Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!

[es] :: Pretraživači i SEO :: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!
(Zaključana tema (lock), by ||NeX||)
Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 28560 | Odgovora: 78 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

old
Tomislav Vujević
freelance
SR

Član broj: 16670
Poruke: 1143
*.adsl-1.sezampro.yu.



+17 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!16.10.2009. u 12:55 - pre 176 meseci
Prilično je jasno zašto je Varagiću mogla da promakne "ona" činjenica, izuzmemo li mogućnost da je u medijima namerno prećutao.

A. Institucija države, pa još biblioteka, pa još u informatički nerazvijenoj zemlji, poslednja je od koje bi se očekivalo falsifikovanje Pr-a.
B. Njihov autentični Pr svakako je već oko broja 8.
C. Moguće da je on informaciju čuo od nekog kome veruje.
D. Varka je genijalna jer sajt od kog je pozajmljen Pr je iz identične oblasti. Mnogi backlink-ovi jesu zajednički za oba sajta.

S druge strane, zahvaljujući praktičnom iskustvu na berzi linkova ja sam slučajno znao
(E.) Koliko je lako to uraditi by black hat.
(F.) Koliko je jak rast vrednosti Page rank-a ove godine, to jest da ga je sada teže dobiti nego ikad. Svojevrsna devalvacija.

Direktora biblioteke sam samo uhvatio za reč, jer sam je rekao da je to postignuto planski

 
0

marko.paunovic

Član broj: 236077
Poruke: 1
82.117.202.*



Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!16.10.2009. u 14:37 - pre 176 meseci
Citat:
Prilično je jasno zašto je Varagiću mogla da promakne "ona" činjenica, izuzmemo li mogućnost da je u medijima namerno prećutao.


Ne treba zaboraviti da je gorepomenuti gospodin pokretač projekta PR-objave i da spada u sve prisutniju grupu "self marketing" stručnjaka.
Nacionalna televizija... To good to propasti.

O stručnosti neki drugi put.
 
0

old
Tomislav Vujević
freelance
SR

Član broj: 16670
Poruke: 1143
*.adsl-1.sezampro.yu.



+17 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!16.10.2009. u 16:04 - pre 176 meseci
Linkovane stranice vremenom će se menjati, a pošto je ponešto već sada "teško za poverovati", okačio sam screenshots.

Dokumentacija na temu Page rank Narodne biblioteke
Dopuniću kad stignem.
 
0

twiddle

Član broj: 1074
Poruke: 870
*.cri.co.yu.



+82 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!17.10.2009. u 17:31 - pre 176 meseci
Što se mene tiče, mislim da je svaki povod koji može da rezultira skretanjem veće pažnje javnosti na pitanja zaštite našeg kulturnog nasleđa u elektronskom obliku, sasvim OK povod da se istakne značaj tog posla i dugogodišnja značajna uloga NBS u njemu.

Pozdrav,
Sloba

 
0

Mister Big Time
The Consigliere
enterparadajz
Belgrade

Član broj: 15306
Poruke: 4747

Sajt: www.go2bed.net


+43 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!18.10.2009. u 04:27 - pre 176 meseci

http://nb.rs/events/event.php?id=18480

ČISTA DESETKA!
Sajt NBS na Guglovoj rang-listi najboljih internet sajtova sveta

15.10.2009. u h

 
0

Predrag Supurovic
Pedja YT9TP
Užice

Član broj: 157129
Poruke: 6279

Sajt: pedja.supurovic.net


+1570 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!18.10.2009. u 18:02 - pre 176 meseci
Citat:
twiddle: Što se mene tiče, mislim da je svaki povod koji može da rezultira skretanjem veće pažnje javnosti na pitanja zaštite našeg kulturnog nasleđa u elektronskom obliku, sasvim OK povod da se istakne značaj tog posla i dugogodišnja značajna uloga NBS u njemu.

Pozdrav,
Sloba



Slobo ovakva izjava u javnosti te debelo degradira, jer ovo što si rekao praktično znači da smatraš da su sva sredstva dozvoljena.

Meni to doduše više zvuči kao priznanje. :)
 
0

twiddle

Član broj: 1074
Poruke: 870
*.cri.co.yu.



