Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problem sa monitorom i jos ponesto

[es] :: Linux desktop okruženja :: Problem sa monitorom i jos ponesto

[ Pregleda: 3054 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

kan
Milenko Karapetrovic
Administrator
Gradiska

Član broj: 11267
Poruke: 51
*.wireless.rskoming.net

Sajt: www.aiku.info


Profil

icon Problem sa monitorom i jos ponesto06.09.2004. u 21:38 - pre 238 meseci
Posto sam totalni laik u podosavanju nekih opcija linux-a mozda ce vam ovaj problem izgledati smjesan ali sta da se radi.
Na racunaru sam instalirao paralelno win i linux(rh9.2). Sve je to radilo bez problema i moje neznanje u linux-u je prelazilo u znanje dok nisam promjenio monitor na tom racunaru. Prije je bio Compaq (zaboravih model) a sad sam stavio Simens Nixdorf 17xx. Kad pocne da ucitava graficko okruzenje u linux-u monitor se ugasi i ni da bekne dok ne restartujem racunar. Pretpostavljam da je u pitanju vertikala i horizontalna sinhronizacija koja je razlicita kod ovih monitora ali kako da to promjenim PITANJE JE SAD????

 
Odgovor na temu

mikson
Miroljub Simić
Beograd

Član broj: 19162
Poruke: 51
*.nat-pool.bgd.sbb.co.yu



Profil

icon Re: Problem sa monitorom i jos ponesto06.09.2004. u 22:36 - pre 238 meseci
Edituješ /etc/X11/Xf86config i u Section "Monitor" izmeniš vrednosti osvežavanja novog monitora. Pogledaj specifikaciju tvog monitora, pa upiši tačne vrednosti, jer je to bitan deo config fajla. Ako nemaš te vrednosti, nađi na netu tačno za tvoj model.

"So many people seem to see the word "error" and then stop... few seem to actually read the words on the OTHER side of the colon."
- Chris Phillips from the mplayer-users mailing list
 
Odgovor na temu

kan
Milenko Karapetrovic
Administrator
Gradiska

Član broj: 11267
Poruke: 51
*.wireless.rskoming.net

Sajt: www.aiku.info


Profil

icon Re: Problem sa monitorom i jos ponesto07.09.2004. u 18:20 - pre 238 meseci