Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kako se sada otvara Agencija?

[es] :: Vodič za posao :: Kako se sada otvara Agencija?

Strane: << < .. 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 474343 | Odgovora: 756 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Davor Vlajkovic

Član broj: 24486
Poruke: 2795
89.216.249.*



+52 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?24.02.2007. u 15:11 - pre 208 meseci
Zamolio bih za link do nekog zvaničnog dokumenta koji je stupio na snagu i u kojem se kao nekakav limit navodi iznos od 3.000.000 dinara. Iako je bilo priča o dizanju limita sa 2 na 3 miliona, koliko mi je poznato od toga još uvek nema ništa...
 
Odgovor na temu

inodius

Član broj: 87812
Poruke: 156
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?24.02.2007. u 22:45 - pre 208 meseci
Citat:
pipsi: I najobičniji str ili na primer kiosk za prodaju viršli ne mora da bude u sistemu pdv-a dok ne pređe tih 2.000.000 rsd, a nije paušalac.
To su ti oni "ostali".

A sta je onda taj "str" ako nije ni pausalac ni u sistemu pdv-a, kako je on onda oporezovan, koliko sam ja shvatio samo ta dva nacina postoje, preduzetnik moze biti ili pausalno oporezovan ili pdv obveznik, ja sada ne razumem sta je to "ostalo"...
 
Odgovor na temu

goranvuc
Goran Vucicevic
Novi Sad

Član broj: 4934
Poruke: 1846
*.dialup.neobee.net.



+41 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?24.02.2007. u 23:30 - pre 208 meseci
Citat:
inodius: A sta je onda taj "str" ako nije ni pausalac ni u sistemu pdv-a, kako je on onda oporezovan, koliko sam ja shvatio samo ta dva nacina postoje, preduzetnik moze biti ili pausalno oporezovan ili pdv obveznik, ja sada ne razumem sta je to "ostalo"...

Nemoj da se ljutis, ali da li si ti procitao prethodnih 16 strana? (salim se naravno, znam da jesi jer si na nekima pisao komentare).

Da ponovo objasnim: u pitanju su 2 razlicita oporezivanja koja ne iskljucuju jedan drugog (tj. iskljucuju, ali ne bukvalno). Ako si pausalac to znaci da placas pausalni iznos poreza na dohodak gradjana, kao i poreze i doprinose (zdravstveno, socijalno, penziono), a pri tome to placas pausalno jer nisi u mogucnosti da vodis knjige (po sistemu prostog ili dvojnog knjigovodstva). Dakle, svi placaju poreze i doprinose po osnovu rada i zarade, ali pausalci posto ne vode knjige placaju pausalni iznos koji im odredi poreska uprava - zato su to pausalci. Naravno, svo vreme pricamo iskljucivo o preduzetnicima.

Preduzetnici ciji promet ne premasuje 2 miliona dinara u bilo kom periodu od godinu dana nisu u obavezi da ulaze u PDV sistem, pa samim tim nemaju ni prava da obracunavaju PDV, ali im se ne priznaje ni PDV placen pri nabavci. Dakle, preduzetnik koji vodi knjige i ne prelazi 2 miliona prometa nije u sistemu PDV i ne mora ni da bude. To ti je to "ostalo" sto te muci, a ceo problem je u tome sto ti brkas vrste poreza sa nacinima vodjenja knjiga.

Dakle, ako gledamo nacine vodjenja knjiga imamo preduzetnike:
1) pausalci (dobit, tj poreze koji proizilaze iz toga odredjuje poreska uprava)
2) prosto knjigovodstvo (dobit je iskazana kroz PK1 knjigu, porezi se placaju po akontacionoj prijavi)
3) dvojno knjigovodstvo (dobit je iskazana kroz zavrsni racun, tj odgovarajuce bilanse, porezi se placaju po akontacionoj prijavi)

Ako gledamo PDV sistem imamo:
1) Mali obveznici - preduzetnici koji nisu u sistemu PDV
2) PDV obveznici - preduzetnici koji su u sistemu PDV

[Ovu poruku je menjao goranvuc dana 25.02.2007. u 00:42 GMT+1]
 
Odgovor na temu

inodius

Član broj: 87812
Poruke: 156
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?25.02.2007. u 08:53 - pre 208 meseci
Da, procitao sam svih 16 strana, ali ovo sam ipak izgleda malo pogresno razumeo :). Sad je sasvim jasno. Hvala.

