Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zasto ne biste kupili DSLR?

[es] :: Digitalni fotoaparati :: Zasto ne biste kupili DSLR?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 33929 | Odgovora: 119 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.neobee.net.



+1269 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?03.05.2006. u 20:26 - pre 217 meseci
Ako je dilema oko ponudjenih primera,
u ovom slucaju sigurno nije. Ovakva fotka moze da se napravi samo sa DSLRom.
(Sigma 100-300).



Zamislite samo kako izgleda FF.

edit: ubačena slika u post

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 01.06.2008. u 10:18 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?03.05.2006. u 20:29 - pre 217 meseci
Odlican primer i odlicna fotka
 
Odgovor na temu

martins

Član broj: 47534
Poruke: 59
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?03.05.2006. u 21:27 - pre 217 meseci
na koju foru je ovo slikano? ostavljen mamac [ hrana ] i aparat pored pa na daljinsku komandu shot? ako je to, onda bi i pro1, pretpostavljam, mogao ovo da izvede

[Ovu poruku je menjao martins dana 03.05.2006. u 22:30 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Gojko Vujovic
Amsterdam, NL

Administrator
Član broj: 1
Poruke: 13651
Via: [es] mailing liste



+165 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?03.05.2006. u 21:37 - pre 217 meseci
Ne, ne bi ispratio focus, ne bi imao takav DOF, nema dovoljan zum da
napraviš ovakav kadar, a verovatno bi se pokazalo da ima još ograničenja.
 
Odgovor na temu

acoobradovic

Član broj: 65293
Poruke: 133
..mtsns-ns.customer.sbb.co.yu.



+1 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?03.05.2006. u 21:53 - pre 217 meseci
Slika koju je postavio zarsilic je fantasticna. Steta samo sto nema exif podataka, ta sigma 100-300 kolik ima maksimalan otvor blende. Slike slicne spinerovoj(ipak ne tako kvalitetne) sam uspevao da napravim sa praktikom mtl5 i zenitom koristeci objektiv helios 85 mm f 1.5, dok sa nijednim digitalcem koji sam imao u rukama to nije bilo ni priblizno moguce. To moze samo DSLR sa kvalitetnijim objektivom(ne kit) na vecoj ziznoj daljini.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.neobee.net.



+1269 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?03.05.2006. u 22:39 - pre 217 meseci
Fotka je snimljena Nikonom D200 (ali nije nemoguce i sa D50 snimiti). Aparat nije sporan (format je APS).
Sigma je 4/100-300mm a trenutna pozicija 300mm (eq 450mm)
blenda: 13
Exp: 640
ISO: 400 ASA
Nije mnogo kropovano i skoro nista korigovano.
Av 13 „nenarusivsi“ dubinsku postize izvanrednu perifernu (povrsinsku) ostrinu i to je prakticno iznenadjujuce-uslovno receno sporno.

Slicna fotka moze da se napravi i sa D70 (sa istom Sigmom).
Nije toliko dinamicna i "brza" ali dovoljno docarava mogucnosti DSLRa i superiornost nad ostalima:
http://images.digicamfotos.de/media/207/4281589.jpg

I jos da demistifikujem raspravu "amater-profesionalac":
Ove fotke je napravio pravi pravcati amater koji zivi od sasvim drugih stvari,...


[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 04.05.2006. u 02:03 GMT+1]
 
Odgovor na temu

StratOS
Slovenija

Član broj: 2234
Poruke: 989
*.cable.triera.net.



+1 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?06.05.2006. u 15:11 - pre 217 meseci
Pa i ja ču da nabavim DSLR (EOS 350D izgleda).


Radio sam vec sa njim i znam kako to ide :)


DSLR-i su skupi, a kvaliteta slike iz aparata je proporcionalna logici i razmišljanju (postavkama) "budale", koji taj aparat drži.

Za one, koji misle ako kupe DSLR da če jim slike biti jako bolje imam jedan predlog u 80% sam uveren, da sa obicnim kompaktnim aparatom ( barem da ima jedno 6 MP i dobar optički ) napravim bolje fotografije nego neki frajer sa bilo kojim DSLR-om.
Pozdrav StratOS
"Multitasking - ability to f##k up several things at once."
"It works better if you plug it in."
"As a rule, software systems do not work well until they have been used, and have failed repeatedly, in real applications."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.ilink.static.sezampro.yu.



+896 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?06.06.2006. u 08:55 - pre 216 meseci
Evo jos jednog aparata koji ce biti vrlo prihvatljive cene, uz neke nove inventivne tehnologije (stabilizacija u aparatu, ciscenje senzora u aparatu i jos ponesto)... za oko 1000 USD sa kit objektivom!

http://www.dpreview.com/articles/sonydslra100/

I jos jedan razlog za kupovinu D-SLR aparata:





Nikon D2X
These were shot with the 300mm af-s f2.8 + 1.4tc

 
Odgovor na temu

AMomcil
Aleksandar Momcilovic
SW inzenjer
myVR Software
Oslo, Norveska

Član broj: 27189
Poruke: 773
*.infront.as.



