Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

kako pokrenuti flash iz mdb

[es] :: Flash :: kako pokrenuti flash iz mdb

[ Pregleda: 2919 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bibix

Član broj: 55601
Poruke: 7
*.cmu.carnet.hr.



Profil

icon kako pokrenuti flash iz mdb14.04.2005. u 21:54 - pre 231 meseci
Imam problem koji ne znam riješiti a glasi:
kako unesti nekolicinu animacija (flash) u bazu i pokrenuti ih pritiskom na malu sliku; to mi radi sa statičnim slikama iz iste baze ali ne znam to napraviti sa flashom(ako stavim animirani gif onda radi ali je preveliki file pa se sporo učitava) ipak sam ja samo početnik.
p.s.
NEznam da li smijem dati url da netko tko bi želio pomoći pogleda o čemu govorim (pišem)
slike su u bazi zbog količine i jednostavnosti izmjena istih a na isti način bi to htio učiniti i sa flash animacijama. link je
http://free.7host02.com/10310/puzzle%20radni.asp
i gornja sličica je anim.gif(za probu jer ne radi flash), a doljnja bi trebala biti flash tj sve bi trebale biti flash i izgledati kao npr.
http://free.7host02.com/10310/svatovi.asp
tj da na isti način pregledavaju se i puzzle.
 
Odgovor na temu

milantrax2005
Milan Trajković
Nis

Član broj: 53910
Poruke: 675
213.244.208.*

ICQ: 324951764


+2 Profil

icon Re: kako pokrenuti flash iz mdb15.04.2005. u 02:09 - pre 231 meseci