Sad i mene jos zanima, da li je taj limit za pausalce stvarno povecan na 3.000.000.

 
Odgovor na temu

goranvuc
Goran Vucicevic
Novi Sad

Član broj: 4934
Poruke: 1846
*.dialup.neobee.net.



+41 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?25.02.2007. u 09:02 - pre 208 meseci
Kao sto rece Davor, jos nigde ne postoji nesto "sto moze da se citira", a ja kad nadjem stavicu link.
 
Odgovor na temu

Mobtel
Subotica

Član broj: 43396
Poruke: 963
62.108.123.*

ICQ: 279816748


+6 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?28.02.2007. u 14:30 - pre 208 meseci
Citat:
goranvuc: Nemoj da se ljutis, ali da li si ti procitao prethodnih 16 strana? (salim se naravno, znam da jesi jer si na nekima pisao komentare).



Preduzetnici ciji promet ne premasuje 2 miliona dinara u bilo kom periodu od godinu dana nisu u obavezi da ulaze u PDV sistem, pa samim tim nemaju ni prava da obracunavaju PDV, ali im se ne priznaje ni PDV placen pri nabavci. Dakle, preduzetnik koji vodi knjige i ne prelazi 2 miliona prometa nije u sistemu PDV i ne mora ni da bude. To ti je to "ostalo" sto te muci, a ceo problem je u tome sto ti brkas vrste poreza sa nacinima vodjenja knjiga.



Ako gledamo PDV sistem imamo:
1) Mali obveznici - preduzetnici koji nisu u sistemu PDV
2) PDV obveznici - preduzetnici koji su u sistemu PDV

[Ovu poruku je menjao goranvuc dana 25.02.2007. u 00:42 GMT+1]



E sad....
Period od godinu dana 2 mil din...ako se racuna od 1.jan i ja recimo u sept.predjem 2 mil din onda ulazim u pdv?
sta ulazi u 2 mil din?Sve uplate koje legnu na racun il sta?


Koji su to mali obaveznici pdv?tj kakva je ova podela na male i velike?
 
Odgovor na temu

Mobtel
Subotica

Član broj: 43396
Poruke: 963
62.108.123.*

ICQ: 279816748


+6 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?28.02.2007. u 14:32 - pre 208 meseci
Ja sam inace do 31.12.2006 bio pausalac a sad sam presao u knjigase pa me zanima sta se dogadja ako ja u toku 2007 predjem 2 mil. din uplata?
 
Odgovor na temu

goranvuc
Goran Vucicevic
Novi Sad

Član broj: 4934
Poruke: 1846
*.dialup.neobee.net.



+41 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?28.02.2007. u 14:36 - pre 208 meseci
Citat:
Mobtel: E sad....
Period od godinu dana 2 mil din...ako se racuna od 1.jan i ja recimo u sept.predjem 2 mil din onda ulazim u pdv?

Ne ulazis automatski, vec si duzan da se prijavis. Ne racuna se od 01.01 do 12.12 vec bilo koji period od godinu dana (npr. 15.03.2006. -15.03.2007.)
Citat:
Mobtel: Sta ulazi u 2 mil din?Sve uplate koje legnu na racun il sta?

Tako je, sav tvoj prihod (ne mora da odgovara zbiru uplata, mozda ti neko kasni 2 meseca, neko ti ne plati... Jedini zakonski kriterijum je ukupna vrednost racuna iz nekog konkretnog perioda.
Citat:
Mobtel:Koji su to mali obaveznici pdv?tj kakva je ova podela na male i velike?

Nisam rekao "mali obveznici PDV" vec "mali obveznici", a tu podelu nisam ja izmislio, procitaj Zakon o PDV.
 
