Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!

[es] :: Pretraživači i SEO :: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!
(Zaključana tema (lock), by ||NeX||)
Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 28590 | Odgovora: 78 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Djelke
Ekonomista
Kalgari

Član broj: 182936
Poruke: 15
*.vistaprojects.com.

Sajt: www.srbiusvetu.org


Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!21.10.2009. u 16:54 - pre 176 meseci
Sta ces, ne desava se svaki dan Google PR 10 nekom srpskom sajtu...
 
0

vazon
Nebojsa Djukic
Link Building Specialist, Dejan SEO

Član broj: 227881
Poruke: 9
93.86.29.*



Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!21.10.2009. u 20:49 - pre 176 meseci
Da, steta samo sto PR nije pravi... Uradjena je najobicnija redirekcija na Europeana.eu... prilikom sledeceg PR update pokazace se pravi PR.

Evo ovde ima sve objasnjeno: http://www.dejan.com.au/seo_news_library.html

 
0

Djelke
Ekonomista
Kalgari

Član broj: 182936
Poruke: 15
*.vistaprojects.com.

Sajt: www.srbiusvetu.org


Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!21.10.2009. u 21:31 - pre 176 meseci
Vratite se na stranu 2, prosli smo vec tu pricu. Evo samo ukratko jedan slican primer sa prethodne stranice ove teme:

http://www.ipple.net/ ima Google PR 10, opis je Google Maps For M8

ukucajte na google info:ipple.net i dobicete website www.miibeian.gov.cn/ sto predstavlja sajt kineskog ministarstva informatike, koje je odlucilo da zatvori sve sajtove koji se nisu registrovali kod lokalnih telkomunikacionih vlasti pre 30.5.2005. godine, a sve zarad kontrole (citaj: cenzure) internet neba u Kini. Kakve veze imaju Google Maps sa ovim kineskim sajtom, ne znam, mozda neko zna odgovor.

Jos nesto, ako na google.com ukucate link:www.ipple.net i link:www.miibeian.gov.cn dobicete iste linkove, bas kao sto ih imaju nb.rs i europeana.eu iako su razliciti sajtovi u pitanju. Voleo bih da procitam sta OLD misli o ovoj prici sa linkovima, jer odatle je pocela prica sa varkom NBS-a.

Da, zaboravio sam da dodam da i www.miibeian.gov.cn ima Google PR 10...
>>>>>>>>

Komentar? I tu je uradjena redirekcija, linkovi su isti, a sajtovi nisu ni srodni... Pa opet oba sajta imaju google pr 10
 
0

vazon
Nebojsa Djukic
Link Building Specialist, Dejan SEO

Član broj: 227881
Poruke: 9
93.86.29.*



Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!21.10.2009. u 21:39 - pre 176 meseci
Sta kaze vase iskustvo, kako prodju sajtovi koji ovo urade? Da li dobiju penal ili...?
 
0

Djelke
Ekonomista
Kalgari

Član broj: 182936
Poruke: 15
*.vistaprojects.com.

Sajt: www.srbiusvetu.org


Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!21.10.2009. u 21:44 - pre 176 meseci
Ma slabo ja imam iskustva po tom pitanju, nego mi nije logicno da Google mape ili kineska vlada mogu da muljaju nesto po tom pitanju, a vama? A ako se pokaze da jesu muljali da nesto ucare, onda ce biti "lepo" kaznjeni sa obaranjem PR-a i to "debelo"... Je l' da?
 
0

vazon
Nebojsa Djukic
Link Building Specialist, Dejan SEO

Član broj: 227881
Poruke: 9
93.86.29.*



Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!21.10.2009. u 22:11 - pre 176 meseci
Mozda mi ne umemo da procitamo da li je ovo radjeno sa namerom ili je slucajnost. Ali verujem da ce Google umeti da procita. Ako ih nacepe, ode PR u persun...