+82 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!18.10.2009. u 18:23 - pre 176 meseci
Ne, ne mislim da su sva sredstva dozvoljena. Znajući dobro ljude iz NBS, ne verujem da su uradili bilo šta sumnjivo da bi postigli PR 10. Dakle, ako im je PR 10 dodeljen sa razlogom, to je zaista sjajno. Ako se radi o bagovitom algoritmu za rangiranje, onda je i dalje dobro što je makar na takav način privremeno skrenuta pažnja domaće javnosti na jedan sajt sa kvalitetnim sadržajima :)

Pozdrav,
Sloba

 
0

old
Tomislav Vujević
freelance
SR

Član broj: 16670
Poruke: 1143
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+17 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!18.10.2009. u 18:43 - pre 176 meseci
Nije u pitanju ni jedno ni drugo.
(Niti je to Pr "dodeljen s razlogom", niti je u pitanju greška u algoritmu, naročito ne Google algoritma)
Posredi je nešto treće: ova desetka je postignuta spornom manipulacijom.

Diskutabilno je jedino da li se to desilo "namerno" ili "slučajno".

Najverovatnije je neko koristio redirekciju ne znajući da je to poznata black hat metoda. Slučajno se setio da može da ima Pr 10 koristeći redirekcije.
Šta više, moguće je da će se sajt izvući bez posledica, pa je onda to ipak — uspeh.

Ja bih potražio način da komuniciram sa Google podrškom i pokušam da bezbedno vratim stvari u prirodno stanje. Maksimalna korist je već izvučena. Da je 10-ka autentična tako bih je samo potvrdio.
I izblamirao prigovarače.
 
0

iizuzetan

Član broj: 186478
Poruke: 375
*.adsl.verat.net.



+16 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!18.10.2009. u 22:39 - pre 176 meseci
NBS je institucija, a internet NBS mozda postaje jos i veca internet institucija.

Google je samo jedan obican pretrazivac bez koga se i moze na netu tako da cela prica oko njega, sa njegovim pagerankovima i slicnim glupim izmisljenim net proizvodima (bez kojih se naravno moze a na kojima google zaradjuje milijarde dolara) je prenapunpana odavno. Google kakvu god glupost da izbaci na internetu bice naravno senzacija jer drzi monopol nad internet reklamiranju.

Internet NBS je institucija daleko znacajnija od bilo kakvog pretrazivaca tako da ne dolazi u obzir da kleci i moli za neki pagerank, ili pak da ih kontaktira da bi im se izvinjavala zbog njihovog ne savrsenog tamo nekog glupog pagerank algoritma. :)
 
0

DR83
BEOGRAD

Član broj: 38219
Poruke: 1230
212.200.177.*

Sajt: www.farmaceuti.com


+14 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!19.10.2009. u 01:57 - pre 176 meseci
Aj sve ovo ostalo al da se bez Google-a moze - to malo teze ...


 
0

Mister Big Time
The Consigliere
enterparadajz
Belgrade

Član broj: 15306
Poruke: 4747

Sajt: www.go2bed.net


+43 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!19.10.2009. u 03:19 - pre 176 meseci
http://www.google.com/webhp?hl...qi=&oq=related%3Awww.nb.rs


http://www.google.com/webhp?hl...;oq=related%3Awww.europeana.eu


Previse je slicnosti Dva domena, a isti sadrzaj?! Tu nesto smrdi... hehe.

 
0

Moongos
Narodna Biblioteka Srbije
Beograd

Član broj: 236449
Poruke: 4
*.nb.rs.



Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!19.10.2009. u 10:07 - pre 176 meseci
Vidim da se tema baš rasplamsala pa da doprinesem da se razreše neke nedoumice...

Pre svega niko u NBS nije radio nikakve hacking ninja zahvate niti je na bilo koji način pokušavao da poveća Google PageRank.

Skeptici koji su "iskopali" europeana.eu treba da pročitaju šta je to zapravo a takođe treba da znaju da je Narodna biblioteka deo ovog projekta i da su DNS serveri Narodne biblioteke autoritativni za europeana.rs kao i za nb.rs domen. Inače, web redirekcija sa europeana.rs na europeana.eu postoji već godinama i to sasvim legitimno, samo što se do sad nije dešavalo da Google PR bude 10 ali je do ovog skoka nekoliko godina bio 8.

Pošto vidim da ovde ima dosta stručnih učesnika diskusije, interesuje me da prodiskutujemo sledeće a da opet razbijemo neke nedoumice.

Kako na Google PR utiče podešavanje DNS zone tako da u njoj postoji zapis koji upućuje na IP adresu nekog drugog sajta? Ovde je urađeno sledeće:

Web redirekcija sa europeana.rs na europeana.eu je zamenjena DNS redirekcijom tj. za europeana.rs zapis je stavljena IP adresa europeana.eu web servera čime je postignuto na drugi način ono što nam je trebalo.
 
0

cveticmilan
System administrator
Beograd

Član broj: 105312
Poruke: 161
*.rcub.bg.ac.rs.

