Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C: dali je to tabela pointera ili obična tabela?

[es] :: C/C++ programiranje :: C: dali je to tabela pointera ili obična tabela?

[ Pregleda: 3523 | Odgovora: 7 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pajac
Slovenija

Član broj: 17163
Poruke: 66
*.dsl.siol.net.



Profil

icon C: dali je to tabela pointera ili obična tabela?09.05.2005. u 17:55 - pre 229 meseci
Code:

char *poljepointera[] = {"aadsaf","aaasff","aasc","bffdb","bds","dddf","cc","fdsfs","ghftw","allki"};


Zanima me dali je to tabela pointera?!
Ja osobno mislim da je.Nisam 100% pošto sam početnik.

If we want to discover, we first have to be willing to get lost!
 
Odgovor na temu

X Files
Vladimir Stefanovic
Pozarevac

SuperModerator
Član broj: 15100
Poruke: 4901
*.nat-pool.po.sbb.co.yu.

Jabber: xfiles@elitesecurity.org


+638 Profil

icon Re: C: dali je to tabela pointera ili obična tabela?09.05.2005. u 18:18 - pre 229 meseci
Citat:

char *poljepointera[] = {"aadsaf","aaasff","aasc","bffdb","bds","dddf","cc","fdsfs","ghftw","allki"};
Zanima me dali je to tabela pointera?!


Probaj da odštampaš, npr:

Code:

ShowMessage( poljepointera[0] );
ShowMessage( poljepointera[1] );
ShowMessage( poljepointera[2] ); 
// ...


... pa ako ispis ide redom i ispravno, onda jeste niz pointera ;)

 
Odgovor na temu

pajac
Slovenija

Član broj: 17163
Poruke: 66
*.dsl.siol.net.



Profil

icon Re: C: dali je to tabela pointera ili obična tabela?09.05.2005. u 18:53 - pre 229 meseci
Znam da je bilo malo smešno pitanje! Ali problem je u tome pošto sam ja danas zagovaro tu zadaču i asistent mi je reko da to nije tabela pointera. Verovatno je na brzino preso programom il nešto slično...?!

Pa kad sam ovde neka pitam još to; dali mi doljna funkcija sortira polje pointera?!
Mislim, zato je i bila napisana?!

Code:

void bubblesort(char *poljepoint[],int len,int smer){

    int i,j;
    char *temp;