Fascinantnije od svega meni je bilo to sto se vest pojavila u bitnim domacim medijima. Svi se, od jednom, zainteresovali za tamo neki PR i pricaju o tome u vestima... Bas mi je bilo smesno. Inace, taj PR10 sam primetio jos u avgustu. Jako sam se iznenadio i 10 puta sam refreshovao stranicu, da vidim da nije neka greska. Posle nedelju dana sam ponovo posetio sajt i PR je bio 8. Pomislio sam da se dogodio toliko ocekivani Google PR update (mnogi ga cekaju k'o ozeb'o Sunce), ali kad sam proverio jos neke sajtove video sam da nije bilo update-a. Eto, i to je jos jedan zanimljiv detalj u celoj ovoj prici.
 
0

Djelke
Ekonomista
Kalgari

Član broj: 182936
Poruke: 15
*.vistaprojects.com.

Sajt: www.srbiusvetu.org


Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!21.10.2009. u 22:24 - pre 176 meseci
Da, a kako god da se ova prica zavrsi, "persunom" ili samo packom od strane Google ili pak nepromenjim stanjem, ipak je dobro sto je sajt NBS i sve ono sto rade na digitalizaciji nase kulturne bastine izaslo u javnost na VELIKA vrata, podizuci svest ljudi sta to oni tamo rade i cemu to sluzi. A da li ce im PR biti 8 ili 10 ili... nije toliko bitno, jer ce oni vredno nastaviti da rade zapoceti posao, zar ne? Ja ne bih rekao da je to smesno, stavise, vredece taj njihov trud i rad mnogim generacijama sto dolaze iza nas ;-)

Pozdrav iz Kanade
 
0

cveticmilan
System administrator
Beograd

Član broj: 105312
Poruke: 161
*.rcub.bg.ac.rs.

Sajt: www.nb.rs


+8 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!22.10.2009. u 09:21 - pre 176 meseci
Da se nadovezem jos nesto posto sam iznenadjen nekim razmisljanjima ovde. Ajde svi da razmislimo malo sire:

Da je ovo bilo kakva vrsta hakovanja - black hat-ovanja - spamovanja ili bilo sta nezankonito a da je time ugrozeno ili povredjeno bilo kakvo pravilo na kompletnoj mrezi do sada bi vec bili kontaktirani od strane
http://www.icann.org/ - Internet Corporation for Assigned Names and Numbers;
http://www.iana.org/ - Internet Assigned Numbers Authority;
http://www.ripe.net/ - RIPE Network Coordination Centre;
naseg http://www.rnids.rs/ i da ne nabrajam dalje ostale mnogo vise istance u odnosu na google. Jer da se razumemo, ovde je sasvim jasno da ne postoji nikakav problem sa ostalim pretrazivacima (Yahoo. MSN, ASK itd ...) vec samo sa google sto znaci da problem nije na globalnom nivou vec kod njih. Treba da razimislimo koliko je u svetu redirekcija na nivou DNS-a kao sto je ova? Ovde se samo zadesio takav splet okolnost ali neosporno je da smo mi zaista institucija sa jedinstvenim sadrzajem u svetu, zatim godinama bili sa 8 na www.nbs.bg.ac.yu koji i dalje radi tj. vodi na www.nb.rs i tako dalje da ne nabrajam faktore koji mogu da uticu na ovo.

@vazon
Citat:
Inace, taj PR10 sam primetio jos u avgustu. Jako sam se iznenadio i 10 puta sam refreshovao stranicu, da vidim da nije neka greska. Posle nedelju dana sam ponovo posetio sajt i PR je bio 8. Pomislio sam da se dogodio toliko ocekivani Google PR update (mnogi ga cekaju k'o ozeb'o Sunce), ali kad sam proverio jos neke sajtove video sam da nije bilo update-a. Eto, i to je jos jedan zanimljiv detalj u celoj ovoj prici.


http://picasaweb.google.com/nb...lePageRank#5395328463703503906

evo objasnjenje jer sam i ja to primetio pre svega ovoga a lepo se i vidi na slici.

