Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kako se traži posao?

elitemadzone.org :: MadZone :: Kako se traži posao?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 30502 | Odgovora: 144 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.static.ctm.net.



+6455 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 20:09 - pre 171 meseci
Citat:
Yoba
pa vidi, mozda je bolje pitanje odnosa u roku vs ne u roku...recimo da znam sigurno 10+ ljudi sa faxa koji su zavrsili u roku. iz okolino znam sigurno 5 ljudi koji su takodje zavrsili u roku...evo to je onako na flash.

Što znači da poznaješ cca 500 ljudi koji su završili fakultet?

Gledaj, matematički mogu da dokažem da nisi u pravu time što bi preko procenta visokoobrazovanih ljudi izračunao koliko ljudi treba da poznaješ da bi poznavao 500 njih koji su završili fakultet (oko 15.000 ljudi), ali to nije bitno.

Ono na šta želim da se osvrnem je da si spomenuo da se prilikom zapošljavanja vredni ljudi mogu prepoznati po tome što su završili fakultet u roku. Ja se slažem sa time. Ali činjenica je da je takvih ljudi jako malo, svega 3-4% visokoobrazovane populacije je diplomiralo u roku, tako da ne bi baš mnogo ljudi imalo koristi od te 'vrednoće' prilikom traženja posla, a i tih 3-4% je sigurno radne navike sa fakulteta prenelo i na nalaženje posla, tako da su sigurno već zaposleni.
 
Odgovor na temu

BluesRocker

Član broj: 20536
Poruke: 1130



+394 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 20:17 - pre 171 meseci
U Srbiji je mnogo veći problem zaposliti se nego u ostatku sveta. Otuda tako velika nezaposlenost. Evo nekih faktora zbog čega je tako:

- Nedostaje direktna motivacija. Potrebe za poslom skoro da i nema pošto roditelji brinu o svojoj deci i kad odu u penziju. Faktor noge u dupe posle završetka škole ovde ne postoji.
- Dijaspora. Skoro u svakoj porodici postoji otac, stric, ujak, tetka, strina iz Amerike, Nemačke, Švajcarske koji imaju dobro srce i šalju svakog meseca siću od par stotina evra. Ko je lud da radi za početnu platu od 200€ kad istu takvu siću dobija iz dijaspore bez k... da mrdne.
- Mozak ispran obrazovnim sistemom. Celokupno školovanje je bilo u nekom sistemu koji nema nikakve veze sa stvarnim svetom. Cilj je bio doći do diplome, a ispostavilo se da se ta struka baš i ne podudara sa onim što se traži na tržištu.
- Nasleđe socijalizma. Ovi na birou primaju platu a nisu sposobni da mi nađu posao u struci. Koji sam se đavo onda školovao.
- Ponos. Sramota je raditi za 100€, a nije sramota grebati se od starih roditelja i ne raditi ništa.
- Uticaj okoline. Može da bude poguban. Većina starijih ljudi nema pojma kako kapitalizam funkcioniše, radni vek su proveli u sistemu koji je pojeo sam sebe. Oni nisu kompetentni da daju iole dobar savet osim da te odvuku na pogrešan put.
Romanes Eunt Domus
 
Odgovor na temu

combuster
Ivan Bulatovic
Kraljevo

Član broj: 151351
Poruke: 4563
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: www.linuxsrbija.org


+104 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 20:38 - pre 171 meseci
@Dusan Marjanovic

Istina, nisam radio anketiranje po slucajnom uzorku :) Govorim o nekome ko nema radnog iskustva (prvi/drugi posao), znam jer imam prijatelja po BG-u i Cacku a i po KV-u koji su slali mail-ove sa cv-jem, nekada ne dobiju uopste odgovor a nekada ih samo obaveste da nisu primljeni a jos nisam cuo da su nekog od njih zvali na razgovor. Cesto se posalje i preko 1000 rezimea i naravno da ljudi imaju problem da odaberu uzi krug kandidata.

Sansu da nadju posao preko net-a su oni koji imaju vec radno iskustvo i to minimum 2-3 godine pa ih onda zovu na razgovor da to i ocene (posto se cesto laze u cv-u o radnom iskustvu / sposobnostima).

