Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

ADSL pocetak u Srbiji

[es] :: ISP :: ADSL :: ADSL pocetak u Srbiji

Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 71066 | Odgovora: 364 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

MyWay

Član broj: 25141
Poruke: 1263
*.telekom.yu



+629 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 21:36 - pre 242 meseci
@Gojko: TREBA da menjaš sistem ako ti smeta, a ne da gubiš energiju vičući na njegove ekstremitete. Tvoj način razmišljanja je i pomogao SM-u da tako dugo radi sve ono što je hteo..
@Ivan: A možda neko, čitajući arhivu es-a, shvati da je pretplata u Srbiji bila 40x manja od one u DE, i da na pomen garantovanog godišnjeg prihoda od >900 miliona evra sa DE pretplatom, u Telekom-u radnici, UO i CEO, kao i Vlada skaču od sreće?
Kao što rekoh, sa takvom pretplatom bi dobili telefoniranje za dž i Pamelu za BDŽ gratis...
Save time... see it my way.
 
Odgovor na temu

voyageur

Član broj: 22529
Poruke: 18
*.bisinter.net.



Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 21:58 - pre 242 meseci
Sustina je da Telekomu treba ukinuti monopol i pustiti ravnopravnu konkurenciju sa strane.
Sva ostala prica i odbrana Telekoma ne drzi vodu.
 
Odgovor na temu

MyWay

Član broj: 25141
Poruke: 1263
*.telekom.yu



+629 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 22:09 - pre 242 meseci
Naravno voyageur, ako malo pogledaš po es-u, shvatićeš da su svi (including telekomovci) ovde za privatizaciju, ukidanje monopola i tržišno poslovanje...
Problem je što nas niko nije ni pitao...
Save time... see it my way.
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
*.dialup.neobee.net.



+105 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 22:10 - pre 242 meseci
Citat:
voyageur:Sustina je da Telekomu treba ukinuti monopol i pustiti ravnopravnu konkurenciju sa strane.
Sva ostala prica i odbrana Telekoma ne drzi vodu.



Neverovatno je kako ljudi nece da citaju celu temu i shvate neke stvari. Evo jos jednom.

1. Telekom je drzavna firma - pare od profita idu u budzet, znaci drzavi odgovara da njena firma ima monopol jer tako ima veci profit i samim ti vise para u budzetu.

2. Samo drzava moze da donese odluku o tome da se dozvoljava da usluge fiksne telefonije mogu da pruzaju jos neka pravna lica osim Telekoma.

Iz ovoga se moze zakljuciti da drzava nikada samovoljno nece ukinuti monopol Telekomu. Znaci samo ako dodje do medjunarodnog pritiska to se moze ocekivati...
 
Odgovor na temu

MyWay

Član broj: 25141
Poruke: 1263
*.telekom.yu



+629 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 22:11 - pre 242 meseci
Amen!
Save time... see it my way.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net



+7177 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 22:16 - pre 242 meseci
Ne, Telekom gubi monopol 2005, tako pise u ugovoru.

Tada ce uslediti veliki pritisak industrije i svetske banke da se Telekom privatizuje a zakoni promene - i to ce se desiti, osim ako ne zele da "prkose" - sto ce ih naravno kostati jos jedne izolacije, kako i treba da bude svim koji "prkose" protiv zdravog razuma

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
*.dialup.neobee.net.



+105 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 22:18 - pre 242 meseci
Citat:
Ne, Telekom gubi monopol 2005, tako pise u ugovoru.


Koje su strane potpisnice tog ugovora??
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net



+7177 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 22:23 - pre 242 meseci
Drzava i OTE sada, OTE moze da izadje iz price - koliko vidim pritiskaju ih, ali onda ostaju medjunarodne obaveze koje ce Srbija morati da ispuni za bilo kakav kredit.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

MyWay

Član broj: 25141
Poruke: 1263
*.telekom.yu



+629 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 22:24 - pre 242 meseci
Citat:
STELLANOVA:Koje su strane potpisnice tog ugovora??

Mi i oni :)
Šalu na stranu, PTT i grcite (valjda, ko je još video taj ugovor?). Italijani su off pa se ne računaju..
Save time... see it my way.
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
*.dialup.neobee.net.



+105 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 22:27 - pre 242 meseci
E sad procitaj moj post gore.
Zasto mislis da ce drzava ispostovati ugovor?
Jel ima neki razlog?
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net



+7177 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 22:29 - pre 242 meseci
Ima, 20% akcija OTE-a, koji moze da napravi s*****...

No nije to glavni problem, drzava je dobila jasno komentare iz EU da mora da privatizuje Telekom - oni ce to odugovlaciti naravno dokle mogu, ali ce u jednom momentu uslov za bilo kakav kredit ili investiciju u tom sektoru biti i deregulacija trzista... carrot'n'stick, zna se cemu i za koga sluzi, a to se ovde jako dobro vidi.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
*.dialup.neobee.net.



+105 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 22:34 - pre 242 meseci
Pazi kada sam siguran da ce ta privatna firma koja bude kupila akcije Telekoma biti u vezi sa drzavom... 99%. Ili bar sa nekim licem koje je u drzavnoj vlasti....
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net



+7177 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 22:36 - pre 242 meseci
Pa nebitno, moze da se desi (kao sa nacionalnom stedionicom) ali ono sto je bitno je da ce trziste postati deregulisano.. onda dolaze ekipa AOL, DTAG, Vodafone i slicni kao i svuda u ovim novim EU zemljama.. i ljudi ce imati normalne usluge - za razumne pare.. a ko bude imao da plati, imace i to sto hoce.