+1 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?06.06.2006. u 12:52 - pre 216 meseci
Sve je to lepo, ali dzabe meni i 5 DSLR i 20 objektiva, necu za 5 godina napraviti fotke kao sto su ovi kolibri..
I da, pravi majstor sa malim kompaktom ce da napravi lepse slike nego ja sa bilo cime. Sve je to tacno.
Medjutim, jedini nacin da me neko odvoji od mog DSLR-a je da mi poturi neki drugi, bolji, pod nos ;).
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.ilink.static.sezampro.yu.



+896 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?06.06.2006. u 12:56 - pre 216 meseci
Ma, fotke su samo demonstracija onoga sto moze DSLR da napravi - jer dzaba ti ideja i talenat i sve, kad ovo ne mozes uhvatiti sa kompaktom...

A slazem se da se sa gotovo bilo kojim aparatom moze napraviti odlicna i zanimljiva fotka, ali DSLR omogucava mnogo vise slobode i komocije koje mogu da dovedu do realizacije interesantnih ideja... i talenata:) Ustvari, ko jednom predje na DSLR, predje zauvek... :)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.neobee.net.



+1269 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?07.06.2006. u 00:57 - pre 216 meseci
Citat:
AMomcil: Sve je to lepo, ali dzabe meni i 5 DSLR i 20 objektiva, necu za 5 godina napraviti fotke kao sto su ovi kolibri...

A zasto ne bi?
Nemoj nikad gubiti nadu!
 
Odgovor na temu

Bakster
Herman Bergman
Pored reke

Član broj: 80326
Poruke: 52
212.62.58.*



Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?08.06.2006. u 07:04 - pre 216 meseci
To što je Sony sa A 100 uradio predstavlja samo bledu nadogradnjicu (ako se uopšte može tako i nazvati) Konica Minolta aparata! Najviše su se potrudili u menjanju naziva (broj MP nekomentarišem)! Sve ostalo je skoro ako ne i sasvim isto! Mogli su staviti da sva oprema za Minoltine aparate odgovara i njima ali ne, sada moraš sve Sonijevo da nabaviš!
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.neobee.net.



+1269 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?08.06.2006. u 10:08 - pre 216 meseci
I meni se cini da se u slucaju alfa 100 desilo ono:
"Tresla se gora, rodio se mis",
ali sacekajmo da vitimo sta ce od toga ispasti. Najava je da ce u kit verziji biti ispod 500$, a za taj novac je to druga prica. Aparat poseduje kvalitetan interni opticki stabilizator i jos po nesto sto bi u toj cenovnoj kategoriji moglo biti zanomljivo.
 
Odgovor na temu

maki101
Niš

Član broj: 44944
Poruke: 152
*.adsl.sezampro.yu.



+1 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?08.06.2006. u 10:12 - pre 216 meseci
Preporucena cena sa kit objektivom Alfe ce biti 999$ i bice kompatibilan sa KM objektivima i blicevima

Po meni je odlicna kupovina i verovatno ce biti i u ponudi za koj mesec u firmi bez konkurencije
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.neobee.net.



+1269 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?08.06.2006. u 11:54 - pre 216 meseci
Na Sony presu sam procitao o 500$. Inace, ako to bude 1000$, ko ce ga uzeti pre D50 sa VR 18-200?
 
Odgovor na temu

morlic
Milos Orlic
Beograd

Član broj: 6081
Poruke: 735
*.142.eunet.yu.



+1 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?08.06.2006. u 12:46 - pre 216 meseci
Da, samo sto je D50+VR 18-200 daleko preko $1000 (ili eura kod nas)
 
Odgovor na temu

AMomcil
Aleksandar Momcilovic
SW inzenjer
myVR Software
Oslo, Norveska

Član broj: 27189
Poruke: 773
*.infront.as.



+1 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?08.06.2006. u 14:35 - pre 216 meseci
Citat:
Bakster: To što je Sony sa A 100 uradio predstavlja samo bledu nadogradnjicu (ako se uopšte može tako i nazvati) Konica Minolta aparata! Najviše su se potrudili u menjanju naziva (broj MP nekomentarišem)! Sve ostalo je skoro ako ne i sasvim isto! Mogli su staviti da sva oprema za Minoltine aparate odgovara i njima ali ne, sada moraš sve Sonijevo da nabaviš!

