Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

RPM

[es] :: Linux desktop okruženja :: RPM

[ Pregleda: 5002 | Odgovora: 16 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

djpoison
Pancevo

Član broj: 3581
Poruke: 1
195.66.191.*



Profil

icon RPM28.04.2002. u 18:42 - pre 266 meseci
Ja sam samo laik ali me interesuje da li radim stvari o.k.
Kada u KDE kliknem na rpm otvara se Kpackeger i pokazuje u stablu sta se nalazi
u levom ekranu dok se u desnom nalazi opis paketa,kada se u desnom prozoru klike na files dobijam listu fajlova sa ikonom koja je ustvari znak pitanja.I kada kliknem na install dobijam poruku "find 1 source files and o binary files" sta se ustvari desava???????????
Unapred izvinjenje iskusnijim korisnicima linuxa i KDE-a.......
 
Odgovor na temu

onehalf
Tic Pavlin
Slovenia

Član broj: 2263
Poruke: 11
*.cable.telemach.net

Sajt: www.kabelski.net


Profil

icon Re: RPM26.05.2002. u 23:56 - pre 265 meseci
Halo!

To znaci da si otvorio SRPM datoteku. SRPM fajlovi su Source RPMji, koje je potrebno najprej zbildati(compile) i tek onda instalirati. Nisam siguran da KPACKAGE to zna, ali siguran sam da mozes to upraviti iz konzole sa ukazom rpm. Radio sam to samo jedan put i ne sjecavam se vise koje switcheve treba, ali znam da nije tezko. Namjesto nesto.srpm, dobjit ces file njesto.i386.rpm(ili nesto slicno), ki se moze instalirati.

lp, OneHalf
LP, Onehalf
 
Odgovor na temu

mmm
Zh

Član broj: 3768
Poruke: 22
*.tehnicom.net



Profil

icon Re: RPM27.05.2002. u 04:28 - pre 265 meseci
Probaj u konzoli komandu rpm --rebuild *.rpm ona bi trebala da ti napravi obican rpm paket od ovoga,a ako komanda ne radi proveri dali si instalirao rpm-devel i rpm-rebuilder pakete
 
Odgovor na temu

hodac
Stevan Sisakovic
Project Manager PoletGrupa

Član broj: 192
Poruke: 506
*.041net.co.yu

Sajt: www.poletgrupa.com


Profil

icon Re: RPM29.05.2002. u 22:55 - pre 265 meseci