Btw, telekom je jako skupa firma - tesko da to moze neki pojedinac da kupi - obicno bid naprave velike svetske tele-kompanije, a ovi pilicari sa vlasti dobiju svoj deo za sklapanje posla.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
*.dialup.neobee.net.



+105 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 22:41 - pre 242 meseci
A sta kazes na to da Vlada donese odredbu u kojoj privatni dobavljaci telekomunikacionih usluga ne mogu da drzi vise od 20% trzista...kao sto je trenutno situacija sa NIS-om...
Naime trenutno je na snazi zakon koji nedozvoljava nijednom pojedinacnom dobavljacu nafte da drzi vise od 25% trzista a NIS inace drzi 55% pa ti sad vidi... Verovatno ce se i na telekomunikacije to primeniti...
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net



+7177 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 22:51 - pre 242 meseci
Pa mogu oni to da urade.. samo pitanje je kako ce neki drugi ljudi onda da se postave prema njima, to je sirok problem... posledice bi bile lose po drzavu jer bi bila predmet novih ucenjivanja i stapa i sargarepe :)

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
*.dialup.neobee.net.



+105 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji24.05.2004. u 23:02 - pre 242 meseci
Ma vidis da to kod ovih ne pomaze, hint:Hag , samo se nadam da ce biti malo bolje nego sada...i da cu uskoro skidati DiVx filmove sa neta za 1h....
 
Odgovor na temu

babylonian
Dragan Petrovic
Israel

Član broj: 448
Poruke: 201
*.red.bezeqint.net

Jabber: babylonian@elitesecurity.org
ICQ: 112117969


+1 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji25.05.2004. u 01:07 - pre 242 meseci
Dok ti dobijes broadband u CR6UJU, bice onemoguceno skidanje divxa i ostale piraterije od strane ISP-a, ali posto cemo i tada, naravno, "malko" kasniti, mocices da nadjes samo cecine i karleusine spotove, na domacim blacklisted serverima

zivela CS tehnologija, napredak, bratstvo i jedinst...... uh!
 
Odgovor na temu

-zombie-
Tomica Jovanovic
freelance programmer
ni.ac.yu

Član broj: 4128
Poruke: 3448
195.252.85.*

Sajt: localhost


+5 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji25.05.2004. u 02:30 - pre 242 meseci
Citat:
dimković:
Obojici mogu da vam odgovorim zasto je cena razgovora YU->Inostranstvo skupa - jeste, telekom dere a reci cu vam i zasto, jer sam to cuo od nekog ko vam je bio direktor :) elem, statistika u vasem informacionom centru kaze da su medjunarodn telefonski razgovori tzv. nestisljivi - tj. raja prica tacno onoliko koliko im treba (tj. koliko mora - rodbina, ovo ono), bez obzira na cenu... pa je tu vasa firma uvela "oderi" biznis model, jer sve i da je razgovor 11 a ne 22 din, gro ljudi bi pricali isto, jer su primanja smesna za neke duze razgovore.


ima još razloga zašto telekom dere.. na međunarodnom telekom tržištu postoje pravila i cenovnik kojeg svi (da čak i telekom.yu) moraju da se pridržavaju. tako da recimo, ako u jednom mesecu ima 2 miliona minuta razgovora iz Cp6uje™ prema nemačkoj, i 3 miliona minuta iz nemačke ka Cp6uju™, onda DTAG plaća telekom.yu 1mil minuta razgovora (po nekom cenovniku)..

e sad, ako telekom.yu podigne lokalne cene, pa oni koji imaju rodbinu ili poslovne potrebe da se zivkaju sa nemačkom budu manje zvali odavde, a više ih budu zvali rodbina i poslovni partneri iz inostranstva, ova razlika u minutima koje telekom.yu naplaćuje se povećava, a time telekom.yu postaje bogatiji za koji $mil mesečno..

genijalan plan, ako mene pitate..
 
Odgovor na temu

MyWay

Član broj: 25141
Poruke: 1263
*.telekom.yu



+629 Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji25.05.2004. u 07:11 - pre 242 meseci
Hehe zombie, ti ćeš još stići i do teorije zavere kako si krenuo...
BTW Telekom ne dere jer vlast strogo pazi na to, tj, ne može tebe da dere a da penzionere i nezaposlene ne (čuveni socijalni mir).
Druga je stvar šta i koliko možeš da dobiješ za te parice :)
Save time... see it my way.
 
Odgovor na temu

mca
Bgd

Član broj: 3986
Poruke: 131
*.ceetel.co.yu



Profil

icon Re: ADSL pocetak u Srbiji25.05.2004. u 08:20 - pre 242 meseci
Citat:
Dok ti dobijes broadband u CR6UJU, bice onemoguceno skidanje divxa i ostale piraterije od strane ISP-a, ali posto cemo i tada, naravno, "malko" kasniti, mocices da nadjes samo cecine i karleusine spotove, na domacim blacklisted serverima

zivela CS tehnologija, napredak, bratstvo i jedinst...... uh!


Da, bas ce neko da izmisli kako da zaustavi skidanje fajlova sa interneta.....
Bio moj kum letos u Americi u gostima. Domcin ima kuci 10 mbs link. Kum je doneo pet kila cd-ova sa filmovima koje je skinuo.

Ali ovde nije poenta u tome.
Jel ce neko vec jednom da kaze kad ce taj ADSL prvi put da proradi?
 
Odgovor na temu

[es] :: ISP :: ADSL :: ADSL pocetak u Srbiji

Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 71066 | Odgovora: 364 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.