Odgovor na temu

Davor Vlajkovic

Član broj: 24486
Poruke: 2795
89.216.249.*



+52 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?28.02.2007. u 14:39 - pre 208 meseci
Tada postaješ PDV obveznik (ne automatski, već si dužan da po probijanju tog praga podneseš zahtev za registraciju obveznika PDV). Termin 'mali poreski obveznik' se odnosi upravo na one koji su van PDV zone, tj. imaju promet manji od 2mil. godišnje.

edit: preduhitrio me je Goran :)
 
Odgovor na temu

Mobtel
Subotica

Član broj: 43396
Poruke: 963
62.108.123.*

ICQ: 279816748


+6 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?01.03.2007. u 09:31 - pre 208 meseci
Meni nije jasno da li je recimo u pitanju samo period od godinu dana pa opet idemo iz pocetka ili nekako drugacije... mislim ako neko pocne da radi 1 marta ove god,njemu se uplate sabiraju do 1 marta sledece godine?mislim na ta dva mil...kad prodje god dana onda idemo iz pocetka?
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Moderator
Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?01.03.2007. u 14:19 - pre 208 meseci
Citat:
Mobtel: mislim na ta dva mil...kad prodje god dana onda idemo iz pocetka?

Ne, nema pocetka i kraja...
Ako si registrovao prvog marta, onda proveravas od tog prvog marta do prvog marta ove godine, pa onda sutra proveravas od 2. marta prosle do drugog marta ove i tako dalje svakog dana. Kad vidis da si presao 2 miliona duzan si da podneses zahtev za evidentiranje. Kad padne promet mozes (ali nisi duzan) da podneses zahtev za brisanje. Kad promet padne ispod 1 milion, onda je vec pozeljno da podneses zahtev za brisanje.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

pipsi

Član broj: 109012
Poruke: 213
77.46.130.*

ICQ: 390566111


+1 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?01.03.2007. u 15:59 - pre 208 meseci
Citat:
goranvuc:

Da ponovo objasnim: u pitanju su 2 razlicita oporezivanja koja ne iskljucuju jedan drugog (tj. iskljucuju, ali ne bukvalno). Ako si pausalac to znaci da placas pausalni iznos poreza na dohodak gradjana, kao i poreze i doprinose (zdravstveno, socijalno, penziono), a pri tome to placas pausalno jer nisi u mogucnosti da vodis knjige (po sistemu prostog ili dvojnog knjigovodstva). Dakle, svi placaju poreze i doprinose po osnovu rada i zarade, ali pausalci posto ne vode knjige placaju pausalni iznos koji im odredi poreska uprava - zato su to pausalci. Naravno, svo vreme pricamo iskljucivo o preduzetnicima.

Preduzetnici ciji promet ne premasuje 2 miliona dinara u bilo kom periodu od godinu dana nisu u obavezi da ulaze u PDV sistem, pa samim tim nemaju ni prava da obracunavaju PDV, ali im se ne priznaje ni PDV
placen pri nabavci. Dakle, preduzetnik koji vodi knjige i ne prelazi 2 miliona prometa nije u sistemu PDV i ne mora ni da bude. To ti je to "ostalo" sto te muci, a ceo problem je u tome sto ti brkas vrste poreza sa nacinima vodjenja knjiga.

Dakle, ako gledamo nacine vodjenja knjiga imamo preduzetnike:
1) pausalci (dobit, tj poreze koji proizilaze iz toga odredjuje poreska uprava)
2) prosto knjigovodstvo (dobit je iskazana kroz PK1 knjigu, porezi se placaju po akontacionoj prijavi)
3) dvojno knjigovodstvo (dobit je iskazana kroz zavrsni racun, tj odgovarajuce bilanse, porezi se placaju po akontacionoj prijavi)

Ako gledamo PDV sistem imamo:
1) Mali obveznici - preduzetnici koji nisu u sistemu PDV
2) PDV obveznici - preduzetnici koji su u sistemu PDV

[Ovu poruku je menjao goranvuc dana 25.02.2007. u 00:42 GMT+1]


Eto svima odgovor.
Gorane svaka čast, ulepšao si mi dan.
Ja ovo isto pokušavam da objasnim već dugo.
Što se tmiče limita kod paušalaca, imaš sve objašnjeno na sajtu privrednog pregleda, jedino moraš biti registrovani član saveza računovođa srbije da bi to pročitao,pošto ti treba šifra koju si,ako si član, dobio uz ovogodišnju licencu za rad.
Pozdrav



Knjigovođstvo "KMV"
 
Odgovor na temu

goranvuc
Goran Vucicevic
Novi Sad

Član broj: 4934
Poruke: 1846
*.dialup.neobee.net.



