Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Sta mislite o CDex-u?

[es] :: Audio kompresija :: Sta mislite o CDex-u?

[ Pregleda: 5533 | Odgovora: 14 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ivica77
Krusevac

Član broj: 13869
Poruke: 273
*.gw.krusevac.tehnicom.net



Profil

icon Sta mislite o CDex-u?18.09.2003. u 13:25 - pre 249 meseci
Koristio sam AudioCatalyst a sada trenutno imam CDex ali mi se cini da jako lose radi svoj posao. Nekoliko pesama koje sam grebovao seckaju. Interesuje me sta mislite o ovom programu i koji je uopste program najbolji za grebovanje? Cuo sam da je dobar CD-DA extractor.
 
Odgovor na temu

thepace
Nuclear hit of the Hellacious
Belgrade

Član broj: 16700
Poruke: 26
216.236.216.*

ICQ: 27082979


Profil

icon Re: Sta mislite o CDex-u?22.11.2003. u 20:39 - pre 247 meseci
CDex je jedan od najboljih ( kralj se zove Exact Audio Copy - EAC , aktuelna ver. je 0.95
beta ako se dobro secam).
Sto se tice CDex-a idi u opcije i kao riping metod namesti " Paranoia Full ".
Codec LAME ( trebalo bi da stize uz program, tj. vec ga imas), VBR , quality High, bitrate
80 min , 320 max , samplerate 48000 i to je to.
To su otprilike moja posedavanja, za maksimalan kvalitet.
 
Odgovor na temu

drdrksa

Član broj: 1077
Poruke: 3650



+6 Profil

icon Re: Sta mislite o CDex-u?23.11.2003. u 01:22 - pre 247 meseci
Po meni je ubedljivo najbolji program za grebovanje muzike, definitivno. Inace, vrlo lepo radi, ali bi trebalo da ga pre upotrebe setujes po uputstvu sa sajta.
 
Odgovor na temu

impaque
Ivan Savčić
YUnet International
Beograd, Zvezdara

Član broj: 717
Poruke: 939
*.beotel.net

ICQ: 27215173
Sajt: www.imped.net


Profil

icon Re: Sta mislite o CDex-u?23.11.2003. u 01:41 - pre 247 meseci
LAME --alt-preset standard je savršeno dovoljan.

Kakvi 48kHz kakvi 320kbps bakrači... :P (Uostalom, zašto 48kHz kad je CDDA 44k1?!?)
 
Odgovor na temu

||NeX||
Nedim Šabić
Vlasnik SEO.ba
BiH

Član broj: 1430
Poruke: 1733
*.as53.tr.bih.net.ba.



+4 Profil

icon Re: Sta mislite o CDex-u?24.11.2003. u 12:25 - pre 247 meseci
CDex rulez!
 
Odgovor na temu

Ni ten ichi ryu

Član broj: 4489
Poruke: 2043
147.144.13.*



+1 Profil

icon Re: Sta mislite o CDex-u?25.11.2003. u 17:53 - pre 247 meseci
"Uostalom, zašto 48kHz kad je CDDA 44k1?!?"

Da, ali da li je 44.1K dovoljno? ;] nein.
srecom ce uskoro da se zavrsi prokleta standard bitka izmedju prokletog sonyja i philipsa, te cemo moci da izaberemo neuporedivo kvalitetniji medij (hopefully DVD-A).
i tako ce odjednom posle cca 15 godina CD postati inferioran :}
FBzP
 
Odgovor na temu

thepace
Nuclear hit of the Hellacious
Belgrade

Član broj: 16700
Poruke: 26
195.252.80.*

ICQ: 27082979


Profil

icon Re: Sta mislite o CDex-u?26.11.2003. u 01:34 - pre 247 meseci
48000khz daje meksi zvuk ( osim ako imate integrisanu zvucnu i sve pustate preko zvucnika od 50eur kada nista nije ni bitno), slicniji ploci , a 44k1 je limit CD-a zasnovan na glupavim matematickim proracunima,
a sto se tice 320kbps pri podesavanjima koja sam napisao ni u jednoj pesmi nisam dobio toliki bitrate , a tako visoka cifra je opet samo za one koji slusaju na kucnom audio sistemu preko dobre zvucne karte
 
Odgovor na temu

impaque
Ivan Savčić
YUnet International
Beograd, Zvezdara

Član broj: 717
Poruke: 939
*.beotel.net

ICQ: 27215173
Sajt: www.imped.net


Profil

icon Re: Sta mislite o CDex-u?26.11.2003. u 23:29 - pre 247 meseci
UH, mekši zvuk. U teoriji da, ali baš me zanima ko od vas audiofila ima takvu prostoriju i ozvučenje na kom se to zapravo čuje...

Apsurdno je, pored svega toga, uopšte pričati o mp3-u: koristite bolje FLAC ili neki drugi lossless format...
 
