Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

U kom programu ili aplikaciji je najbolje napraviti ovakve CV

[es] :: Web razvoj :: U kom programu ili aplikaciji je najbolje napraviti ovakve CV

Strane: 1 2

[ Pregleda: 5495 | Odgovora: 27 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

luaay

Član broj: 64504
Poruke: 1218



+36 Profil

icon U kom programu ili aplikaciji je najbolje napraviti ovakve CV28.07.2019. u 23:36 - pre 56 meseci
Izvinjivam se u startu sto sam temu postavio na nekoliko foruma,to je zbog toga sto sam laik i nisam siguran gde spada.Neka moderator slobodno izbrise gde on/ona misle da tema ne pripada.

https://drive.google.com/open?...pnMjd3VDZmc1NOc05Yc29waVV5VzA4

Narocito ova dva:

https://drive.google.com/open?...46GZ-3oGRp14MqEy12oy2uAyiX06p5

https://drive.google.com/open?...KAv2SpLYQ0qlnXLNdPCi_lGhW1jLEN

Hvala!
NISAM TROLL!
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: U kom programu ili aplikaciji je najbolje napraviti ovakve CV29.07.2019. u 00:36 - pre 56 meseci
Korišćen InDesign CC, ne znam tačno koji templejt, ali imaš ovde prikaz templejta od kojih su neki slični ovima (po pristupu, ne bukvalno vizuelno): https://business.tutsplus.com/...sume-templates-free--cms-31927
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

luaay

Član broj: 64504
Poruke: 1218
Via: [es] mailing liste



+36 Profil

icon Re: U kom programu ili aplikaciji je najbolje napraviti ovakve CV29.07.2019. u 02:30 - pre 56 meseci

NISAM TROLL!
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9448
*.static.avana.rs.



+10246 Profil

icon Re: U kom programu ili aplikaciji je najbolje napraviti ovakve CV29.07.2019. u 07:06 - pre 56 meseci
Poslušaj savet što će ti čiča dati

- Veliki procenat CV-ja se i dalje štampa. Zato što ljudi vole da imaju taj papir ispred sebe dok razgovaraju sa kandidatom.