+41 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?01.03.2007. u 19:09 - pre 208 meseci
Citat:
pipsi: Eto svima odgovor.
Gorane svaka čast, ulepšao si mi dan.
Ja ovo isto pokušavam da objasnim već dugo.
Što se tmiče limita kod paušalaca, imaš sve objašnjeno na sajtu privrednog pregleda, jedino moraš biti registrovani član saveza računovođa srbije da bi to pročitao,pošto ti treba šifra koju si,ako si član, dobio uz ovogodišnju licencu za rad.
Pozdrav

Hvala, nadam se da je ovaj put bilo dovoljno jasno, posto smo vec vise puta pokusavali da objasnimo ovo. Inace, nemam sifru jer nisam racunovodja vec programer
 
Odgovor na temu

rdragan79
Dragan R
Novi Sad

Član broj: 12785
Poruke: 592
*.metrohive.net.



+7 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?05.03.2007. u 22:53 - pre 208 meseci
Pozdrav, pratim ovu temu i zanimaju me sledeće stvari

Pošto sam nezaposlen i na biro-u čekam da raspišu konkurs za samozapošljavanje
gde daju bespovratna sredstva valjda do 170.000 din, koja se namenski moraju
potrošiti u nabavku opreme/adaptaciju prostora uz uslov da preduzeće radi 2 godine.

Otvorio bih neku agenciju koja bi se bavila DTP-om i kompjuterskim uslugama
(instalacija software (sa njihovim diskovima), umrežavanje, čišćenje virusa)
pošto imam firme sa kojima sarađujem ali postaje polako problem naplata usluga.
Za početak bih bio u paušalac, sa izjavom da ne radim sa fizičkim licima i samo preko računa kako bih izbegao zezanje sa fiskalnom kasom.

Zanima me sledeće:

- Pošto sam 2003 u CET kupio software sa fakturama na moje ime da li bih mogao
da tražim refundiranje ili bar delimično refundiranje iznosa naznačenim na računima koji nisu od dana
podnošenje zahteva za sredstva, za software i nabavku nove opreme?

- Agencija bi bila smeštena u mojoj sobi gde spavam u porodičnoj kući.
- Kuća je u procesu legalizacije, vlasnici su roditelji da li sa njima moram sklapati neki ugovor o zakupu ili jednostavno ništa tu ne raditi po tom pitanju.

- Pristup sobi je kroz dvorište (pošto zid nije do ulice, od prozora/zida ima 3m do ograde) gde se slobodno šetaju dva "mala" kerića
po celom dvorištu (boks za kerove nemam napravljen, ima kućica ali nije baš nešto).
Ovo pišem zbog dolaženja raznih inspekcija i koje mi inspekcije mogu praviti probleme zbog toga što bi imali ometan pristup?
Kapija je stalno zaključana te ne bi mogli ući dok ja ne zatvorim kučiće i ne pustim ih unutra.

- Da li moram praviti poseban sanitarni čvor? Kakvi su uslovi oko higijene, visina tavanice, da li treba laminat/parket/pločice itd?
Napominjem da stranke ne bi dolazile. Već bih ja išao kod njih na intervenciju.
- Da li treba da napravim poseban ulaz i pristup prostoriji?
- Da li je potrebno da na vrata od prostorija stavim oznake šta je šta (kuhinja/wc/spavaća soba)
- Struja je privremeni priključak za stambenu potrošnju (mislim da bi ovde moglo biti problema zbog promene namene korišćenja
makar i u delu objekta tj. sobi)
- Fiksni telefon nemam, samo mobilni i wireless internet.
- Koliko košta knjigovodja, i kako se dostavljaju poreske prijave o prometu i kolika je učestalost pravljenja obračuna?
- Treba li staviti na kapiju tablu sa imenom firme i radnim vremenom ili se može zalepiti na prozor pa neka gleda ko hoće da gleda ako uspe da vidi?
Pošto bih pretežno radio na terenu tj. kod klijenata na njihovom kompjuteru i prostorijama ili idem po posao koji bih donosio kući?
Tako da stranke uglavnom ne bih primao. A moj boravak tamo kod klijenta ili stranaka bih regulisao sa nekim ugovorima o poslovnoj tehničkoj saradnji.
- I na kraju da li je potrebno imati sedište osim adrese gde da stiže pošta i računi ako ne obavljam ništa u svome prostoru?
- Kako se reguliše: voda, pošto ne trošim u tom slučaju ni više ni manje vode, iznošenje smeća,
rts pretplata pošto na to jedno jedino brojilo plaćamo već pretplatu?