Odgovor na temu

thepace
Nuclear hit of the Hellacious
Belgrade

Član broj: 16700
Poruke: 26
*.ppp-bg.sezampro.yu

ICQ: 27082979


Profil

icon Re: Sta mislite o CDex-u?28.11.2003. u 15:22 - pre 247 meseci
a koliko bi pesama u looseless formatu ( bilo kom) mogao da imam na hdd-u od 80 gb?
500? ono je bio samo pokusaj da se izvuce maksimum iz mp3-a.
;-)
 
Odgovor na temu

CybeR BEAST

Član broj: 14847
Poruke: 8
*.vdial.verat.net



Profil

icon Re: Sta mislite o CDex-u?30.04.2004. u 19:43 - pre 242 meseci
CDex je odlichan, zakon, samo sa njim skidam pesme i nikada me nije izneverio.

A ono seckanje shto je neko spomenuo je u stvari jitter error, znachi ili je cd izgreban ili se laser cd-roma potroshio od upotrebe pa slabije chita... Probaj ponovo da skinesh istu pesmu, chesto se deshava da iz drugog pokushaja skine bez jitter errora...
 
Odgovor na temu

nedjeljni komentar

Član broj: 135396
Poruke: 27
*.adsl.net.t-com.hr.



Profil

icon Re: Sta mislite o CDex-u?27.02.2007. u 20:16 - pre 207 meseci
najdraži su mi kvazi audiofili koji tvrdu da zvuk cd nije savršen,što bi te vi željeli slušati mjuzu sa mastera
 
Odgovor na temu

ton_majstor

Član broj: 36874
Poruke: 4531
*.adsl.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: Sta mislite o CDex-u?27.02.2007. u 21:45 - pre 207 meseci
MASTER = CD... prema tome, olabavite malko i bez uvreda...

A šta je "savršeno", samo Bog zna.

Pozdrav!
 
Odgovor na temu

Daniel011
Beograd

Član broj: 76088
Poruke: 1101
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 2336441


+3 Profil

icon Re: Sta mislite o CDex-u?28.02.2007. u 06:55 - pre 207 meseci
Citat:
Ni ten ichi ryu: "Uostalom, zašto 48kHz kad je CDDA 44k1?!?"
Da, ali da li je 44.1K dovoljno? ;] nein.

Citat:
thepace: 48000khz daje meksi zvuk

Ja, izgleda, imam nešto slabiji sluh, jer ne mogu da čujem ništa preko 22,050kHz (a sigurno ni toliko), pa samim tim ne mogu ni da osetim razliku između snimaka samplovanih na 44,100 i 48,000kHz. Ali ripovanje CD-a sa njegovih originalnih 44,100 na 48,000 je, po meni, čista besmislica, jer ne samo da se tim resamplovanjem neće rekonstruisati "izgubljene" frekvencije (ako se uopšte i može reći da je bilo šta iz čujnog opsega izgubljeno pri 44,100), nego će to nepotrebno resamplovanje samo uneti izobličenje. E sad, ako će to izobličenje nekome zvuk učiniti "savršenijim", onda OK, poštujem drugačije ukuse.
 
Odgovor na temu

ton_majstor

Član broj: 36874
Poruke: 4531
*.adsl-2.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: Sta mislite o CDex-u?28.02.2007. u 18:37 - pre 207 meseci
Daniel011, zbunjuješ mlade korisnike...

Ako malko pročitaju onaj naš rečnik tamo na Produkciji, saznali bi:

Citat:
Anti-Aliasing Filter

Pre nego što se signal podvrgne A/D konverziji, mora proći kroz niskopojasni ili LP (Low-Pass) filter koji će skinuti sve frekvencije koje su više od polovine frekvencije uzorkovanja tj. semplovanja. Ovo je neophodan proces, zato što je potrebno barem dva sempla po ciklusu da odrede poziciju i jačinu frekventne komponente, tako da treba barem ili tačno stotinu semplova da se enkodira ton od 50 Hz.
Da ne bi uticao na čujni signal, anti-aliasing filter je vrlo strm, i ima ekstremno brz pad krivulje iznad gornje frekventne granice.


Samim tim, PLAFON reprodukovanih frekvencija na 44100 Hz je 22.050 Hz, a na 48000, naravno 24000 Hz. Savim dovoljno za ljudski čujni spektar, a nedovoljno za audiofile.

Pozdrav!
 
Odgovor na temu

Daniel011
Beograd

Član broj: 76088
Poruke: 1101
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 2336441


+3 Profil

icon Re: Sta mislite o CDex-u?28.02.2007. u 18:51 - pre 207 meseci
Upravo tako!
 
Odgovor na temu

[es] :: Audio kompresija :: Sta mislite o CDex-u?

[ Pregleda: 5533 | Odgovora: 14 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.