Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Amazon.co.uk definitivna informacija

[es] :: E-Kupovina :: Platne kartice :: Amazon.co.uk definitivna informacija

[ Pregleda: 3140 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

kokimd
Student Medicine
Nis, Serbia

Član broj: 218527
Poruke: 9
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Amazon.co.uk definitivna informacija04.04.2009. u 00:14 - pre 182 meseci
Danima trazim kako da kupim neke knjige na amazonu (amazon.co.uk) pa sam onda okrenuo telefonom i prepesacio do svih banaka koje znam i posetio sve ljude koje znam da poseduju debitne kartice tih banaka...
Posto sam student znaci nisam stalno zaposljen i kreditnu ne mogu nikako da dobijem.
A skoro sve banke koje sam zvao su mi tvrdile da su njihove debitne neupotrebljive preko interneta i da njihove debitne kartice imaju samo poslednja 4 broja a ne sve brojeve potrebne za shopping preko neta.
One koje su mi tvrdile da moze preko interneta su mi bile malo sumnjive jer se bas ne uklapa sve u njihovu pricu.
Jedna mi je tvrdila da slobodno ukucam broj tekuceg racuna na amazonu i da ce sve da radi!!!
Kad sam kontaktirao amazon.co.uk naglaseno mi je da ne primaju Visa Internet i Visa Virtuon vec samo sledece kartice:Visa, Delta, Visa Electron, MasterCard, Eurocard, American Express and UK based Maestro and Solo cards.
E onda sam saznao da Societe Generale valjda ima neku Maestro karticu koja funkcionse preko neta ali cena je stvarno dranje....
A onda sam od brata od moje devojke saznao da Erste banka ima omladinski paket sa Visa Electron karticom.
Otisao sam i prijavio se za karticu (besplatno odrzavanje ali morate da budete izmedju 16 i 27 god). Kad je stigla kartica pokusao sam da je ubacim na amazon.co.uk i za divno cudo uspelo je. Onda sam narucio knjigu (Breaking Dawn, Twilight saga) kad za divno cudo i to je uspelo.