Inace pisao sam google pa cemo da vidimo sta kazu.
 
0

||NeX||
Nedim Šabić
Vlasnik SEO.ba
BiH

Član broj: 1430
Poruke: 1733
92.36.141.*



+4 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!22.10.2009. u 11:28 - pre 176 meseci
Ljudi, zamolio bih da vas da ne piše svako na ovoj temi ko malo radi sa SEO, nego samo oni koji zaista znaju šta pričaju. Ja sam tek sada vidio temu (bio na putu).

To što je se desilo je jako zanimljivo i moguće je više scenarija:

1. Itekako je moguće da dobiju PR10, bez da imaju milione linkova i da su uradili onpage SEO na školski način. Autorativni mediji itekako dobijaju velik PR od Google-a, a u to spadaju i nacionalne biblioteke, a i virtualne biblioteke. Šuška se da to ne radi algoritam, nego da se to radi manualno, međutim Google nije dao izjavu po tom pitanju - barem meni nije poznata.

2. Da je stvarno NBS nasljedila putem forginga PR od Europeana, što nije primjećeno od Google-a, jer su takvi slučajevi rijetki i automatska detekcija bi kaznila site-ove koji to ne zaslužuju. Tako da samo ručna revizija od strane Google-a može utrvditi da li je NBS dobila PR legalno ili putem slučajog forginga. Dok oni to ne pregledaju ručno, PR će se mjenjati skladno Europeanovom. Bitno je napomenuti da Google to neće sankcionisati, pogotovo ako je ekipa iz NBS sama sebe prijavila iz skeptičnosti.

Moj savjet NBS ekipi je da ostavite DNS kako jeste, a da svakoj domeni dadnete poseban IP. Tako ste riješili problem. Naravno da je dozvoljeno da stoje na istom DNS-u i na istoj IP adresi, ali na taj način bi brzo saznali do čega je bilo. A odgovor od Google-a može potrajati, ako nerijetko se dešava da u ovim slučajevima ni ne odgovore, nego samo poduzmu nešto ako su oni zabrljali.

I evo nakon sat vremena traženja, našao sam uzrok:
http://www.seomoz.org/labs/link-intersect?uri=www.nub.ba&curi[]=www.nb.rs&curi[]=www.europeana.eu&curi[]=&curi[]=&curi[]=#report

Radi se o unosu u DMOZ. A ako si biblioteka, onda te sve i jedna Google domena linka na stranicama tipa:
http://www.google.at/Top/Reference/Libraries/National/

A znamo da svaka Google stranica ima visok PR. Odatle i visok PR bibliotekama sa malo linkova.

Eto rješeno. Dakle NBS ekipa, dobiti ćete od Google-a odgovor da je sve ok. Na vašem mjestu bih samo uradio spomenuto (IP).

Toliko od mene i za kraj par interesantnih stvari:

Evo par primjera PR9 biblioteka:
http://www.loc.gov/
http://www.ala.org/

A evo i PR0:
http://www.lib.uchicago.edu/
iako je "12 years 7 months old"

NB u BiH ima PR7:
http://www.nub.ba/

NB u HR ima PR8:
http://www.nsk.hr/

Šala: Možda neki Srbin sjedi u Google-u koji ručno dodjeljuje ove PR-ove. :)
 
0

||NeX||
Nedim Šabić
Vlasnik SEO.ba
BiH

Član broj: 1430
Poruke: 1733
92.36.141.*



+4 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!22.10.2009. u 11:46 - pre 176 meseci
Ako nekoga zbunjuje zašto Google daje iste rezultate sa link parametrom za Europeana i za NBS, objašnjenje je jednostavno:
Google gleda ih kao isto radi DNS-a i po random principu radi istraživanje. Dakle može se desiti, da pri sljedećoj kalkulaciji se NBS-ovi linkovi pojave kao Europeanini, ukoliko ne urade promjeni koju sam predložio.
Baš neki dan sam imao isti primjer.

Što meni još nije jasno, jeste da IP od DNS servera ostaje uvijek isti, a IP od stranice drugačiji.
Tako da ako nemaju isti IP stranice, onda IP od DNS-a postaje njihov IP i dešavaju se stvari koji mnogo zbunjuju.
Večinom se to dešava serverima koji su jako blizu ili direkt na backbone mreži, tipa domaći upravitelji domena, tipa nic.ba , denic.de itd.
Zato Google ignorira IP DNS-a i gleda IP od stranice i poistovjetuje sve stranice pod istim IP-om,
stoga je u SEO jako bitno da imaš unikatan IP, da nebi neko na shared hostingu postavio neku porno stranicu i stime tebe oštetio.
 
0

VladaSu

Član broj: 31634
Poruke: 1099
93.86.30.*



+218 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!22.10.2009. u 21:46 - pre 176 meseci
Prica shared hosting, DNS njihov, nas, njihov IP, nas IP... malo "cudno" zvuci.
Google sve to dobro parsira ako je sve dobro podeseno!

[Ovu poruku je menjao VladaSu dana 14.06.2003. u 11:22 GMT+1]
 
0

aco85
student
svugde po malo

Član broj: 198033
Poruke: 69
*.adsl.verat.net.



Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!23.10.2009. u 01:20 - pre 176 meseci
Molim da se malo ukoci sa ovim hvaljenjem sajta nbs, jer prvo se upitajte koliko postoji taj domen, pa onda koliko je posecen, pa onda vidite sta se najvise trazi na pretrazivacima, pa onda izucite kako se rangiraju sajtovi, ne samo po googlu nego i drugim merilima. Svaka statistika moze da se napumpa samo ako se zna kako, postoje odredjene fore da se popnete na google rank, ali google stalno usavrsava njegov sistem za spisak najboljih. Imao sam ispit samo oko toga, kako postici sto bolji status u tim rangiranjima, kako dizajnirati sajt, koliko kojih reci i gde upotrebiti. Pa molim vas neki cuveni sajtovi koji postoje po 10 godina nemaju ovaj status u rangiranju. Ali ako se ovo pokaze kao ozbiljna tendencija, i seledecih meseci onda su neki ljudi mnogo ulozili da ovaj sajt izbije na vrh, i to danonocno radili :)
 
0

Moongos
Narodna Biblioteka Srbije
Beograd

Član broj: 236449
Poruke: 4
*.nb.rs.



Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!23.10.2009. u 08:49 - pre 176 meseci
Citat:
aco85: Molim da se malo ukoci sa ovim hvaljenjem sajta nbs, jer prvo se upitajte koliko postoji taj domen, pa onda koliko je posecen, pa onda vidite sta se najvise trazi na pretrazivacima, pa onda izucite kako se rangiraju sajtovi, ne samo po googlu nego i drugim merilima. Svaka statistika moze da se napumpa samo ako se zna kako, postoje odredjene fore da se popnete na google rank, ali google stalno usavrsava njegov sistem za spisak najboljih. Imao sam ispit samo oko toga, kako postici sto bolji status u tim rangiranjima, kako dizajnirati sajt, koliko kojih reci i gde upotrebiti. Pa molim vas neki cuveni sajtovi koji postoje po 10 godina nemaju ovaj status u rangiranju. Ali ako se ovo pokaze kao ozbiljna tendencija, i seledecih meseci onda su neki ljudi mnogo ulozili da ovaj sajt izbije na vrh, i to danonocno radili :)


Pa jesi polozio ispit?:) Imaš li neko svoje mišljenje o tome zašto je Google PR 10 za sajt Narodne Biblioteke? Šta je Google, cvet kraj puta da ga zapiša svaka džukela koja naiđe?
 
0

bmcvetic
Cvetic Branko
Beograd

Član broj: 45488
Poruke: 71
*.BVCOM.NET.



+1 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!23.10.2009. u 09:20 - pre 176 meseci
1. PageRank Narodne biblioteke je sigurno forgovan i to je PR europeana.eu, ko zeli da tvrdi i razvodnjava pricu kako je moguce da imaju PR10 mora to dobrano da obrazlozi. Ne pricajte nebuloze o osnivanju evropske biblioteke, digitalnim dokumentima, kako su im slicni sadrzaji itd... Izvinjavam se, ali to jesu nebuloze.

2. Ne radi se o redirekciji 301 ili 302 kako sam u prvi mah pomislio (www.nb.rs i nb.rs vracaju 200 u headeru) iako je ponasanje indukovalo takav zahvat, vec moguce o sledecem:
Prvo pogledajte ovo:
http://www.robtex.com/dns/nb.rs.html

Na vrhu strane koja analizira:
Citat:
Summary
nb.rs is a domain controlled by three nameservers. Two of them are on the same IP network. Incoming mail for nb.rs is handled by one mailserver at nb.rs themselves. nb.rs has one IP number, but the reverse is libris.nb.rs. www.nb.rs, europeana.rs, libris.nb.rs, www.nbs.bg.ac.yu, www.europeana.rs and at least one other host point to the same IP. vbs.rs share both nameservers and mailservers with this domain. ac.rs, etf.rs, kg.ac.rs, bg.ac.rs, pr.ac.rs and at least 34 other hosts share nameservers with this domain. nbs.nb.rs, btr.nb.rs, www.nb.rs, ns2.nb.rs, ns1.nb.rs and at least eight other hosts are subdomains to this hostname. nb.rs is hosted on a webserver in Serbia.


Zatim:
http://www.robtex.com/ip/147.91.246.2.html
(147.91.246.2 je adresa libris.nb.rs na kome se nalazi virtuelni www.nb.rs koji je btw na Apache/2.2.3 (Red Hat) - http://www.webconfs.com/http-header-check.php)

Uocicete recorde cname iliti alias recorde za www.europeana.rs i www.nb.rs. Oni su ista adresa (147.91.246.2) i najverovarnije (sigurno) je da to zbunjuje google boota. Mislim da google spider dodje do adrese 147.91.246.2 koju dobija sa javnih DNS-ova kada se trazi www.nb.rs, onda iscita cname rekorde (alijase) i ode na europeana.rs (pored toga naravno i na www.nb.rs), a kako ovaj ima permanent redirect na europeana.eu ide dalje tamo i indeksira stranice. I tako dobijete PR10 europeana.eu, koji je inace 7 jer ostali poddomeni na nb.rs imaju taj rang jer se ne nalaze na istoj fizickoj IP adresi, kao sto je recimo digital.nb.rs na adresi 147.91.246.173...

Vizuelno: http://www.robtex.com/ip/147.91.246.2.html#graph

Proverite, najverovatnije se o tome radi.
Pomalo rogobatan post, ali da se shvatiti sta je moja (jaka) pretpostavka. Znate, na poslu sam.
Pozdrav
 
0

||NeX||
Nedim Šabić
Vlasnik SEO.ba
BiH

Član broj: 1430
Poruke: 1733
92.36.136.*



+4 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!23.10.2009. u 17:47 - pre 176 meseci
1. Ti možeš da isključiš mogućnost da i Europeana i NBS imaju PR10? Ajmo sačekati da NBS ekipa to postavi na različite IP-ove pa ćemo vidjeti. Ja tipam da ako je forging da će NBS dobiti PR7-9, a ako nije da će ostatiti PR10 ili će se nastaviti fluktuacija 8-10 kao što je do sada bilo.

Čudi me da momci iz NBS se više ne javljaju na temu.
 
0

cveticmilan
System administrator
Beograd

Član broj: 105312
Poruke: 161
77.46.165.*

Sajt: www.nb.rs


+8 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!23.10.2009. u 19:12 - pre 176 meseci
Ja pratim svakodnevno i cekam da se izcisti i prolongira na net-u. I ja verujem da ce biti scenario kao sto kaze ||NeX||. Uradio sam to sa IP odnosto digao novu virtualnu masinu, dao joj 147.91.246.38 i na njoj uradio redirekciju na europeana.eu a u DNS-u vratio sve kako je bilo. Ovo sto je bmcvetic je bilo do danas popodne i on je dao misljenje na osnovu tih rezultata tj. dok se to nije osvezilo. Ako pogledate sada te linkove gore na robotex-u videcete da je sve kako treba. Dakle ceka se odgovor google pa da vidimo da li smo stvarno zasluzeno tu gde i jesmo ili nismo.

Bilo kako bilo mene i dalje muci sta se tacno ovde desilo? Ubedjen sam da nije razlog moje editovanje DNS zapisa jer sam ga uradio 29.09 i kao 13.10.2009 vec imamo 10. A inace je imao skokove jos u avgustu. Mislim da smo stvarno zasluzeno tu gde i jesmo i mozda sa sledecim update imamo 9.

Ja samo razmisljam ovako, ako je ovo moguce ovako uraditi, jer to znaci da je google dao na volju ljudima koji odrzavaju DNS-ove sirom sveta da se igraju sa njihovim trademark-om "pagerank"? Cini mi se malo nemoguce. Pomislim samo na horde Rusa, Kineza, Siptara i ostalih fanatika kako bi se zezali sa ovakvim stvarima i ismevali google (naravno uz predpostavku da imaju pristup ovakvim resursima).
Mozda ipak gresim. Cekam odgovor google. Ako ih uopste zanimaju ovakve stvari.


Tip of the day !

http://en.wikipedia.org/wiki/PageRank
 
0

old
Tomislav Vujević
freelance
SR

Član broj: 16670
Poruke: 1143
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+17 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!23.10.2009. u 19:47 - pre 176 meseci
Just more tips.

http://www.searchenginegenie.com/pagerank-10-sites.htm

Glavni linkovi su niže na stranici, oni koji pokazuju ranije dobitnike Pr desetke, jer se uvidom u istorijat može izoštriti slika kakvim sajtovima sleduju.

 
0

||NeX||
Nedim Šabić
Vlasnik SEO.ba
BiH

Član broj: 1430
Poruke: 1733
92.36.158.*



+4 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!24.10.2009. u 12:26 - pre 176 meseci
Gosp. Cvetić, drago mi je da ste postupili tako. Ostaje samo da vidimo kako će Google reagirati manualno ili automatski (slijedećim PR update-om).
 
0

sinn9700
Munze!

Član broj: 223205
Poruke: 12
*.adsl-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!24.10.2009. u 15:07 - pre 176 meseci
Pa ovde je jasno da ovaj PR 10 ne pripada njima vec sajtu europeana.eu...
Iz Gtoolbara pogledajte kesiranu stranicu za nb.rs pokazace vam stranicu sajta europeana, takodje ce pokazati i njihove backward linkove.

Ako pogledate njihov sajt, po PR-u unutrasnjih stranica moze se okvirno pretpostaviti PR...
A pravi PR cete dobiti kada pogledate pr za stranicu http://www.nb.rs/index.php ,
za nju ce se i prikazivati pravi backward linkovi njihovog sajta.

Toliko price, pa jos vest i na tv-u... a da se malo ne pogleda o cemu se radi...?
Jos ako procitate clanak-vest o ovome na njihovom sajtu, videcete da oni bas i ne razumeju cemu dodje i sta znaci taj Google Pr.

Znaci PR 8, sasvim dovoljno!
 
0

iizuzetan

Član broj: 186478
Poruke: 375
*.adsl.verat.net.



+16 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!25.10.2009. u 10:29 - pre 176 meseci
Koliko ja vidim, obzirom na kljucne reci i SEO, sajtu http://www.nb.rs je gotovo sve jedno da li im je PR3 ili PR10!
 
0

[es] :: Pretraživači i SEO :: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!
(Zaključana tema (lock), by ||NeX||)
Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 28590 | Odgovora: 78 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.