Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Hteli ste ideju za program...

[es] :: Art of Programming :: Hteli ste ideju za program...

[ Pregleda: 3188 | Odgovora: 13 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Goq

Član broj: 12091
Poruke: 79
*.yubc.net



Profil

icon Hteli ste ideju za program...08.07.2004. u 17:09 - pre 240 meseci
Primetio sam da dosta programera ima "stvaralacku krizu", pa evo jednog od resenja:

Napraviti program koji pomaze pijanistima pocetnicima u odredjivanju prstoreda pri sviranju. Program bi trebalo da ucita midi fajl, i da pri njegovom "sviranju" u prvom planu iscrtava ruke "Virtuelnog pijaniste".

Ovako bi trebalo da program izgleda spolja. "Iznutra" je potrebno implementirati algoritam koji pronalazi najbolju mogucu kombinaciju prstiju kojom se na najlaksi nacin moze odsvirati neka deonica a da se prsti ne vezu u "mrtvi chvor". Kuriozitet"
bi bio i napraviti podesavanja oko velicine sake, njene istegljivosti, velicine dirki na klaviru itd...

Ovaj program bi cenio svako ko se ne bavi profesionalno sviranjem, a hteo bi da se upusti u te vode. Da ne pricam da bi vizuelna komponenta programa malo koga ostavila ravnodusnim.

Nazalost, pretpostavljam da bi za ovakav projekat bio zainteresovan samo neko ko i sam svira klavir. Ukoliko je neko i pored tog ogranicenja zainteresovan, ja ga mogu uputiti u te vode posto se i sam "muziciram", mogu ga uputiti u midi programiranje
itd...
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

Član broj: 1510
Poruke: 4132
212.200.53.*

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Hteli ste ideju za program...08.07.2004. u 21:26 - pre 240 meseci
Ja sam to pre par godina trebao da radim kao projekat za Petnicu (sviranje gitare). Samo cu da kazem - t'nka svirka.
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

chupcko
Negde
Beograd

Član broj: 5560
Poruke: 1141

Sajt: www.google.com


+63 Profil