Kada ne treba dolaziti licno ? Ako poslodavac eksplicitno navede da se prijave salju iskljucivo preko e-mail-a i ako imas jake preporuke i vise nego ocigledno jako radno iskustvo.

Verujem da od trazenja posla preko net-a za 90% zainteresovanih nema nista.

@ventura

Super ste povezali radne navike u ucenju i u radu. Slazem se. Ono sto ste zaboravili da kazete je da od tih 3% sto su zavrsili u roku, 50% njih je zavrsilo tako sto je bubacilo po ceo dan i ulozilo enorman trud da bi mogli da zapevaju na ispitu i da to isto ne mogu da zadrze u glavi u naredna dva dana posle ispita. Cak ni osnove. A i zavisi od profesora. Ako ih pusti da pevaju - pevace. Ako ih prekine u pevanju i zapita zasto je to tako i tako (maksvele, x-files ako citate ovo - Radojko Simeunovic je cist primer) onda ces da vidis sta je preznojavanje i mucanje i pokusaji da se nastavi tamo gde se stalo sa pevanjem.

Mali broj genijalaca koje ja poznajem sa faxa su zaista dobri strucnjaci i zavrsili u roku fakultet. To je tolicko mizeran broj u odnosu na komplet diplomiranu studentariju da ne mogu da ih izrazim u procentima, ali ih ima i drago mi je da ih poznajem. Ali zato znam vrh likove koji su upisali 2003. fax i kojima je ostao jos jedan/dva ispita do kraja. Znam i vrh likove kojima je ostalo i jace. Da ih sutra neko zaposli, snasli bi se i naucili ono sto se od njih trazi (ako vec ne znaju) 10x brze nego glavnica tih 3% "primernih".

Zato cvrsto verujem u testiranje pre primanja na posao, dakle nema primanja na osnovu proseka, roka u kome se zavrsilo pa cak ne toliko ni po "sposobnostima" u cv-u. Jel' se prijavljujes za posao sys admina, programera, servisera ? Lepo test odradi, po broju bodova i vremenu za koji se kompletirao - najjaci samo opstaju. Uhvatila te frka? Znaci ne umes da radis pod pritiskom, zdravo...

make love - !war
 
Odgovor na temu

Yoba
Projektant

Član broj: 240687
Poruke: 121
*.dynamic.sbb.rs.



+11 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 20:39 - pre 171 meseci
Ventura ili da posetis oftamologa ili da proveris matematiku....
 
Odgovor na temu

anakin14

Član broj: 73683
Poruke: 862
77.243.16.*



+137 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 21:02 - pre 171 meseci
zastp da proveri matematiku???

kaze statistika a ventura citira: 3-5% od svih koji su zavrsili fax zavrse u roku...

ti kazes :ja znam 15 ljudi koji su zavrsili u roku

empirija kaze: ti znaci znas 15 / 0,05 = 450 ljudi koji su zavrsili fax uopste

ventura takodje pomocu statistike zakljucuje: da bi znao 450 ljudi koji su zavrsili fax uopste moras poznavari 15000 ljudi jer na 15000 ljudi 3 posto zavrsi uopste fax

sta tu nije jasno?
 
Odgovor na temu

Yoba
Projektant

Član broj: 240687
Poruke: 121
*.dynamic.sbb.rs.



+11 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 21:18 - pre 171 meseci
u redu je...nastavite da mnozite..

over&out
 
Odgovor na temu

anakin14

Član broj: 73683
Poruke: 862
77.243.16.*



+137 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 21:28 - pre 171 meseci
sta je problem? sad se povlacis kad vidis da nemas blage veze a ovamo vredjas ljude da posete oftamologa?
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.adsl.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 21:29 - pre 171 meseci
Moj prvi posao je bio za platu od 120€ i bio sam sretan kao mali majmun kad sad ga dobio. Još sam glupavo gledao direktora te firme kad me pitao hoću li imati problem da radim za te (male) pare s obzirom na moje obrazovanje...
Tri-četri godine kasnije imao sam mnoooogo veću platu.
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-155-84.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 21:34 - pre 171 meseci
ivane,mislio sam da se podrazumeva da ni roditelji nemaju da ti daju par stotina - hiljada e za troskove do prve plate ;)

 
Odgovor na temu

Yoba
Projektant

Član broj: 240687
Poruke: 121
*.dynamic.sbb.rs.