Ahhh, odakle da pocnem..
Prvo, podrzava sve Minoltine AF objektive i skorije bliceve. Baterija je promenjena, ali je dosta snaznija makar.
A100 naravno ima KM 5D kao polaznu osnovu, ali je dosta i promenjena. Rukohvat deluje bolje, promenjen je i nacin kontrole - multifunkc. tockic kao na A2 umesto Fn tastera. Zapravo je izlged promenjen vise nego sto sam ocekivao. Pominje se da ima i pentaprizmu umesto penta ogledala, ali kazu da je trazilo slicno kao na 5D, pa sam sumnjicav.
Iznutra su razlike mnogo vece. AF moduo je izgleda jedino ostao isti, mada je mozda i on unapredjen (javljaju nesto brzi fokus). Novo je merenje svetla (40-segmentno), unapredjen je AS sistem (tvrde do 3.5 koraka stabilizacije), novi 10MP CCD i potpuno nova kontrolna logika, sa VLSI cipom (idiotskog) imena Bionz. Kazu da je toliko brz da omogucava neku obradu slike u realnom vremenu, kao novi dinamicni kontrast - primena razlicitih gama krivih na razlicite delove slike, zavisno od analize. Takodje lepo tera 10MP u 3fps neograniceno dugo. Takodje je dodat anti-dust sistem, koji nije izgleda toliko efikasan kao Olympusov, ali ce sigurno veoma smanjiti mogucnost zadrzavanja prasine.

Da rezimiram - A100 je mnogo vise unapredjen 5D nego sto sam ocekivao. Cak drasticno.
Aparat ima preporucenu cenu od 900$ (samo telo), ali ce verovatno biti nesto jeftiniji u prodaji. To jeste vise od 350D i 70D sto je i logicno, jer je ocigledno mnogo jace specifiran aparat. Da li ce bolji biti i u praksi.. saznacemo uskoro.

Da odgovorim i zarsilic-u: Za D50 + 18-200 VR ce se moci dobiti A100 + 18-200. Jeste Nikonov objektiv bolji, ali bih se radije uhvatio za drugu opciju (i prva je odlicna). Vec prvi sledeci objektiv bi utemeljio odluku.
 
Odgovor na temu

teta_lija
Milan Lisica
Pančevo

Član broj: 17037
Poruke: 172
*.3dnet.co.yu.

Sajt: www.mehanizam.net


+1 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?09.06.2006. u 10:18 - pre 216 meseci
Sto se cene tice ona je ista kao i R1 (mislim na preporucenu koja stoji na SONY sajtu), a kako svi znamo da je R1 u nas 700e, eto nam i odgovora koliko ce da bude i A100 koji mesec posle izlazenja!
Implementacija je materijalizacija specifikacije apstrakcije
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.neobee.net.



+1269 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?09.06.2006. u 13:35 - pre 216 meseci
Da,
Postoje kontradiktornosti u vezi informacija oko alfa modela, i to ne samo u ceni vec i oko tehnickih pitanja. Neposredno pre pojavljivanja je bilo reci da se NECE moci koristiti postojeca oprema sa Monoltinim monogramom te da ce Caijs razviti gamu od dvadesetak objektiva, a Soni pratecu elektroniku.
Evo sad vidimo da to nije ispalo kako su prvobitno najavljivali kao sto je i Momcilo napisao, te ce se i postojeca optika od Minolte ipak moci koristiti.
Ja sam licno ocekivao nesto drugo:
R1 sa Minolta bajonetom, ali sta je tu je.
 
Odgovor na temu

AMomcil
Aleksandar Momcilovic
SW inzenjer
myVR Software
Oslo, Norveska

Član broj: 27189
Poruke: 773
*.84-48-216.nextgentel.com.



+1 Profil

icon Re: Zasto ne biste kupili DSLR?10.06.2006. u 01:39 - pre 216 meseci
Citat:
zarsilic: Ja sam licno ocekivao nesto drugo:
R1 sa Minolta bajonetom, ali sta je tu je.

Tu se muva vrlo zanimljivo pitanje koje pomaze da se malo vratimo na originalnu temu - da li ce Sony izbaciti R2? Naravno, glavno poboljsanje bi bio AS (ili SSS), ali se ocekuje i da bude brzi u fokusiranju, snimanju. Takav bi aparat bio jos zanimljiviji.
Sad krenuli sa DSLR-om, a proizvodjaci koji imaju jeftinije DSLR uglavnom gase prosumer programe - ostali su Fuji, Panasonic, Samsung long zumovi.
Prethodnih dana u seriji intervjua, SOny predstavnici su rekli da "aktivno istrazuju live-view mogucnost", ali da ne znaju kada ce zaziveti. Obzirom da novi Zeiss 16-80 jako lici na objektiv od R1, kada srede live-view, ocekujem da ce ugasiti R seriju. Mozda se u medjuvremenu pojavi jos jedan R2 model, kao prelaz..
Takodje su rekli da se do kraja godine bacaju na izvrsenje svih najava (posebno u vezi objektiva), a da sledece godine izbacuju verovatno 2 nova Alfa aparata - jedan ispod A100 i jedan iznad. Planiraju da do sledeceg leta osvoje 10%, a za dve godine 20-25% DSLR trzista.
 
Odgovor na temu

[es] :: Digitalni fotoaparati :: Zasto ne biste kupili DSLR?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 33929 | Odgovora: 119 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.