Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pomoc oko instalacije Linux SuSE-a

[es] :: Linux :: Pomoc oko instalacije Linux SuSE-a

[ Pregleda: 2877 | Odgovora: 8 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Miladinovic
Miladinovic

Član broj: 33748
Poruke: 1892



+44 Profil

icon Pomoc oko instalacije Linux SuSE-a26.10.2004. u 19:18 - pre 237 meseci
Pozdrav svima! Znam da je o ovoj temi bilo reci na forumu ali mi opet nesto nije jasno!
Zelim da instaliram linux, trenutno na kompjuteru ima WinXP i HDD mi je podeljen na 2 ntfs particije. Instalacione cd/e imam od "Linux SuSE 9.1 pro"(5CD/ea).
Posto sam laik sta sledece trebam da uradim, sta je bolje da formatiram disk pa da instaliram prvo linux pa onda windows ili se moze odmah instalirati Linux , zapravo mene brine dual/boot izmedju ta dva sistema?

Hvala!
 
Odgovor na temu

axez

Član broj: 1021
Poruke: 1388
*.nat-pool.nsad.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Pomoc oko instalacije Linux SuSE-a26.10.2004. u 19:36 - pre 237 meseci
A da ti blago meni uzmes pa procitas malo dokumentacije od tog Suseta!!!!
 
Odgovor na temu

Miladinovic
Miladinovic

Član broj: 33748
Poruke: 1892



+44 Profil

icon Re: Pomoc oko instalacije Linux SuSE-a26.10.2004. u 19:52 - pre 237 meseci
Mislis na dokumente koje se nalaze na cd-eu, procitao sam ja njih ali mi opet nije jasno , ne bih badava pitao vas!!!
 
Odgovor na temu

dejan_su
Dejan Balazevic
Subotica

Član broj: 9453
Poruke: 483
*.suonline.net.

ICQ: 337366387


Profil

icon Re: Pomoc oko instalacije Linux SuSE-a26.10.2004. u 20:26 - pre 237 meseci
Nije nikakav problem da instaliras Linux posle Windows-a. Samo napravis 2 posebne particije (jedna boot druga za suse) i to ti je to. Naravno particije ne mogu biti ntfs ili fat/fat32...dual boot radi bez problema instalacijom grub-a ili lilo-a.
Nadam se da sam pomogao bar malo.
 
Odgovor na temu

Miladinovic
Miladinovic

Član broj: 33748
Poruke: 1892



+44 Profil