Molio bih one koje imaju iskustva po ovim pitanjima da me postavetuju šta da radim ili da i dalje radim na crno pa dokle izdržim.

unapred hvala
 
Odgovor na temu

nekodrugi999
Nebitno

Član broj: 129098
Poruke: 88
*.prijedor.com.



+1 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?06.03.2007. u 18:09 - pre 208 meseci
stvarno sam 10 puta procitao sve oko otvaranja agencije i D.o.o.-a ali ova oblast se lakse zaboravlja od programskih jezika a mozda sledeca pitanja stvarno nisu ni bila odgovorena:


1. Da li sa agencijom mogu za vece softverske projekte da angazujem freelance programere i da ih placam preko racuna? Ukoliko je odgovor DA, posto nisu zaposleni da li moram nesto od poreza za njih da placam (Mislim da moram da platim 10% poreza na dohodak gradjana)
2. Da li sa agencijom mogu da radim za klijente iz inostranstva?
3. Da li mogu sebi da dajem minimalnu platu (Na nju placam sve poreze i doprinose) i da u isto vreme uzimam sa racuna firme koliko mi je stvarno potrebno (Da li onda jos na to placam porez?)

4. Ukoliko bih se ipak odlucio za D.o.o... Da li DOO firmu mogu voditi iz "spavace sobe" ili to mogu samo sa agencijom?
 
Odgovor na temu

pipsi

Član broj: 109012
Poruke: 213
77.46.130.*

ICQ: 390566111


+1 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?08.03.2007. u 11:48 - pre 208 meseci
Odgovor za nekodrugi999:

1. Možeš da angažuješ bilo koga da radi za tebe i da ga plaćaš preko računa, jedino što morate napraviti ugovor o delu, a to znači da plaćaš sve doprinose i poreze, kao da si ih zaposlio na određeno/neodređeno vreme.
2. Naravno da sa agencijom možeš da posluješ sa inostranstvom.
3. Normalno da možeš tako da isplaćuješ svoju zaradu, to radi 90% preduzetnika.
Što se tiče uzimanja para sa računa, možeš da uzimaš para koliko ti treba, jedino za sve moraš imati pokriće u vidu gotovinskih računa.
4. Ovo ni najgorem neprijatelju ne bih savetovao.
Knjigovođstvo "KMV"
 
Odgovor na temu

nekodrugi999
Nebitno

Član broj: 129098
Poruke: 88
*.prijedor.com.



+1 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?08.03.2007. u 15:07 - pre 208 meseci
Upravo sam pitao kolegu arhitektu koji radi vec 10 godina preko ugovora o delu oko te teme:
Ako sam razumeo:
U slucaju da je freelancer vec negde zaposlen i ta mu firma placa sve doprinose onda druge firme za koje honorarno radi placaju samo 10% poreza na licni dohodak, a ako ta osoba nije nigde zaposlena onda bih trebao i sve doprinose platiti.

Sta tacno nebi ni najgorem neprijatelju savetovao: Otvaranje Doo-a ili vodjenje istog iz spavace sobe?

Kod mene je sledeci problem: Postoji mogucnost da ugovorim velik posao u inostranstvu. Radio bi se preko godinu dana, i sam ga ne mogu uraditi ali nekih 50% bi palo na mene, a ostalih 50 na nekoliko freelancera. Koja bi u tom slucaju bila najbolja varijanta?

