Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

sajt mi se iz nekog razloga zavrsava na index.php

[es] :: Web dizajn i CSS :: sajt mi se iz nekog razloga zavrsava na index.php

[ Pregleda: 832 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

socca1
profesor engleskog
LLC
Novi Sad

Član broj: 347672
Poruke: 3
*.mbb.telenor.rs.

Sajt: www.londoncallingdesigns...


Profil

icon sajt mi se iz nekog razloga zavrsava na index.php03.01.2023. u 18:49 - pre 15 meseci
Imam problem sa vebsajtom jer kada je hostingprovajder hosting022 radio transfer servera meni se od tog momenta strane ucitavaju sa zavrsetkom index.php. Nisam odmah reagovala i pokusala sam kao laik sama da resim problem. Međutim, desilo se da sam napravila još veći. Kako mi je rečeno u paketu imam i bekap podataka ali sad su mi napisali da nemam iako sam to platila. Uvek su rešavali problem ali sada ne žele, već hoce da mi dodele programera kog cu morati da platim da mi sredi sajt. Pitala sam ih kako da mi sredi sajt ako oni nemaju taj bekap. Uglavnom, odlucila sam da bih volela da mi neko vodi sajt ali kako sam laik, kako da znam da je neko strucan uopste? Kako bi ovaj problem mogao da se resi? Gde da nađem dobrog programera jer sam napravila velik problem.
 
Odgovor na temu

Onaj_od_pre

Član broj: 347554
Poruke: 250
*.dynamic.a1.rs.

Sajt: https://tomstudiopark.com


+20 Profil

icon Re: sajt mi se iz nekog razloga zavrsava na index.php03.01.2023. u 18:55 - pre 15 meseci
Nadji koga hoćeš i daj mu ovaj link :)

https://stackoverflow.com/ques...cess-remove-index-php-from-url

(Ali ako si izbrisala sadržaj, ono što si pisala, tu može samo bekap)
 
Odgovor na temu

Zlatni_bg
Nikola S
Beograd

Član broj: 65708
Poruke: 4420
*.dynamic.sbb.rs.



+498 Profil

icon Re: sajt mi se iz nekog razloga zavrsava na index.php04.01.2023. u 18:55 - pre 15 meseci