+11 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 21:36 - pre 171 meseci
>>sta je problem? sad se povlacis kad vidis da nemas blage veze a ovamo vredjas ljude da posete oftamologa?


zato sto ste nalupali neke brojeve da prikazete vase vidjenje stvari i sada trazis da ti komentarisem takve nebuloze.

...niti imam vremena niti imam strpljenja, mislio sam da je ovo ozbiljnija diskusija.


kako god, ja odoh da spavam, sutra se radi, a kada vidim kolege na poslu recicu im da ih ne poznajem, objasnila mi dvojica struchnjaka na esu :D


//btw1 10+5*3=45 ljudi, to je ono sto sam ja rekao
//btw2 samo moja firma ima 200+ zaposlenih i nisam ih uopste uzimao u obzir
 
Odgovor na temu

anakin14

Član broj: 73683
Poruke: 862
77.243.16.*



+137 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 21:40 - pre 171 meseci
Citat:
zato sto ste nalupali neke brojeve da prikazete vase vidjenje stvari i sada trazis da ti komentarisem takve nebuloze.

...niti imam vremena niti imam strpljenja, mislio sam da je ovo ozbiljnija diskusija.



to nisu nebuloze, to je statistika.

Citat:
Horvat: ivane,mislio sam da se podrazumeva da ni roditelji nemaju da ti daju par stotina - hiljada e za troskove do prve plate ;)


ljubomora rules. Inace Ivana ne poznajem, a verujem da njegovom uspehu EODITEJI nisu pomogli ni 1% a kamoli vise.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 21:43 - pre 171 meseci
Citat:
Horvat
ivane,mislio sam da se podrazumeva da ni roditelji nemaju da ti daju par stotina - hiljada e za troskove do prve plate ;)


Pa kako onda taj tvoj potencijalni radnik zivi trenutno? Sakuplja papir?

Ono ne preterujmo... i oni azilanti bez kuceta i maceta se skrpe nekako za prevoz da emigriraju i za prvih nekoliko nedelja, a ne neko ko je zavrsio skolu i to ne da emigrira nego da skupi za bus do velikog grada da ide na razgovor za posao.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-155-84.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 22:02 - pre 171 meseci
pa prezivljavaju,kako npr sto prezivljavaju stanovnici mnogi kg-a
tesko da u kesu imaju par stotina eura od kojih se mogu lako oprostiti ;)

---

cek,to kad odes na intervju i prime te,svi tvoji novcani problemi su reseni?
ti do plate zivis od vazduha i spavas na klupi na z. stanici ili kako?

@anakin? o kakvoj ti ljubomori pricas?
ja uopste nisam mislio na ivanov slucaj odlaska u nemacku,sto bih bio ljubomoran na njega? cak sto vise,za ponos (njegov i njegovih roditelja,moj nije,jer ja s time nista nemam) je sto je on uspeo
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 22:24 - pre 171 meseci
Jao bre Horvat... pola hebene Srbije je emigriralo u Beograd covece, i svi se nekako snasli. Ono, ogromna vecina ljudi IMA baznih mogucnosti da odradi relokaciju ako je to neophodno.

Ako si mlad, zavrsio si skolu a zivis u nekom malom mestu - naravno da je sasvim izvodljivo da se preselis u Nis, Novi Sad, Beograd, itd... ako za tebe nema posla u tom malom mestu.

Eventualno postoji mali broj ljudi koji su klot siromasni... opet, ta njihova deca ako su bili dobri studenti su mogli da dobiju one stipendije i da pristede nesto.

Citat:

cek,to kad odes na intervju i prime te,svi tvoji novcani problemi su reseni?
ti do plate zivis od vazduha i spavas na klupi na z. stanici ili kako?


