Novo

Forum kao aplikacija na telefonu

Dodajte forum na početni ekran i koristite ga kao aplikaciju, sa menijem na dnu ekrana.

  • 9 odgovora
  • 4.097 pregleda

Najnovija ↓

problem u igrama na visti 22.10.2008. u 23:03 · pre 219 meseci
izmenjeno 1 put, poslednji put maxellcrew 22.10.2008. u 23:27
  1. maxellcrew22.10.2008. u 23:27zapis iz teksta poruke
#1
Imam jedan problem!
U bilo kojoj igri na visti pri igranju cak i u uvodnom delu igre onom filmicu kvari mi se slika ima neka linija pri vrhu ekrana koja varnici i krivu sliku ponekad i vishe linija! Uzasno nervira!

Zanima me da li je taj problem do graficke ili necega drugog. Naravno instalirani su svi drajveri.

Inace imam sledecu konfiguraciju

Intel core2duo e7200
Asus p5ql pro
Asus EN8500 GT TOP
2bg ddr2
wide samsung monitor 22

Molim za pomoc
Re: problem u igrama na visti 22.10.2008. u 23:11 · pre 219 meseci #2
Asusovi drajveri za GF 8500 i 8600 graficke kartice prave problem u XP-u i u igrama i u videu. (u stvari mislim da je glavni problem onaj alat za optimizaciju igara sto u treju ima ikonu vanzemaljca). Nisam probao u Visti (imam ATI graficku), ali moguce je da je uzrok isti. deinstaliraj asusove graficke drajvere i taj utiliti i instaliraj nove drajvere sa nvidia sajta. To resava problem u XP-u pa se nadam da ce pomoci i u Visti. Javi je li pomoglo.
Re: problem u igrama na visti 23.10.2008. u 03:14 · pre 219 meseci
izmenjeno 1 put, poslednji put maxellcrew 23.10.2008. u 07:09
  1. maxellcrew23.10.2008. u 07:09zapis iz teksta poruke
#3
Instalirao sam nove drajvere sa nvidia sajta ali stvar je ista!

Da li je dovoljno samo uninstal starog drajvera da bi novi radio kako treba?

Na koji nacin izbrisati stari drajver?
Re: problem u igrama na visti 23.10.2008. u 21:29 · pre 219 meseci #4
Da li si pored drajvera deinstalirao i taj asusov alat? (ukoliko ga uopste ima u visti). U XP-u ostane u device manageru kao poseban uredjaj sa asusovim imenom.
Re: problem u igrama na visti 23.10.2008. u 21:57 · pre 219 meseci #5
To je uobicajen problem ako se ne ukljuci opcija Vertical synchronization u podesavanjima igre
Re: problem u igrama na visti 24.10.2008. u 02:36 · pre 219 meseci #6
Citat:
kratos3: To je uobicajen problem ako se ne ukljuci opcija Vertical synchronization u podesavanjima igre


Problem reshen! Veliko hvala
Re: problem u igrama na visti 24.10.2008. u 02:37 · pre 219 meseci
izmenjeno 1 put, poslednji put maxellcrew 24.10.2008. u 07:24
  1. maxellcrew24.10.2008. u 07:24zapis iz teksta poruke
#7
Vertical synchronization ON
Re: problem u igrama na visti 24.10.2008. u 12:23 · pre 219 meseci #8
Da se navovezem :) Imam slicnu konfiguraciju (core 2 duo e8400, 4Gb RAM i GF9600GT), pokrenem Far Cry (proslu verziju), sve je ok dok filmic ne zavrsi i dok se ne nadjem u onom "bunaru". Tada mi je sve sivo (original kao u magli), vidim obrise ida kad se nekako priblizim i komadic neba :( Ne moze se igrati nikako. Takve stvari su mi se desavale sa starim nvidia grafickim karticama, al' se ne sjecam kako sam to rjesavao. Zna li iko razlog i rjesenje?
Re: problem u igrama na visti 24.10.2008. u 14:55 · pre 219 meseci #9
Nema to veze sa grafickom, Far Cry nije optimizovan za rad u visti.
Mozda update pomogne. Kod mene nije radio te sam se vratio na XP.
Prijavite se da biste odgovorili u ovoj temi.PrijavaRegistracija

Premeštanje teme