Sajt: www.nb.rs


+8 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!19.10.2009. u 15:40 - pre 176 meseci
Ovo bi trebalo svi da procitaju koji do sada to nisu uradili. Sve lepo pise

http://www.google.com/intl/sr/...ters/docs/faq.html#LinkSchemes

Postavicemo im pitanje pa da vidimo odgovor
 
0

djoka_l
Beograd

Član broj: 56075
Poruke: 3453

Jabber: djoka_l


+1462 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!19.10.2009. u 15:48 - pre 176 meseci
Citat:
Moongos:
Skeptici koji su "iskopali" europeana.eu treba da pročitaju šta je to zapravo a takođe treba da znaju da je Narodna biblioteka deo ovog projekta i da su DNS serveri Narodne biblioteke autoritativni za europeana.rs kao i za nb.rs domen. Inače, web redirekcija sa europeana.rs na europeana.eu postoji već godinama i to sasvim legitimno, samo što se do sad nije dešavalo da Google PR bude 10 ali je do ovog skoka nekoliko godina bio 8.


Skeptici koji imaju Google toolbar i kliknu na "Cached snapshot of page" kada su na www.nb.rs, dobiju www.europeana.eu.

Da li se to Google zbunio ili je to 301???
 
0

Moongos
Narodna Biblioteka Srbije
Beograd

Član broj: 236449
Poruke: 4
91.148.90.*



Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!19.10.2009. u 16:58 - pre 176 meseci
Ne, nije nikakav 301, već sam napisao da ne postoji nikakva redirekcija na web serveru nego na DNS serveru.
 
0

old
Tomislav Vujević
freelance
SR

Član broj: 16670
Poruke: 1143
*.adsl-1.sezampro.yu.



+17 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!19.10.2009. u 17:22 - pre 176 meseci
No comment



Prikačeni fajlovi
 
0

Djelke
Ekonomista
Kalgari

Član broj: 182936
Poruke: 15
*.vistaprojects.com.

Sajt: www.srbiusvetu.org


Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!19.10.2009. u 18:13 - pre 176 meseci
Ako su ljudi iz NBS IT sluzbe objasnili o cemu se radi i da nije prevara u pitanju, nisam siguran sta je svrha upinjanja da se dokaze da ovo ipak jeste prevara. Evo jednog primera druge obrazovne institucije u Srbiji uninp.edu.rs. Google PR im je 6, ali javlja istu poruku kao i za nb.rs, da je moguca prevara u pitanju. U slucaju ovog univerziteta, slucaj bi trebao biti jasan, jer je u pitanju prelaz sa yu na rs domen, ali sto se sad neko ne bi inatio sa njima i krenuo u rat sa tim URL-om da im dokaze da su nesto muckali?

U slucaju NBS, ljudi su dali objasnjenje. Ako ste i dalje neverne Tome, a vi lepo prijavite NBS sajtu Google, pa cete pre ili kasnije dobiti odgovor. Da li ce to biti onaj koji ste trazili (da je NBS namerno obmanuo sve) ili da je sve legitimno, kao sto su NBS IT ljudi ovde objasnili, pokazace vreme.

Argumenti su izlozeni sa obe strane i ne razumem sto bi se dalje ulazilo u vatru.

P.S. Ovo "neverne Tome" se nije odnosilo na OLD-a iako se tako covek zove, vec uopste na sve skeptike koji i dalje nastavljaju da traze dokaze za prevaru, pored svih iznetih argumenata sa obe strane.





[Ovu poruku je menjao Djelke dana 19.10.2009. u 21:42 GMT+1]
 
0

cveticmilan
System administrator
Beograd

Član broj: 105312
Poruke: 161
*.nb.rs.

Sajt: www.nb.rs


+8 Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!19.10.2009. u 20:01 - pre 176 meseci
Citat:
Djelke: Ako su ljudi iz NBS IT sluzbe objasnili o cemu se radi i da nije prevara u pitanju, nisam siguran sta je svrha upinjanja da se dokaze da ovo ipak jeste prevara. Evo jednog primera druge obrazovne institucije u Srbiji uninp.edu.rs. Google PR im je 6, ali javlja istu poruku kao i za nb.rs, da je moguca prevara u pitanju. U slucaju ovog univerziteta, slucaj bi trebao biti jasan, jer je u pitanju prelaz sa yu na rs domen, ali sto se sad neko ne bi inatio sa njima i krenuo u rat sa tim URL-om da im dokaze da su nesto muckali?