Naravno da nisu reseni svi tvoji problemi - ali ako si poneo novac za mesec dana prezivljavanja, skrpices se do prve plate, i onda pocinjes polako normalan zivot.... ono, imanje posla, primanje redovne plate... pa polako.

Nego sta drugo? Neko ko nema posla i zivi u nekom malom mestu bez ikakve perspektive, sta treba da mu padne 10000 EUR sa neba bar da bi pomerio svoju bu1ju i nasao sebi posao? Paaaa... nece to ici :)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

burex
46°05'N 19°39'E

Član broj: 24964
Poruke: 987
*.adsl.eunet.rs.



+679 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 22:36 - pre 171 meseci
Citat:
Moguće, ja sam pričao o mojim iskustvima u vreme dok sam još radio na Marsu. Možda bi ti mogao da podeliš svoja iskustva kako je sa Zemljanima ?

Moja iskustva su uglavnom pozitivna kao i tvoja (iako malobrojna), ali većina mojih prijatelja nemaju te sreće. Jedan otplaćuje kredit dok ga šef njaka da radi od 7 do 19h za 20 i kusur hiljada din i još mu daje da mu pravi neke sajtove za vreme vikenda i godišnjeg odmora i tera ga da administrira mrežu po firmi (iako nije IT guy), drugi je primoran da sam ode sa posla jer mu plata nije isplaćivana mesecima (otvoreno mu je rečeno da na te plate zaboravi), a treći radi sve i svašta u jednom pogonu dok majstori zaposleni preko rodbinske veze češkaju glavu. Svi su pokušali razgovor sa svojim poslodavcima i dobili su gorki smeh u facu. Čak i posle takvih razgovora, uopšte šefovima nije frka da uzmu telefon par dana kasnije i da pozovu svoje zaposlene kući da im "reinstaliraju vindouz". ("no" is not an option) Predložiću im da emigriraju na Mars... čujem da će skoro da se završi teraformiranje, pa da se bace na uzgoj šljiva... Imam još takvih zdogodovština na lageru, mada nema potrebe da pišem roman umesto posta.
A man is smart. People are stupid.
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-155-84.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 22:41 - pre 171 meseci
petina,al dobro sad,skontao sam na sta si ciljao ;)

eto,petina ljudi (minus oni koji su tamo od ~malena) se snaslo,dakle ostalo je 4/5 koja nije/ne moze/ne zeli da ode u bg


kakva stipendija? jedino ako neko privatno preduzece (ili "tatino preduzece",odnosno drzavno preduzece u kojem tata radi,a takvi obicno nisu bas siroti) daje stipendiju,obicna drzavna je nekih 5 000 mesecno,s tim da kasni po nekoliko meseci (sem ako nisu povecali u poslednjih godinu-dve,u sta sumnjam)


i kakvih 10 000 e,koliko kosta zakup stana u bg? nekih 300 e? plus jos 100njak za klopu plus jos za prevoz,dakle neki dno dna,odnosno prezivljavanje do plate je ~450 e
nije bas mala svota za tek tako izdvojiti

(naravno,uzecemo da ce posao koji radis moci da pokrije ovaj minimum i jos nesto pride,da ne prezivljavas bas)
 
Odgovor na temu

Marko_L
Beograd

Član broj: 20532
Poruke: 2885
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: Marko_L@elitesecurity.org


+828 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 22:43 - pre 171 meseci
Citat:
Istina, nisam radio anketiranje po slucajnom uzorku :) Govorim o nekome ko nema radnog iskustva (prvi/drugi posao), znam jer imam prijatelja po BG-u i Cacku a i po KV-u koji su slali mail-ove sa cv-jem, nekada ne dobiju uopste odgovor a nekada ih samo obaveste da nisu primljeni a jos nisam cuo da su nekog od njih zvali na razgovor. Cesto se posalje i preko 1000 rezimea i naravno da ljudi imaju problem da odaberu uzi krug kandidata.

