Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?

[es] :: Nauka :: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 21257 | Odgovora: 112 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mrkidivx

Član broj: 15771
Poruke: 1932
213.244.208.*

ICQ: 207552161


+1 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?27.04.2005. u 22:30 - pre 231 meseci
Što nije nikakva garancija i da se ne može opet pojaviti.Osim toga besnilo nije jedina bolest koja preti od džukaca lutalica.

Na kraju da rezimiramo; ako za vlasnike pasa važi pravilo da moraju svoje pse da šetaju na povodcu, da pas mora da ima korpu na čeljustima, da svog psa mora redovno da vakciniše, zašto bi to pravilo bilo izuzetak i za pse lutalice.Oni ne ispunjavaju bukvalno ni jedan od ovih uslova i UVEK su potencionalna opasnost po okolinu.
I never wanna be a mod!
 
Odgovor na temu

Dark Icarus
Goran Lalić
Beograd

Član broj: 19775
Poruke: 428
*.nat-pool.bgd.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?28.04.2005. u 01:42 - pre 231 meseci
Citat:
mrkidivx: ako za vlasnike pasa važi pravilo da moraju svoje pse da šetaju na povodcu, da pas mora da ima korpu na čeljustima, da svog psa mora redovno da vakciniše, zašto bi to pravilo bilo izuzetak i za pse lutalice.Oni ne ispunjavaju bukvalno ni jedan od ovih uslova i UVEK su potencionalna opasnost po okolinu.
U al ti je rezime! Pa naravno da ne ispunjavaju ni jedan od ovih uslova - to su psi. Ti hoćeš da pas sam ušeta u pet shop i kaže "dobar dan, ja sam lutalica, da li biste molim vas mogli da mi date jedan povodac i korpu..."?
Ako me sećanje služi, korpe su uvedene pošto se desilo par incidenata sa pit-bulovima i sličnim domaćim psima... dakle, to nisu bile lutalice, već psi namerno trenirani da budu krvoločni... a znate i sami kakav nam je sociološki presek, uvek će se naći neka usijana glava da se pravi faca sa svojim Ubicom i da ga huška na druge pse ili možda čak i ljude.

I očigledno pitanje: Kako bi jeli i ko bi ih vodio na povocu?

Citat:
mrkidivx: Što nije nikakva garancija i da se ne može opet pojaviti.
Naravno da jeste garancija, nije besnilo nestalo iz vedra neba, već zato što imamo nacionalne regulative, standarde, itd. Osim ako ne padnemo u varvarstvo usled nuklearnog rata, ne vidim zašto bi se ti standardi menjali na gore.

Citat:
mrkidivx: Osim toga besnilo nije jedina bolest koja preti od džukaca lutalica.
Jasno mi je to, ali me živo interesuje da li znaš koje su to još bolesti koje "prete".
In a game of chess you must never let your opponent see your pieces - Zap
Brannigan
 
Odgovor na temu

mrkidivx

Član broj: 15771
Poruke: 1932
85.222.129.*

ICQ: 207552161


+1 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?28.04.2005. u 02:41 - pre 231 meseci
Citat:
I očigledno pitanje: Kako bi jeli i ko bi ih vodio na povocu?


Sad karikiraš valjda si shvatio poentu-jednostavno su bez ikakve kontrole.


Citat:
Naravno da jeste garancija, nije besnilo nestalo iz vedra neba, već zato što imamo nacionalne regulative, standarde, itd. Osim ako ne padnemo u varvarstvo usled nuklearnog rata, ne vidim zašto bi se ti standardi menjali na gore


Možda je tebi garancija ali ne i meni.Tako su pričali i za variolu veru da je iskorenjena pa nas iznenadi 72 (valjda).


Citat:
Jasno mi je to, ali me živo interesuje da li znaš koje su to još bolesti koje "prete


Nisam doktor ali moja majka jeste, ako te baš interesuje raspitaću se.
I never wanna be a mod!
 
Odgovor na temu

sinpetrovic
Sinisa Petrovic
Beograd

Član broj: 37549
Poruke: 223
*.panline.net.



+16 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?28.04.2005. u 08:14 - pre 231 meseci
Citat:
mrkidivx: ako za vlasnike pasa važi pravilo da moraju svoje pse da šetaju na povodcu, da pas mora da ima korpu na čeljustima, da svog psa mora redovno da vakciniše, zašto bi to pravilo bilo izuzetak i za pse lutalice.Oni ne ispunjavaju bukvalno ni jedan od ovih uslova i UVEK su potencionalna opasnost po okolinu.


