

Član broj: 53965
Poruke: 34
194.106.186.*



Profil

icon Re: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!05.07.2006. u 19:00 - pre 216 meseci
auuu koliko polemike ljudi ne mogu verujem
Samo hocu da kazem da obzirom gde zivimo i koje su nam alternative ljudi koji u nase krajeve poqsavaju da dovedu broadband internet uz sve poteskoce i nedostatke finansija i uz svu dobru volju i pored raznih gresaka zasluzuju mnogo vecu podrsq od ove koju imaju. Mislim, i mene nervira kad mi puca veza, i mene izludjuje kad nekad nece da mi skida sve onako kako bih ja zeleo, ma i ja bi da imam megabitni protok, al ljudi alo! nije ovo amerika! ne znam za vas al ja jos uvek imam jbenog dvojnika koji 24h dnevno drnda preko fona i meni je KBC jedini izlaz na net i ja sam vise nego voljan da progledam kroz prste nekim nedostacima jer kad se sve presabere i oduzme ipak oni rade svoj posao korektno: tehnicka podrska je manje vise dostupna 24/7 (koji jos provajder to ima???) i svarno nikad nisam zvao a da mi nisu sredili problem, uvek izadju na teren kad nesto prsne i generalno od kako su u zadnje vreme presli na drugi link download pici ko lud.
sve u svemu KBC je ipak dobra alternativa u moru losih provajdera

ps: ako im je neko seo na glavu verujte to sam ja. dok mi nije podesen net da mi sve radi kako treba zvao sam ih po 20 puta na dan i za razliq od raznih dial up provajdera i njihove tehnicke podrske koji su ranije kad god zovem bili u fazonu odjbi KBC momci su uvek odradili posao!
 
Odgovor na temu

[es] :: ISP :: Wireless mreže i ISP :: Novi igrac na WI-FI sceni na Karaburmi i Mirijevu!

Strane: << < .. 4 5 6 7 8 9 10 11 12

[ Pregleda: 57476 | Odgovora: 220 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.