Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Interpolacija zadatak

[es] :: Office :: Excel :: Interpolacija zadatak
(Zaključana tema (lock), by 3okc)

[ Pregleda: 2788 | Odgovora: 8 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

MilicaD9

Član broj: 329449
Poruke: 4
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Interpolacija zadatak05.06.2015. u 13:50 - pre 108 meseci
Pozdrav svima, apsolutni sam pocetnik u radu sa Excel-om, neke f-je sam naucila , ali zadatak sa interpolacijom nikako ne mogu da uradim, niti ga razumem. Zadatak mi je potreban jer imam ispit iz informacionih tehnologija na kom moze da padne interpolacija koja se resava kao u ovom zadatku, koji ja ne znam da resim. Ostavicu vam link na kom mozete da preuzmete zadatak.
Pri dnu stranice gde pise ''ispit'' imate primer zadatka iz Excel-a -interpolacija http://www.ekfak.kg.ac.rs/?q=O...macione_tehnologije_materijali Molim vas pomagajte
 
0

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Interpolacija zadatak05.06.2015. u 17:55 - pre 108 meseci
Tebe je mrzelo da prepises pitanje, mrzite da razmisljas, mrzite da napises kako bi ti pocela sa resavanjem problema, ali zato ocekujes da neko preuzme pitanje i da ga resi.

Bas me zanima da li ce biti zainteresovanih.
 
+1

MilicaD9

Član broj: 329449
Poruke: 4
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Interpolacija zadatak05.06.2015. u 18:36 - pre 108 meseci
Preglednije je definitivno da neko direktno preuzme dokument nego da mu ja kucam ovde i plus ne znam kako bih otkucala tabele. Da zadatak znam da uradim i da mi je bilo sta u njemu jasno, ili da imam ideju kako se radi, pitanje ne bih ni postavljala ovde. Svasta, i da ne bude zainteresovanih, bolje i to nego da bude onih koji su do podneva ljuti na sebe, a posle podneva na ceo svet.
 
0

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Interpolacija zadatak05.06.2015. u 22:38 - pre 108 meseci
Citat: