Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Uklanjanje sa Googleove spam liste

[es] :: Google :: Gmail :: Uklanjanje sa Googleove spam liste

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 15207 | Odgovora: 57 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

koska
London, UK

Član broj: 987
Poruke: 823
*.croy.cable.virginmedia.com.



+61 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 15:43 - pre 142 meseci
Pa kao sto rekoh, ne ide to tako. Ako ja krenem da spamujem sa mog privatnog emaila i neki broj ljudi klikne na "report spam", sigurno cu da budem "oznacen" i moze da mi se kaze "ko ti je kriv kad spamujes".
Ovde je drugaciji sistem i realno, ako bi sve email marketing kompanije funkcionisale tako kako vi mislite "jbg, neko vas prijavio", onda bi se sve ugasile vrlo brzo.

I da... neverovatno mi je koliko ljudi kod nas kad se pomenu ovakve kompanije automatski imaju asocijaciju na spam. :)

Ali dobro... da ne sirimo temu bezveze, ako neko zna odgovor kako da se izvuces iz Googleove liste nepozeljnih sendera, neka napise ovde :)
Hvala
 
Odgovor na temu

WEXY
Beograd

Član broj: 33948
Poruke: 163
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 166638118


+7 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 15:59 - pre 142 meseci
Citat:
koska:
Da, slazem se, ali u tome je razlika izmedju email marketing kompanija i obicnih spamera. Uz nase emailove se salje SPF-key koji svakom serveru garantuje da nismo spameri.


Ovo apsolutno nije istina, SPF record služi za nešto sasvim drugo.

Kad čujem e-mail marketing, prvo na šta pomislim je spam i to s razlogom, ne mogu da zamislim ni jednu osobu koja se dobrovoljno prijavi da prima reklame.

A što se tiče skidanja sa black liste ne postoji nikakva forma već moraš da čekaš određeno vreme da te sistem sam skine.
"Nutri-matik je konstruisala i izradila Sirijuska kibernetska korporacija čije odeljenje za žalbe sada prekriva sve glavne kopnene mase prve tri planete zvezde Tau iz sistema Sirijusa"
 
Odgovor na temu

koska
London, UK

Član broj: 987
Poruke: 823
*.croy.cable.virginmedia.com.



+61 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 16:16 - pre 142 meseci
Koje je to vreme? Jer cekati godinu dana nije resenje.

Citat:
WEXY:
Kad čujem e-mail marketing, prvo na šta pomislim je spam i to s razlogom, ne mogu da zamislim ni jednu osobu koja se dobrovoljno prijavi da prima reklame.


Mislim da ce sa omasovljavanjem internet kupovine u Srbiji i to doci na svoje. Zapravo, koliko ljudi je vec dobrovoljno ostavilo svoje email adrese na Grupovini i sl. sajtovima? Znam ih mnogo i znam ih mnogo koji koriste te popuste.
A kada bude i placanje karticom normalna stvar (i naravno, imanje para na istoj), isplatice se i primaocima da primaju takve mailove i prodavcima da se oglasavaju.

 
Odgovor na temu

ime.prezime

Član broj: 304777
Poruke: 89



+190 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 16:21 - pre 142 meseci
ne znam , ja nisam optimistican po pitanju opstajanja email marketing kompanija ... kako se ljudi vise internet opismenjuju tako vise i vode racuna o svojim privatnim podacima koje ostavljaju online , ukljucujuci i email adrese ... zato sve vise domacih online shopova , ukljucujuci i sajtove za grupnu kupovinu , svojim korisnicima salje mailove direktno i ima prilicno jasnu politiku koriscenja istih ... tj. da nema nikakvog ustupanja toga drugim kompanijama (a i zasto bi?) ...
 
Odgovor na temu

agasoft
Aleksandar Đurić
Tražim posao...
Beograd

Član broj: 43804
Poruke: 2249
*.com
Via: [es] mailing liste

Jabber: agasoft


+126 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 16:29 - pre 142 meseci
Ljudi koji pominju spam, ogorčeni su.
Ja bi svim tim spamerima dao jedan lep poklon, da se ne izražavam ovde kakav.
Pa puna je mi je glava vijagri, preparata da mi nešto poraste, da mi duže traje, kanadske farmakologije, lekova za jedan dolar.
A kod nas, znam i kod nas, malo je bliža varijanta.
Video, gole fotke, a malo moderniji su popusti, akcije, sniženja svega onoga što mi ne treba.
Alo bre, kad krenu reklame na televiziji ja promenim program.
Kad mi stigne reklama u poštansko sanduče u stanu, ja je zgužvam i bacim, ili nosim roditeljima da potpale vatru u zimskim mesecima.
A kad mi stigne spam preko maila, ne mogu ništa.
Napisao bi poruku svim tim spamerima ali znam da oni idu korak ispred mene i šalju poruke preko mail sendera koji šalje milion mailova u sekundi.
I naravno, to vas ne košta ni cent.
Jel tako?
E ja bih samo voleo da gmail uvede jednu opciju, da kad tamo pritsnem opciju "izbriši zauvek" da se ta adresa pošiljalac, domen IP šta god, i blokira zauvek.
Jedino to još nije usavršeno.
 
Odgovor na temu

vladimir88net
student

Član broj: 282874
Poruke: 29
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+3 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 16:38 - pre 142 meseci
Citat:
koska:
... razlika izmedju email marketing kompanija i obicnih spamera. ....

Po meni je razlika jedino u sadrzaju maila. Spam je spam. Nisam previse upucen u rad email marketing kompanija, ali mene daleko vise spamuju internet kompanije (reklame za sve i svasta) nego pojedinci (obicni spameri, Nigerijska prevara,...). Kad god mi stigne reklama za koju se nisam prijavio ili mi salju previse mailova, ja cu ih pre prijaviti kao spam nego ici na unsuscribe, pa neka se sledeci put pitaju da li ce slati.

I jos jedna stvar, nas narod nema para, tako da ne vidim perspektivu za rad email marketing kompanija kod nas, upravo zbog toga sto ce prosecan korisnik Interneta u Srbiji na nezeljenu reklamu u mailu pre kliknuti na "report spam", nego na "unsuscribe".

Mozda kompanija pokretaca teme ne spamuje, kao sto on tvrdi, ali verujem da ce pokretac na ovoj temi ispasti zrtveno jagnje i imati milion ovakvih kritika jer se retko kada ljudima nadje prilika da mogu direktno da kritikuju onog ko im salje spamove.
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.static.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 16:41 - pre 142 meseci
Za sve one koji su ogorceni na spam, a imaju gmail nalog;

ako ga koristite za prijavljivanje na manje / vise sumnjive sajtove, mozete da uradite sledece;
recimo, ako je vasa mail adresa: [email protected];

gmail dozvoljava sve varijante ubacivanja tacaka (.) u delu pre @ (jedino se tacke ne smeju izastopno ponavljati);
dakle:
[email protected] ce takodje stici vama, kao i [email protected];

e, sada - na osnovu toga, napravite filter u Gmail nalogu, da tu postu prebacuje u foldere sa istim nazivom, te ce posta poslata na [email protected] biti prebacena u istoimeni (mail) folder;

na ovaj nacin mozete da rasteretite glavni inbox od potencijalnih spamova a i da ustanovite ko vas je i odakle spamovao.

PS. istu foru koristim i za obicnu postu; prijavim se recimo sa brojem 1 iza mog imena:

Ime1 Prezime
Adresa
Grad

Na ovaj nacin mogu da 'ispratim' ko me je prodao :))
i da - posta regularno stize :))
 
Odgovor na temu

koska
London, UK

Član broj: 987
Poruke: 823
*.croy.cable.virginmedia.com.



+61 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 16:43 - pre 142 meseci
Citat:
ime.prezime: ne znam , ja nisam optimistican po pitanju opstajanja email marketing kompanija ... kako se ljudi vise internet opismenjuju tako vise i vode racuna o svojim privatnim podacima koje ostavljaju online , ukljucujuci i email adrese ... zato sve vise domacih online shopova , ukljucujuci i sajtove za grupnu kupovinu , svojim korisnicima salje mailove direktno i ima prilicno jasnu politiku koriscenja istih ... tj. da nema nikakvog ustupanja toga drugim kompanijama (a i zasto bi?) ...


Ja sam bas optimistican. Ne zelim da pametujem, jer svi su se nakostresili iako niko nije rekao spam, ali mislim da spam koji svi podrazumevaju pod spamom (insurance, viagra, increase your winnie, nigeria scam i sl.) defintivno ne dolazi iz email marketing kompanija. Emailovi koji reklamiraju takve stvari ce otici u junk pa makar ih sam Larry Page poslao. Na nasem sistemu ce ljudi dobiti upozorenje ako salju takve stvari, a verujem da je tako svuda. Druga stvar je sto su email marketing kompanije neisplative za slanje takvih emailova gde je svako svestan da 99,9% ljudi nece otvoriti takav email jer se pored setup cene, placa i kolicina poslatih emailova. A zasto bi se neko cimao da posalje 5000 mailova (125 funti) ako ce da proda od toga 3 pakovanja viagre (od po 10 funti na primer).