Posao se traži tako što ne biraš sredstva kojim ćeš da ga tražiš... dakle, koristi se i internet i mejl i telefon i poznanstva i poznanstva tvojih prijatelja i veze i vezice i mali i veliki oglasi i šetnja od firme do firme... bukvalno sve što ti je dostupno u tom trenutku, jer svaka od tih stvari samo povećava šansu da budeš pozvan na razgovor i eventualno primljen na posao. To što neko nije dobio odgovor ne znači da njegov CV nije pročitan ili da nije razmatran. Istina, u neku opštu kulturu spada odgovoriti na mejl, makar i negativno, ali opet kažem, to što nije odgovoreno, ne mora da znači da je CV završio u Recycle Bin-u. Kod mene u firmi recimo, svaki normalan CV koji smo dobili ostaje u arhivi i onda kada se pojavi potreba za novom radnom snagom, obavezno se pogleda ta arhiva, pa tek onda otvara konkurs ako nema odgovarajućih u arhivi. Tako da, nikada ne znaš kada će neki poslat CV negde da ispliva i baš zato ih treba slati stalno, bez obzira da li postoji konkurs ili ne, s tim što kad ne postoji konkurs onda navedeš nešto tipa "Znam da nemate otvoren konkurs, ali sam video prezentaciju vaše firme na internetu i smatram da bih se ukopio u vaš kolektiv, pa vam šaljem svoj CV u slučaju da postoji odgovarajuće radno mesto za mene ili će možda postojati u budućnosti" ili nešto tome slično. U svakom slučaju, traženje posla zahteva angažovanje od više sati dnevno, a ne sedenje kod kuće.
Citat:
ivane,mislio sam da se podrazumeva da ni roditelji nemaju da ti daju par stotina - hiljada e za troskove do prve plate ;)

Ovo što ti radiš se zove traženje izgovora, a ne traženje rešenja. Vidi, da bi se preselio u neki drugi grad, ne treba ti ništa više osim onoga od čega sad preživljavaš. U Beogradu recimo možeš naći garsonjeru za 50-tak evra i prehraniti se sa 100 evra tih mesec dana do plate, pa polako. Istina to neće biti smeštaj A kategorije u centru grada, već sobica od 7-8 kvadrata sa kuhinjom i kupatilom negde na periferiji i nećeš jesti jastoga i kavijar, nego salamu i klot pasulj, ali već kad primiš prvu platu počećeš da menjaš to polako. U manjim gradovima, tipa Novi Sad, treba ti i manje para da bi pregurao taj prvi mesec. A ti ako ne možeš da nakupiš 150 evra, ne znam od čega si do sada živeo.
-Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu.
-Ne rxdi mi txstxturx, kxd god hocu dx
ukucxm "x" onx ukucx "x".
-Ko kaaz e da ja neuummem da kuuca
m.
-Piše "Insert disk 3", a jedva sam i ova
dva ugurao u drajv
-Postoje samo dve osobe kojima
verujem, jedna sam ja, a druga nisi ti
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.93.168.*



+5251 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 22:44 - pre 171 meseci
Ja imam par pitanja. Sta ce masinskom ili elektro inzenjeru "B" kategorija kao "uslov" za posao? Ili ekonomisti i pravniku???

Da se vozi po kancelariji, da se vozika po birou??

Kako TO moze da bude "uslov", valjda se inzenjer, pravnik, zaposljava zbog ZNANJA a ne da bude terenski akviziter, ili firmin vozac...

Pod dva, doticna "poznavanja rada na racunaru", za ozbiljan fakultet su budalastina, dovoljno se obradjuje doticna tematika na ozbiljnim fakultetima, da bi sada bio potreban neki "kurs".

Moze se traziti dodatno poznavanje rada u nekom programu, ali za "ozbiljan rad" se lako svaki inzenjer obuci za par meseci.

A zvrljanje po Wordu, pravljenje tabela, i pristup internetu..ajd, da kazemo "poznavanje"..mada je to vec na nivou "normalne" pojave...za nekog fakultetski obrazovanog

Program nudi ozbiljan konfor u radu, ali znanje materije je ipak presudno.