Varijanta 1. - Mogao bih da otvorim DOO i zaposlim sve njih ali dok bih platio svima porez, doprinose, sebi platu mislim da bi ispalo da se igram sefa a niko nebi izvukao neku preteranu korist iz svega. Jos bi i novac na kraju ostao zakljucan u DOO-u

Varijanta 2. - Mogao bih da otvorim agenciju, placam sebi minimalnu platu i na nju nesto sitno za doprinose, nadjem nekoliko freelancera koji su u stalnom radnom odnosu (u slucaju da je tacno ovo sa pocetka posta) placam za njih tih 10% poreza na dohodak. Tako bih imao potpun pristup zaradjenom novcu, freelanceri dobijaju i ono sto bi u prethodnom slucaju bila plata plus ono sto bih u prethodnom slucaju dao na doprinose.

Varijanta 3. - Ne otvaram firmu, vec otvorim racun u inostranoj banci i kazem poslodavcu da uplati toliko i toliko na moj racun, toliko i toliko na racun prvog freelancera, drugog, treceg... (ovo u slucaju da nije nelegalno posto mi takvi problemi nisu potrebni). Ako je ovo legalno, onda kojoj drzavi placam porez? Jos ako bih uzeo neko dvojno drzavljanstvo?
 
Odgovor na temu

pipsi

Član broj: 109012
Poruke: 213
77.46.130.*

ICQ: 390566111


+1 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?08.03.2007. u 16:27 - pre 208 meseci
Citat:
nekodrugi999: Upravo sam pitao kolegu arhitektu koji radi vec 10 godina preko ugovora o delu oko te teme:
Ako sam razumeo:
U slucaju da je freelancer vec negde zaposlen i ta mu firma placa sve doprinose onda druge firme za koje honorarno radi placaju samo 10% poreza na licni dohodak, a ako ta osoba nije nigde zaposlena onda bih trebao i sve doprinose platiti.

Sta tacno nebi ni najgorem neprijatelju savetovao: Otvaranje Doo-a ili vodjenje istog iz spavace sobe?

Kod mene je sledeci problem: Postoji mogucnost da ugovorim velik posao u inostranstvu. Radio bi se preko godinu dana, i sam ga ne mogu uraditi ali nekih 50% bi palo na mene, a ostalih 50 na nekoliko freelancera. Koja bi u tom slucaju bila najbolja varijanta?

Varijanta 1. - Mogao bih da otvorim DOO i zaposlim sve njih ali dok bih platio svima porez, doprinose, sebi platu mislim da bi ispalo da se igram sefa a niko nebi izvukao neku preteranu korist iz svega. Jos bi i novac na kraju ostao zakljucan u DOO-u

Varijanta 2. - Mogao bih da otvorim agenciju, placam sebi minimalnu platu i na nju nesto sitno za doprinose, nadjem nekoliko freelancera koji su u stalnom radnom odnosu (u slucaju da je tacno ovo sa pocetka posta) placam za njih tih 10% poreza na dohodak. Tako bih imao potpun pristup zaradjenom novcu, freelanceri dobijaju i ono sto bi u prethodnom slucaju bila plata plus ono sto bih u prethodnom slucaju dao na doprinose.

Varijanta 3. - Ne otvaram firmu, vec otvorim racun u inostranoj banci i kazem poslodavcu da uplati toliko i toliko na moj racun, toliko i toliko na racun prvog freelancera, drugog, treceg... (ovo u slucaju da nije nelegalno posto mi takvi problemi nisu potrebni). Ako je ovo legalno, onda kojoj drzavi placam porez? Jos ako bih uzeo neko dvojno drzavljanstvo?



Vođenje knjiga iz spavaće sobe. Pogotovo za doo. To nikako.
Ako ti je radnik mlađi od 30 godina, ukupni doprinosi za njega iznose , za februar 933.10 RSD
Ako je radnik zaposlen kod drugog poslodavca, i dalje moraš da mu plaćaš kompletne doprinose stim da on, znači radnik plaća 10% na ime poreza na lični dohodak, to jest razliku između dobiti u svojoj matičnoj i tvojoj firmi, u suštini plaća na celokupnu zaradu kod tebe.
Najbolje bi ti bilo da otvoriš neku agenciju za pružanje softverskih usluga, prijaviš se paušalno, zaposliš ljude na crno, pare sa računa dižeš normalno i bez ograničenja(pošto paušalci ne moraju da pravdaju svoje troškove) i platiš te radnike.
Jedino moraš da paziš da u toku kalendarske godine ne premašiš cifru od 3.000.000 RSD.
Knjigovođstvo "KMV"
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Moderator
Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?09.03.2007. u 01:41 - pre 208 meseci
Citat:
rdragan79: - Pošto sam 2003 u CET kupio software sa fakturama na moje ime da li bih mogao da tražim refundiranje

Ne. Medjutim, mozes sada da kupis od sebe to. Prilicno nepopularna varijanta, ali izvodljiva.