Hmmm, sta da ti kazem, ja mog psa drzim na povodcu, ali mi nepada napamet da mu stavim korpu iz jednog razloga, sta je sa onim psima i koji idu bez povodca i korpe, sta ako bi napao mog kucu, ne bi bilo sanse da se obrani.

Secam se dok je bio "stene (ovcara)" 6-7 meseci setam ga ja, a ono ide neki ogroman terijer ili rotvajler nemam pojma ni sam pored gazde bez povodca i korpe i gazda taj vice cuvaj psa!

Dakle moze povodac, korpa nikako! sve dok ne budem video da svi ti drugi veliki psi ne budu imali korpe.

E sada se mozemo vratiti i na velike lutalice, oni nazalost nece imati korpe ni povodce.
 
Odgovor na temu

Dark Icarus
Goran Lalić
Beograd

Član broj: 19775
Poruke: 428
*.nat-pool.bgd.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?28.04.2005. u 18:55 - pre 231 meseci
Citat:
mrkidivx: Možda je tebi garancija ali ne i meni.Tako su pričali i za variolu veru da je iskorenjena pa nas iznenadi 72 (valjda).

Ma da, to je isto. Brkaš lončiće strašno. Variola je zvanično iskorenjena tek '79. '72. kada se desila epidemija kod nas, virus je i dalje postojao na velikom broju žarišta u svetu. Zna se tačno ko je "uvezao" variolu '72. i odakle. Besnilo i dalje postoji po prirodnim rezervoarima u šumama, ali to nije bitno jer postoji vakcina. Koliko puta moram da ponovim to? Da bi se pojavila variola dovoljno je bilo da jedan čovek ode u Bagdad i da neko kine u njegovom pravcu. Da bi ti se pojavilo humano besnilo potrebno je da odeš u šumu, da te ujede besan pas, a da se ti ne javiš lekaru mesecima.
In a game of chess you must never let your opponent see your pieces - Zap
Brannigan
 
Odgovor na temu

zus
marketing

Član broj: 41900
Poruke: 354
*.air.tehnicom.net.

Sajt: www.sr.wikipedia.org


+20 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?28.04.2005. u 19:49 - pre 231 meseci
>Trogodišnju Anđelu Budimir je tokom šetnje u kragujevačkim Šumaricama pretprošle nedelje napao pit-bul vlasnika Veljka Petrovića i teško je povredio. Javnost je još uvek zaprepašćena događajem i zahteva da krivci odgovaraju i da do sličnih incidenata ne dođe ponovo. Koliko smo stvarno blizu, odnosno, koliko smo daleko od otklanjanja uzroka ovakvih događaja?

Neizlečiva i smrtonosna bolest

Dodatan strah za zdravstveno stanje trogodišnje Anđele, ali i zdravlje građana Kragujevca, izazvala je potvrda da je pas koji je ujeo devojčicu bio zaražen besnilom - neizlečivom i smrtonosnom bolešću zajedničkom za sve sisare. Pravovremeno pružena pomoć sprečila je da Anđela oboli od besnila, ali opasnost postoji za ostale građane grada na Lepenici.

Prema podacima Gradskog zavoda za zaštitu zdravlja samo u Beogradu u proteklih godinu dana registovano je oko 3,500 ujeda pasa, a više od polovine povreda su naneli psi koji imaju vlasnika. Ovi podaci su donekle u suprotnosti sa mišljenjem šire javnosti da psi lutalice predstavljaju glavnu opasnost po građane, zbog čega se posle svakog napada pasa, krivica svaljuje na lutalice.


>Pojava slučajeva besnila ne iznenađuje


"Apelujemo na medije da pre nego što bilo šta objave u vezi sa besnilom informaciju provere kod nadležnih institucija, koje su, poštujući proceduru, utvrdile činjenice, da ne bi izazivali paniku kod građana", stoji u saopštenju Organizacije za poštovanje i brigu o životinjama Fakulteta veterinaske medicine - ORCA, koje je usledilo nakon pisanja dnevne štampe o pojavi besnila. "Želimo da istaknemo da je ovoliki broj pasa, kao i pojava besnila u ovakvom stepenu na našim ulicama posledica višedecenijskog pogrešnog odnosa prema ovom problemu", naglašava se u saopštenju i dodaje da "ova alarmantna situacija mora biti razlog više da se ubrzano krene u sprovođenje novog programa rešavanja ovog problema".

