Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problem sa plinskim uredjejem za auto. Golf mk3

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problem sa plinskim uredjejem za auto. Golf mk3

[ Pregleda: 3498 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

coolvibes
nikola miljkovic
Beograd

Član broj: 148888
Poruke: 79
*.mbb.telenor.rs.



+1 Profil

icon Problem sa plinskim uredjejem za auto. Golf mk313.12.2014. u 18:02 - pre 114 meseci
Zdravo,

Da li neko moze da mi pomogne oko plinskog uredjaja?

Imam Golfa III 1.8 i lovato plinski uredjaj...
Desava se to da ga upalim uredno i posle kilometar dva krene da se gusi i ugasi se... otvorim haubu i vidim da je ona glava od plinskog uredjaja zaledila... Imam vode u hladnjaku i sve je ok ali nece a cim se yagreje auto onda sve radi kako valja...
Pomozite mi jer sam totalni laik sto se toga tice a morao bih da znam o cemu se radi jer sam na terenu i prvi pouzdan majstor je na 100km odavde ne mogu ni da stignem do njega

Hvala unapred svima
NM
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
178.17.29.*



+784 Profil

icon Re: Problem sa plinskim uredjejem za auto. Golf mk313.12.2014. u 20:12 - pre 114 meseci
POzz
pitanje ti nije bas u vezi tunninga,ali nema veze

Moze se desiti da imas problem sa vodomtj imas vazdusni cep. Mislim da imas zatvoren sistem za hladjenje i probaj da ozracis sistem. Ako ne znas sta to znaci to znaci da izbacis vazduh iz sistema za hladjenje.
Postupak ozracivanja ide ovako>nadjes na crevima za vodu gde su mali ventilcici i duvas u posudu za vodu a ventilcic otvaras i sve dok ne krene voda duvas ovamo na posudi. Kad krene voda zavijes tj zatvoris ventilcic. I tako na svakom. Mozda nemas bas ventilcice,mogu to da budu i obicni srafcici-to vec ne znam.

A ti za svaki slucaj kad krenes autom ponesi neku vrelu vodu da sipas ako zaledi na isparivac
 
Odgovor na temu

coolvibes
nikola miljkovic
Beograd

Član broj: 148888
Poruke: 79