U slucaju NBS, ljudi su dali objasnjenje. Ako ste i dalje neverne Tome, a vi lepo prijavite NBS sajtu Google, pa cete pre ili kasnije dobiti odgovor. Da li ce to biti onaj koji ste trazili (da je NBS namerno obmanuo sve) ili da je sve legitimno, kao sto su NBS IT ljudi ovde objasnili, pokazace vreme.

Argumenti su izlozeni sa obe strane i ne razumem sto bi se dalje ulazilo u vatru.


Pa dobro, ja razumem Tomu i lepo je sto istrazuje i pokazuje nam jer ipak smo mi jedna institucija na najvisem nivou te stoga moramo biti javno dostupni za sve pohvale, kritike, sugestije itd... I isto tako dati objasnjenje na ovakvu vest.

Jedino pitanje koje se ovde postavlja a na koje ja jos uvek nemam odgovor je da li je legitimno (zakonito-nezakonito) staviti tu IP adresu u javni DNS. Ja sam kontaktirao neke ljude koji imaju veze u google.rs (kriminalom na netu - uopste) i dobio sam odgovor da to nije ni slucajno krivicno delo niti bilo sta tako. Niti se moze okarakterisati kao black hat. I kojim je to zakonom regulisano? A posebna je prica koju je objasnio moj kolega

@Moongos

"Skeptici koji su "iskopali" europeana.eu treba da pročitaju šta je to zapravo a takođe treba da znaju da je Narodna biblioteka deo ovog projekta i da su DNS serveri Narodne biblioteke autoritativni za europeana.rs kao i za nb.rs domen. Inače, web redirekcija sa europeana.rs na europeana.eu postoji već godinama i to sasvim legitimno, samo što se do sad nije dešavalo da Google PR bude 10 ali je do ovog skoka nekoliko godina bio 8.
"

Ja ne volim bas da istrcavam u javnost na prvu loptu i kao sto sam i rekao dacu kompletan odgovor kad dobijem odgovor od google, kompetno procesljam logove, .conf-ove i analiziram sve.
 
0

Djelke
Ekonomista
Kalgari

Član broj: 182936
Poruke: 15
*.cg.shawcable.net.

Sajt: www.srbiusvetu.org


Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!21.10.2009. u 06:12 - pre 176 meseci
http://www.ipple.net/ ima Google PR 10, opis je Google Maps For M8

ukucajte na google info:ipple.net i dobicete website www.miibeian.gov.cn/ sto predstavlja sajt kineskog ministarstva informatike, koje je odlucilo da zatvori sve sajtove koji se nisu registrovali kod lokalnih telkomunikacionih vlasti pre 30.5.2005. godine, a sve zarad kontrole (citaj: cenzure) internet neba u Kini. Kakve veze imaju Google Maps sa ovim kineskim sajtom, ne znam, mozda neko zna odgovor.

Jos nesto, ako na google.com ukucate link:www.ipple.net i link:www.miibeian.gov.cn dobicete iste linkove, bas kao sto ih imaju nb.rs i europeana.eu iako su razliciti sajtovi u pitanju. Voleo bih da procitam sta OLD misli o ovoj prici sa linkovima, jer odatle je pocela prica sa varkom NBS-a.

Da, zaboravio sam da dodam da i www.miibeian.gov.cn ima Google PR 10...

www.w3c.org
www.www.org
www.google.cc
www.catalogs.google.com
www.qdisp.com
www.dhhs.gov
www.catalogs.google.com

Svi nabrojani sajtovi imaju Google PR 10 i za sve www.checkpagerank.net javlja da je prevara sa Google PR u pitanju. Nisam proverio sve Google PR 10 sajtove, mozda ih ima jos sa slicnim greskama.


P.S. Evo i nastavka price o NBS-u i Google PR 10 sajtovima...












[Ovu poruku je menjao Djelke dana 21.10.2009. u 16:03 GMT+1]
 
0

dvnityCker
Srdjan Bajic
Sombor / BG

Član broj: 9795
Poruke: 129
188.120.96.*

ICQ: 175970631
Sajt: www.soinfo.org


Profil

icon Re: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!21.10.2009. u 16:48 - pre 176 meseci
Meni je licno izuzetno zanimljivo to sto se ljudi ovde tim pr 10 bave kao da je rec o komsiji koji je postao poslanik u opstinskoj skupstini, a ne kao da je rec o 'tituli' koju ima 20 sajtova na svetu
eto, forge-ovali su pr, google-u se omaklo. aman ljudi uozbiljite se :)
 
0

[es] :: Pretraživači i SEO :: Narodna biblioteka Srbije - prvi srpski sajt sa Google PR 10!
(Zaključana tema (lock), by ||NeX||)
Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 28560 | Odgovora: 78 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.