Poznavanje sranog jezika je posebna prica, na svakom fax-u se polazu jezici, eventualno je pozeljniji neki odredjen jezik, italijanski, francuski ili nemacki,.ali deluje debilno u konkursu.

Kao da traze poznavanje latinice i cirilice..

Uzgred, postoje vredne i strucne(posto u Srbiji "sposobnost" svasta znaci) osobe koje nemaju posao par godina..ma kako delovalo cudno, ja ih poznajem troje..a kako je krenulo po Srbiji..poznavacu i vise..

Istina, nisu clanovi partija, i nisu deca generala...


Tako da je trazenje posla i bruka i smejurija, najcesce su poslodavci prevaranti, ili formalno daju oglas, za nekog postavljenog, ili imaju nameru da nekoga raubuju na probnom radu, da bi nakon isteka par meseci, bili uzasno nezadovoljni i ispalili zrtvu bez novca...



Poz
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 22:46 - pre 171 meseci
Citat:
Horvat
eto,petina ljudi (minus oni koji su tamo od ~malena) se snaslo,dakle ostalo je 4/5 koja nije/ne moze/ne zeli da ode u bg


Aman bre, nije Beograd jedini grad u Srbiji... pa da kazemo da se oni koji ne zive u Beogradu "nisu snasli"... o boze.

Citat:

kakva stipendija? jedino ako neko privatno preduzece (ili "tatino preduzece",odnosno drzavno preduzece u kojem tata radi,a takvi obicno nisu bas siroti) daje stipendiju,obicna drzavna je nekih 5 000 mesecno,s tim da kasni po nekoliko meseci (sem ako nisu povecali u poslednjih godinu-dve,u sta sumnjam)


Bogme, ono nekoliko ljudi koje znam sa ETF-a i PMF-a, cini mi se da je stipendija bila veca.

A i sta ako kasni? Ako si dosao iz malog mesta i planiras da uradis nesto u zivotu, naravno da ces da stedis - i da to posle iskoristis za prvih par meseci zivota dok trazis posao.

Takvi ljudi ne bacaju te pare u kaficu, i na kredit za mobilni...

Prosetaj se po fakultetima - videces dosta ljudi koje nazivaju "iz unutrasnjosti" koji su daleko vredniji i racionalniji sa parama - zive u domu, ne orgijaju po kaficima vec uce, zato sto im je to JEDINA sansa.

Citat:

i kakvih 10 000 e,koliko kosta zakup stana u bg? nekih 300 e? plus jos 100njak za klopu plus jos za prevoz,dakle neki dno dna,odnosno prezivljavanje do plate je ~450 e
nije bas mala svota za tek tako izdvojiti


Iznajmis sobu za prvih 6 meseci, dok ti ne skoci plata malo - pa onda neku malu garsonjeru. Naravno da MOZE to da se uradi, pogotovu ako imas visoko obrazovanje.

Samo sto, oni koji imaju "alternativu" (citaj - salje im neko lovu iz inostranstva, mama i tata su jos zivi i kesiraju, itd...) se nece zanimati tako necim. Oni koji nemaju te opcije se I TE KAKO trude.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-155-84.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Kako se traži posao?28.03.2010. u 22:53 - pre 171 meseci
^^ti koji imaju "alternativu" nemaju nikakvih problema da se presele,odnosno ne prezivljavaju,tj. nisu u ovoj prici,kao ni oni sto primaju "tatinu stipendiju"

hmmm,ne znam koja je to stipendija,znam da je ova "obicna" drzavna tako nesto,a od toga tesko da mozes ustedeti nesto ludo(cak i da ne trosis na izlaske makar jednom - dva puta u mesecu,treba platiti ispite i ostale zzncije za fax,ne?)

a koliko su te sobice? sigurno nisu manje od 50e,toliko idu u su,ako se dobro secam sta su mi ljudi govorili,u bg (i ns) su sigurno x puta vece :)

a sto se doma tice,paa ima svacega ;),nije bas da je neka zakonitost da su oni iz provincije vredniji i stedljiviji,od onih iz gradova,cak znam vise primeraka koji nisu to (a jesu u domu)
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Kako se traži posao?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 30502 | Odgovora: 144 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.