Citat:
- Agencija bi bila smeštena u mojoj sobi gde spavam u porodičnoj kući.
- Kuća je u procesu legalizacije, vlasnici su roditelji da li sa njima moram sklapati neki ugovor o zakupu

Da.

Citat:
Ovo pišem zbog dolaženja raznih inspekcija i koje mi inspekcije mogu praviti probleme zbog toga što bi imali ometan pristup?

Raspitaj se o varijanti da prijavis rad na terenu, ne znam kako to tacno ide, cini mi se da je i porez manji, i izbegavace da te traze kod kuce.
Citat:
Da li moram praviti poseban sanitarni čvor? Kakvi su uslovi oko higijene, visina tavanice, da li treba laminat/parket/pločice itd?
Napominjem da stranke ne bi dolazile.

Pa onda nikog nije briga.
Citat:
Struja je privremeni priključak za stambenu potrošnju (mislim da bi ovde moglo biti problema zbog promene namene korišćenja

Pa to u principu jeste protivzakonito, ali nisam cuo da je neko otisao u zatvor zbog toga... jer je protivzakonito i imati posebne uslove za pravna i fizicka lica, pa niko ni zbog toga jos uvek nije kaznjen...


Citat:
Koliko košta knjigovodja, i kako se dostavljaju poreske prijave o prometu i kolika je učestalost pravljenja obračuna?

Od 20 do 200 EUR-a. O prijavama i obracunima se raspitaj kod knjigovodje, jer zavisno od racunovodstvenih politika to moze da varira.

Citat:
Treba li staviti na kapiju tablu sa imenom firme i radnim vremenom ili se može zalepiti na prozor pa neka gleda ko hoće da gleda ako uspe da vidi?
Ja do sada nisam naisao na taj propis. Ono sto je sigurno, moras da placas komunalnu taksu za postavljanje table, postavljao je ti ili ne.


Citat:
Kako se reguliše: voda, pošto ne trošim u tom slučaju ni više ni manje vode, iznošenje smeća, rts pretplata pošto na to jedno jedino brojilo plaćamo već pretplatu?

Nemoj da se opterecujes glupostima. Sto rekao jedan moj prijatelj saobracajcu kad mu je pomenuo da bi za taj prekrsaj trebalo da se plati 5.000 dinara - "ono sto mi se fakturise moram da platim, ono sto mi se ne fakturise ne moram!"

Citat:
Molio bih one koje imaju iskustva po ovim pitanjima da me postavetuju šta da radim ili da i dalje radim na crno pa dokle izdržim.
Svakako ti je lakse ako imas mogucnosti da izbegnes prijavljivanje radnje, manje ce glava da te boli. Neka ti klijenti uplacuju po ugovoru o privremenim i povremenim poslovima, platite sta treba da se plati drzavi i opet je sve po zakonu.

Citat:
nekodrugi999: 3. Da li mogu sebi da dajem minimalnu platu (Na nju placam sve poreze i doprinose) i da u isto vreme uzimam sa racuna firme koliko mi je stvarno potrebno (Da li onda jos na to placam porez?)

Preduzetnik ne treba sebi da daje platu, ionako su sve pare njegove.

Davor Vlajkovic: popravljeni tagovi

[Ovu poruku je menjao Davor Vlajkovic dana 09.03.2007. u 18:22 GMT+1]
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

Davor Vlajkovic

Član broj: 24486
Poruke: 2795
89.216.249.*



+52 Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?09.03.2007. u 17:24 - pre 208 meseci
Citat:
pctel: Preduzetnik ne treba sebi da daje platu, ionako su sve pare njegove.

Na osnovu čega si zaključio ovo?
 
Odgovor na temu

[es] :: Vodič za posao :: Kako se sada otvara Agencija?

Strane: << < .. 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 474343 | Odgovora: 756 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.