> Ne baš tako daleko

Poslednjih nedelja Ministarstvo za poljoprivredu, šumarstvo i vodoprivredu proglasilo je veći broj opština zaraženim besnilom. Međutim, da se ne radi "samo o tamo nekim selima" ne potvrđuje samo slučaj Kragujevca, već i činjenica da se na spisku opština zaraženih besnilom od pre nekoliko dana našla i beogradska opština Mladenovac.



Aleksandar Ljubenović

Juce je proslost.....
Sadasnjica je tajna.....
Sutrasnjica je poklon
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12851



+4784 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?28.04.2005. u 21:10 - pre 231 meseci
Hm, prvo sam hteo da isprozivam ovog divx-a i napricam gomilu stvari al' sam odustao (em me mrzi, em nije kulturno).
Samo hocu da prokomentarisam ovo da se psi nece sami setati na povocu.
Ja video - pas ide Knez Mihajlovom, vezan mu povodac za ogrlicu, drugi kraj drzi u ustima i seta tako... samog sebe :). Nigde nisam video vlasnika (ili bar nikog ko je izgledao kao vlasnik).
 
Odgovor na temu

Lazar-I

Član broj: 6950
Poruke: 169
*.ptt.yu.



+727 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?28.04.2005. u 23:01 - pre 231 meseci
Da li bi smanjenjem broja pasa lutalica došlo do povećanja broja pacova?
 
Odgovor na temu

zus
marketing

Član broj: 41900
Poruke: 354
*.air.tehnicom.net.

Sajt: www.sr.wikipedia.org


+20 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?28.04.2005. u 23:08 - pre 231 meseci
S' obzirom na povecanje broja Kineza mislim da necemo imati problema sa psima i pacovima.

[Ovu poruku je menjao zus dana 30.04.2005. u 07:56 GMT+1]
Juce je proslost.....
Sadasnjica je tajna.....
Sutrasnjica je poklon
 
Odgovor na temu

mrkidivx

Član broj: 15771
Poruke: 1932
213.244.197.*

ICQ: 207552161


+1 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?29.04.2005. u 00:11 - pre 231 meseci
Citat:
Da li bi smanjenjem broja pasa lutalica došlo do povećanja broja pacova?


Ne.
I never wanna be a mod!
 
Odgovor na temu

Dark Icarus
Goran Lalić
Beograd

Član broj: 19775
Poruke: 428
*.nat-pool.bgd.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?29.04.2005. u 14:17 - pre 231 meseci
Citat:
zus: S' obzirom na povecanje broja kineza mislim da necemo imati problema sa psima i pacovima.
E, ova ti je dobra! Zamisli, mi se sve vreme prepiremo, a jedino je zus video kako će se problem sam razrešiti. Rešenje prihvatljivo za sve - i Kinezi siti, i ulice bezbednije za mrkidivx-a, i Brižit Bardo skinuta nam sa... hm... vrata.
In a game of chess you must never let your opponent see your pieces - Zap
Brannigan
 
Odgovor na temu

Downforce
Milan Milic
Beograd

Član broj: 56650
Poruke: 260
*.infosky.net.

Sajt: www.mulsannescorner.com


Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?30.04.2005. u 11:36 - pre 231 meseci
Ne bih da zakeram,ali sta cemo onda sa kinezima?
Pametan covek uci i zaboravlja,inteligentan se podseca,a glup sve zna.

Covek koji se razume u sale jedini moze da shvati ideale.
 
Odgovor na temu

misa J.
Leskovac

Član broj: 32911
Poruke: 142
*.dial.b92.net.



Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?30.04.2005. u 13:19 - pre 231 meseci
http://64.233.183.104/custom?q...en&lr=lang_sr&ie=UTF-8

::Imagine something funny here::

 
Odgovor na temu

Dark Icarus
Goran Lalić
Beograd

Član broj: 19775
Poruke: 428
*.nat-pool.bgd.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?01.05.2005. u 19:29 - pre 231 meseci
Citat:
Downforce: Ne bih da zakeram,ali sta cemo onda sa kinezima?
E, onda ćemo NJIMA povoce i korpe... ili možda neki azil...
In a game of chess you must never let your opponent see your pieces - Zap
Brannigan
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7176 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?01.05.2005. u 19:39 - pre 231 meseci
Citat:

zus: S' obzirom na povecanje broja kineza mislim da necemo imati problema sa psima i pacovima.


Rasizam je zeznuta stvar, a u velikom broju slucajeva baziran na neistinama - pa ipak,

http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/ch.html

Citat:

1.72 children born/woman (2005 est.)


Ne bih rekao da se broj Kineza povecava, stavise vrlo jasno se vidi da opada. Naravno, to nece pomoci eliminisanju stereotipa. Nekima ce uvek biti krivi neki "kinezi".

Cisto poredjenja radi:

USA - http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/us.html

Citat:

Total fertility rate: 2.08 children born/woman (2005 est.)



DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

caboom
Igor Bogicevic
bgd

Član broj: 255
Poruke: 1503
*.nyc.res.rr.com.

ICQ: 60630914


+1 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?01.05.2005. u 19:42 - pre 231 meseci
hm, zanimljivo... moram da primetim da je hrana u bloku 70 bolja i higijenskija od vecine velikosrBskih pecenjara u kojima sam se redovno trovao.
 
Odgovor na temu

mrkidivx

Član broj: 15771
Poruke: 1932
*.ded.ameritech.net.

ICQ: 207552161


+1 Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?01.05.2005. u 20:09 - pre 231 meseci
Bre Ivane zar ne vidiš da se ljudi zezaju...
I never wanna be a mod!
 
Odgovor na temu

Downforce
Milan Milic
Beograd

Član broj: 56650
Poruke: 260
*.infosky.net.

Sajt: www.mulsannescorner.com


Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?01.05.2005. u 23:01 - pre 231 meseci
Citat:
mrkidivx: Bre Ivane zar ne vidiš da se ljudi zezaju...


Istina.Samo hocu da kazem da ce nekom uvek nesto(ili neko)smetati.I da,rasizam jeste zeznuta stvar.
Pametan covek uci i zaboravlja,inteligentan se podseca,a glup sve zna.

Covek koji se razume u sale jedini moze da shvati ideale.
 
Odgovor na temu

van t hoff

Član broj: 13138
Poruke: 230
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?01.05.2005. u 23:13 - pre 231 meseci
Konkretno pitanje, kako zvati sintere ako imate problema koji je telefonski broj, i da li je to moguce ?

Evo ja imam slijedeci problem. U naselju neka dijabola hrani i gaji psa ispred svoje zgrade, ne znam kako bi nazvao psa, polulutalica ? To nije problem, problem je sto je covjek dresirao psa da bude agresivan i napada ljude kad god mu je "vlasnik" u blizini, u ostalim situacijama pas je miran. Volim zivotinje i sve ovo mi se ne dopada pogotovo pomisao na ubijanje i spaljivanje psa koji nije kriv, isto mi ne pada tesko za "gazdu". U pitanju je poremecena osoba, pa sa vlasnikom nema razgovora.

Tako da mislim da mi je prakticnije da zovem sintere, nego da ubijem psa ili vlasnika kad mi napadne nekog od clanova porodice...
 
Odgovor na temu

Downforce
Milan Milic
Beograd

Član broj: 56650
Poruke: 260
*.InfoSky.Net.

Sajt: www.mulsannescorner.com


Profil

icon Re: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?02.05.2005. u 14:44 - pre 231 meseci
Citat:
van t hoff: Konkretno pitanje, kako zvati sintere ako imate problema koji je telefonski broj, i da li je to moguce ?

Evo ja imam slijedeci problem. U naselju neka dijabola hrani i gaji psa ispred svoje zgrade, ne znam kako bi nazvao psa, polulutalica ? To nije problem, problem je sto je covjek dresirao psa da bude agresivan i napada ljude kad god mu je "vlasnik" u blizini, u ostalim situacijama pas je miran. Volim zivotinje i sve ovo mi se ne dopada pogotovo pomisao na ubijanje i spaljivanje psa koji nije kriv, isto mi ne pada tesko za "gazdu". U pitanju je poremecena osoba, pa sa vlasnikom nema razgovora.

Tako da mislim da mi je prakticnije da zovem sintere, nego da ubijem psa ili vlasnika kad mi napadne nekog od clanova porodice...


Psa ces se otarasiti uz pomoc sintera,ali kako se otarasiti ludog gazde?Pitanje za razmisljanje...
Pametan covek uci i zaboravlja,inteligentan se podseca,a glup sve zna.

Covek koji se razume u sale jedini moze da shvati ideale.
 
Odgovor na temu

[es] :: Nauka :: Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 21257 | Odgovora: 112 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.