U vecini slucajeva B2C (business to customers) mailovi koji se salju su upravo korisnicima koji su se sami prijavili na emailing listu (razna snizenja, novi proizvodi, specijalne ponude, koncerti i sl.). Ja licno dobijam dosta takvih emailova i mogu da potvrdim da mi koristi.

U drugom slucaju su B2B (business to business) kampanje i to su firme koje ostave svoj email u nadi da ce da ih kontaktira neka druga firma iz iste branse sa interensantim ponudama. Toga ima bas dosta i ja nisam verovao koliko je organizovano. Tipa, hocu da ponudim svoje kondezatore svim firmama u zapadnom Londonu i krugu od 50km koji se bave elektronikom. Verujem da obe strane imaju korist od toga.
 
Odgovor na temu

koska
London, UK

Član broj: 987
Poruke: 823
*.croy.cable.virginmedia.com.



+61 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 16:45 - pre 142 meseci
Citat:
mozdasamjaamozdainisam: Za sve one koji su ogorceni na spam, a imaju gmail nalog;

ako ga koristite za prijavljivanje na manje / vise sumnjive sajtove, mozete da uradite sledece;
recimo, ako je vasa mail adresa: [email protected];

gmail dozvoljava sve varijante ubacivanja tacaka (.) u delu pre @ (jedino se tacke ne smeju izastopno ponavljati);
dakle:
[email protected] ce takodje stici vama, kao i [email protected];

e, sada - na osnovu toga, napravite filter u Gmail nalogu, da tu postu prebacuje u foldere sa istim nazivom, te ce posta poslata na [email protected] biti prebacena u istoimeni (mail) folder;

na ovaj nacin mozete da rasteretite glavni inbox od potencijalnih spamova a i da ustanovite ko vas je i odakle spamovao.

PS. istu foru koristim i za obicnu postu; prijavim se recimo sa brojem 1 iza mog imena:

Ime1 Prezime
Adresa
Grad

Na ovaj nacin mogu da 'ispratim' ko me je prodao :))
i da - posta regularno stize :))



nisam znao za to, ali znam da gmail dozvoljavam koriscenje plusa (+) u imenu... to aktivno koristim vec godinama i, sto kazes, tacno znam odakle im moj email.
 
Odgovor na temu

ime.prezime

Član broj: 304777
Poruke: 89



+190 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 16:53 - pre 142 meseci
nemoj molim te da shvatis ovo kao direktni napad na tebe , mi ovde samo komentarisemo generalno princip rada tih kompanija , pouceni sopstvenim iskustvima ...

ja sam se zahvaljujuci upravo gmailu uspesno otarasio gomile spama proteklih godina , ukljucujuci i onog koji salju potpuno legalne email marketing kompanije kao sto je ta u kojoj ti radis , koja isto tako pokusava da se ogradi od svake odgovornosti , a prakticno ne cini skoro nista da smanji zloupotrebe i ljutnju primalaca njihovih poruka ...

ok je kada ja dam svoje ime, prezime, email i ko zna sta jos nekome jer hocu da me kontaktira u vezi toga i toga , dok nije ok da taj neko to salje dalje ko zna kome i daje mu za pravo da mi salje sta god mu padne na pamet a da ne nadje za shodno da pita mene sta mislim o tome ... i onda jedino sto mogu da uradim je da kliknem report spam dugmence u mom gmailu ...

naravno , postoji mogucnost da ste se ni krivi ni duzni iz nekog levog razloga nasli na udaru spam filtera , ali onda treba otkloniti i najmanju mogucnost da ste vi zaista krivi , tako sto cete izmeniti svoje procedure , pa tek onda kontaktirati google kako bi se ispravila ucinjena nepravda ... pogotovo sto je koliko kontam rec o kompaniji u uk koja ima nacina da ih kontaktira direktno i licno , za razliku od nas sa balkana ...

da gmail spam filteri nisu svemocni , dokazuje i slucaj jednog lokalnog overclockovanog borca za pravdu i istinu koji me ubi slanjem kojekakvih "edukativnih" .pps-ova sa 1001 razlicite adrese ... ja blokiram , on otvori novu i salje ponovo ... a sve to zahvaljujuci nekom pametnom email marketing aktivisti koji mu je dao neku bazu ...
 
Odgovor na temu

ivan.mojsilovic
CEO @ Yanado.com
Novi Sad

Član broj: 277882
Poruke: 780
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.yanado.com


+1042 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 17:23 - pre 142 meseci
Mnogo pametnih hejtera ovde ima...kaze koji bi to normalan covek dao svoju adresu da mu salju reklame. Mozda ja nisam normalan covek ali ja jesam dao svoju adresu na gomilu mesta da mi salju ono sto me zanima (IT stvari uglavnom).

Imam gomilu spama tipa viagra i slicno ali to je nesto sasvim drugo. Imam par firmi u spemu jer me nisu odjavili iako sam kliknuo na unsubscribe pa sam ih tamo poslao. Ali generalno, stavio sam svoju adrsu na bar 50 mesta da mi salju razne zavitlancije.

Takodje sam ostavio i kod domacih firmi da bi mi slale ponude na snizenjima. Ne bi verovao kako dobre stvari mozes da pazaris.

A prica nas narod nema para...ima brale ima! Nemoj da brigas brigas, zivot se stara, dok bude ljudi bice i para...

Inace nasa firma je dospelana black listu iako nam je google email provader (stavili su svoju sopstvenu IP adresu na black listu). MI ne koristimo taj email za slanje mailova, pa smo prostim slanjem mail-a na [email protected] i [email protected] resili problem (da ne poverujes!).
 
Odgovor na temu

agasoft
Aleksandar Đurić
Tražim posao...
Beograd

Član broj: 43804
Poruke: 2249
*.com
Via: [es] mailing liste

Jabber: agasoft


+126 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 19:26 - pre 142 meseci
Ivane,
Apsolutno.
Ali to izlazi iz ovog okvira.
I ja sam IT kompanijama čiji me softveri i usluge interesuju dao svoje podatke, ali oni imaju legitimne uslove korišćenja, politiku privatnosti i dobijam samo ono što zaista i želim.
I bilten dnevnih vesti i svašta, ali to sam ja tako želeo.
Ali šta me briga koliko su cipele sa štiklama od 15 cm?
Kapiraš?
 
Odgovor na temu

ivan.mojsilovic
CEO @ Yanado.com
Novi Sad

Član broj: 277882
Poruke: 780
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.yanado.com


+1042 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 19:34 - pre 142 meseci
Naravno, ali vi ste udarili po kritici 300 na sat bez potrebe za tim.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 19:36 - pre 142 meseci
SPF je igrarija koja se podešava u DNS-u za desetak sekundi, i nije nikakva garancija da to što se šalje nije spam već garancija da e-mail adresa pošiljaoca pripada serveru sa koga je poslat mail.

Spam je svaka reklama koju dobijem a nisam je tražio odnosno nisam se prijavio na nekakvu listu.

Iz svega proizilazi da ljudi koji primaju vaše mailove ne žele da ih primaju, pa su shodno tome kliknuli na "SPAM" i proglasili vas za spamera. Možda dotični ljudi jesu ostavili nekome svoju e-mail adresu prilikom registracije, ali vrlo je verovatno da nisu pri tome želeli da primaju i reklame. I zato to i jeste spam.

E, sad, kako izaći sa te guglove liste... nadam se nikako
 
Odgovor na temu

newtesla
Aleksander Segedi
CEO / owner
Tim011 Digital doo
N 44.69344 - E 20.38175

Član broj: 147164
Poruke: 1532
gprsinternet.mts.telekom.rs.

Sajt: www.knjigovodja.in.rs


+404 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 20:08 - pre 142 meseci
Ustvari, princip je vrlo, vrlo prost:

-opt-in mail NIJE spam
-opt-out mail JESTE spam

...a istog mišljenja je čak i naš, domaći, srpski zakon.
Kad, tokom pravljenja Nes kafe, umesto da uzmeš mleko iz friza tamo ustvari staviš Nes konzervu - shvatiš koliko je multitasking za*ebana i pipava rabota :)
 
Odgovor na temu

nibugmail
inzenjer

Član broj: 290177
Poruke: 18
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+20 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 20:22 - pre 142 meseci
Citat:
koska:
Radim u kompaniji koja se bavi email marketingom i pre nekog vremena (4-5 meseci), nasi emailovi su krenuli da zavrsavaju u Gmailovom spam folderu.

Svi nacini da dopremo do Google-a su bili bezuspesni.
Da li je neko ikad uspeo da ih dobije standardnim metodama preko support formi ili neko ima ideju sta bismo mogli da uradimo po tom pitanju?

Napominjem da nemamo problema sa drugim serverima, da je nas SPF-key verifikovan u svim vecim bazama, pa cak navodno uspesno prolazi i na Google-u. Ovo vidim u headeru poruke koja je otisla u junk:

Code:
Received-SPF: pass (google.com: domain of [email protected] designates 94.143.105.169 as permitted sender) client-ip=94.143.105.169;
Authentication-Results: mx.google.com; spf=pass (google.com: domain of [email protected] designates 94.143.105.169 as permitted sender) [email protected]; dkim=pass [email protected]


Verovatno bi promena IP adrese servera resila problem, ali je to poprilican trosak koji nam ne garantuje da Google nece ponovo da "poludi" i blacklistuje nas.



Bas mi je drago da cujem da nekoga stave na vecnu spam listu. Ovi "nasi domaci" email spammeri su toliko bezobrazni da su zasluzili. Oni kupuju email adrese od firmi kojima sam morao da ostavim email, i onda medjusobno jedni drugima preprodaju. Ja sam taj koji je pritiskao Spam dugme, i opet cu ako te vidim ponovo.

 
Odgovor na temu

newtesla
Aleksander Segedi
CEO / owner
Tim011 Digital doo
N 44.69344 - E 20.38175

Član broj: 147164
Poruke: 1532
gateway.tfcc.rs.

Sajt: www.knjigovodja.in.rs


+404 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste24.08.2012. u 22:05 - pre 142 meseci
^^ Hahahhaa
Kad, tokom pravljenja Nes kafe, umesto da uzmeš mleko iz friza tamo ustvari staviš Nes konzervu - shvatiš koliko je multitasking za*ebana i pipava rabota :)
 
Odgovor na temu

koska
London, UK

Član broj: 987
Poruke: 823
*.bb.sky.com.



+61 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste25.08.2012. u 01:47 - pre 142 meseci
Hehehe... al' se ovo rasplamsalo... mislim, prva stvar, niko ne voli spamove, pa ni ja, tako da ne vidim cemu ovo jednostrano ubedjivanje... a druga stvar, ovaj moj slucaj o cemu pricam, ponavljam, nema veze sa spamovima koji nerviraju vas (pomenute stikle i sl), pre svega zbog cinjenice da je kompaniju u Londonu, tako da cisto ne bude da imam neki interes da reklamiram bilo sta.

Da krenem ovako, slanje emailova na ovaj nacin da bi neko isao na to da spamuje ljude je preskupa rabota. Neko ko otvori nalog (set up - minimum 99 funti + ugovor na 12 meseci) kod nas automatski se miri sa cinjenicom da ce mu svaki poslati email biti naplacen tretirao ga neko kao spam ili ne.
Iz tog razloga ljudi paze sta salju. Kao sto rekoh, liste se uglavnom kupuju kod B2B slanja, a ako je B2C to ide na opt-in varijantu. Ima izuzetaka ali generalno niko nije lud da salje svoje reklame ljudima koje to ne interesuje, tj. onima koji se nisu prijavili. Isto tako, te B2B liste koje se kupuju prave kompanije koje zive od toga, znaci nije ni njima u interesu da se zatvore ili da ih neko zatvori zbog loseg poslovanja. Dakle, to su liste kompanija, ne fizickih lica i postoje razlozi zasto te liste postoje.

Ti spamovi koje dobijamo i koji nas nerviraju, uglavnom podsecaju na email sklepan u bilo kom email klijentu, i to su spamovi poslati sa nekim od tzv email bombera, salju se uglavnom sa kucnog kompa i to nema veze sa profesionalnim email marketingom.
Mailovi od Grupovine su ipak, mora se priznati, dobro dizajnirani. Ja ih ne dobijam, ali sam siguran da oni sebi ne bi dozvolili da spamuju koga stignu ili, jos gore, da ne omoguce unsubscribovanje.


A druga stvar, postoje verified senderi. Ako neko klikne na "report spam" dobija se ova poruka:



Drugim recima Gmail moze da se natera da pravi razliku izmedju "report spam" i "unsubscribe".

Ja, konkretno, sam imao veeeelikih problema sa spamom ranije, dok nisam presao na Gmail... jos gore mi je bilo kada sam kliktao na to unsubscribe dugme jer se kolicina spama tada jos vise povecavala umesto da se smanjuje. Koristio sam i Mail Washer i pravio filtere i svasta-nesto sam radio, ali nije pomaglo, tako da razumem gnev ljudi koji reaguju na pomen tih reklamnih mailova. Kako god, od kako sam presao na Gmail, nemam tih problema i mislim da zaista radi svoj posao kako treba. Ponekad bacim pogled u spam folder i do sada sam imao samo par puta pogresno klasifikovane emailove za ovih 8 godina.

Elem, da se vratim na pricu, ocigledno sam pogresno shvatio (ili su mi pogresno objasnili) oko SPF kljuceva, ali svodi se na to da neko ko hoce da se bavi email marketingom mora mnogo toga da uradi da bi opravdao poverenje i onemogucio slanje nezeljene poste (koliko god ceo sistem funkcionisao, negde ce nesto da zakaze i neki mail ce da zavrsi kod nekog ko ce da ga reportuje).
Osim automatske provere sadrzaja emailova na ceste nedozvoljene kljucne reci, koriscenja svetlog teksta na svetloj podlozi itd itd, postoji global surpression list koji trenutno broji nekoliko stotina miliona (tacan broj mogu da javim u utorak ako neko ne veruje, ali pretpostavimo da je mnogo ljudi do sada pokusalo da napravi nevazece liste koje idu naprimer tipa [email protected], [email protected], [email protected] i tako dok se ne potrose sve kombinacije), a na toj listi se nalaze sve email adrese koji ne primaju emailove. U ovom trenutku ne mogu da se setim svih kategorija, ali na primer:

- hard-bouncers - uglavnom nepostojeci emailovi
- soft-bouncers - mailovi koji su se iz nekog razloga vratili (prepun inbox, auto-responder itd)... posle predefinisanog broja pokusaja tretiraju se kao hard-bouncers
- isp complainers - ljudi koji su direktno zvali provajdere da se zale i otprilike su blokirani na najvisem nivou tako da ne mogu da se salju ni sa jednog naloga na nasem serveru posto predstavljaju pretnju po nas rejting
- direct complainers - isti kao ovi gore, samo su zvali direktno nas
- unsubscribers - ljudi koji su se odjavili i vise nijedan email ne moze da se posalje sa naloga sa kog su se odjavili

Kao sto se vidi, nemoguce je dobiti email posle odjavljivanja.
Druga stvar je taj reporting tool (nesto kao google analytics) koji firme koriste kako bi pronasle ljude koje interesuju njihove usluge. Ako neko ne otvori email i posle par slanja, postace nezanimljiv i letece sa liste (uglavnom tako funkcionse). Naravno, postoji pracenje linkova koji su kliknuti u emailu, verzije email clienta, vreme, lokacija itd. Sve u cilju dobro naciljanog trzista.
Na kraju se sve svodi da bi svako zeleo da dobije sto vise potrosaca za sto manje pare. Neko ko odstampa 5000 letaka i poubacuje po sanducicima nece imati nikakav detaljan feedback, tj. sledeca tura mora opet da bude 5000 iako ce oni isti koji su zguzvali papir prvi put da ga zguzvaju i drugi put. Ovde je stvar malo drugacija i spam se izbegava u svakom pogledu.

Eto, valjda sam malo objasnio i smirio strasti i razbio malo to verovanje da su svi spameri isti, poticu iz Nigerije i bave se prodajom viagre. :)


 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste25.08.2012. u 02:17 - pre 142 meseci
SPF nije ključ nego običan zapis u DNS-u koji govori 2 stvari:
1) Da li je obavezno da mailovi sa domena @nekidomen budu sa određenih servera
2) Koji su to serveri

Ključevi koje si pominjao su možda DKIM, ali sa time se nisam susretao u praksi (čitaj: nisam postavljao nijedan mail server koji ih koristi), tako da o tome ne mogu reći ništa konkretno.

Sve u svemu, meni se čini da ste vi ipak s nekim razlogom upali na SPAM listu. Negde je nešto otišlo gde ne treba...
 
Odgovor na temu

Brodoplovac
Beograd

Član broj: 171299
Poruke: 838
*.adsl.verat.net.



+166 Profil

icon Re: Uklanjanje sa Googleove spam liste25.08.2012. u 11:27 - pre 142 meseci
Kako naše banke šalju dnevne izvode velikom broju klijenata od kojih mnogi imaju gmail naloge, a google te izvode ne tretira kao spam?
 
Odgovor na temu

[es] :: Google :: Gmail :: Uklanjanje sa Googleove spam liste

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 15207 | Odgovora: 57 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.