Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...

elitemadzone.org :: MadZone :: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8

[ Pregleda: 32302 | Odgovora: 144 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 14:02 - pre 115 meseci
U Ustavu ne piše ni da moraš da plaćaš dugove, tako da nije merilo.

To da li se neko buni ili ne nije predmet za obračun penzija.

Ako je neko nekom dao 100 dinara ima pravo na tih 100 dinara nazad sa kamatom.
O tome se ne može odlučivati politički.

Penzosi su poverili državi novac na čuvanje i taj im novac pripada sa kamatom.
Ne može stranka (makar i na vlasti) sebe proglasti za državu i odlučivati o onome što nije njeno već državno.


U nekim periodima bivše SFRJ izdvajanja za PIO i SOC su iznosila i preko 60%.
I tu nije bilo vrdanja sa neplaćanjem jer je sav novac bio kontrolisan putem Službe Društvenog Knjigovodstva.
Uplate su izvršene jer sa SDK nije bilo zezanja.

No, Žvalavom se ne dopada što nikako ne može da preuzme penzose "pod svoje" kao nekad Slobo.
Sa očajnom podrškom od svega 20% Žvalavi zna da se ne može dugo održati na vlasti.
I sada šiba penzose jer neće da glasaju za njega.
Nakaradnom politikom pogotovo neće dobiti podršku od penzosa pa je valjda odlučio da ih sarani.

Ispostavilo se da su komunisti bolje upravljali sredstvima nego novokomponovani "kapitalisti".

Ali sve to ništa ne čudi ako se malo zaviri pod haubu "države".
U državni sistem je infiltriran go ološ sastavljen od kriminalaca, bandita, ubica, ratnih huškača, ratnih profitera i zločinaca.
Sav šljam iz bivše SFRJ se slio pod jeda kišobran nazvan od milošte "Serbstvo".

Taj ološ nikad nije stvarao vrednost već samo uništavao.
Uništio je prethodnu državu, i "navadio se" na uništavanje.
Taj ološ drukčije ne ume.
Država kao sistem, zahvaljujući tom ološu, ne stvara novu vrednost i državni sitem se sve više urušava kao organizam koji je zahvatio kancer.
Ološki kancer je izjeo praktično svu vrednu supstancu i malo toga je ostalo da bi se popunili fondovi.

To će tako biti sve dok prosečan Srbijanac ne shvati odakle smrdi.

I, najvažnije, sve dok većina gradjana ne preduzme konkretne mere umesto da ostavlja ološima da "upravljaju" u nadi da će sve to samo doći na svoje mesto.
Žalosna je činjenica, i bolna, ali usled kancera nema druge nego satara i da se kancer odseče.
 
Odgovor na temu

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 14:41 - pre 115 meseci
Opet si po hiljaditi put promasio odgovor.

Ako se neko poziva na "steceno pravo" kao kategoriju iz ustava, onda mora da pokaze/navede gde to pise i moramo videti sta se podrazumeva pod tom kategorijom. Ako nema takvo nesto nema ni osnove za "odlucivanje o ustavnosti" predmetnog Zakona.
Kako dug nije ustavna kategorija, to je regulisano Zakonom o Obligacionim odnosima. Ali zato vlast moze kada god pozeli da donese zakon kojim se nekom oprastaju dugovi i nema krsenja ustava.
Ako je neko nekome dao 100 dinara, morao je pre davanja da ugovori kamatu, ako nije ugovorio kamatu, nema pravo na istu. Ako si nekome dao pare, a nisi obezbedio instrumente obezbedjenje, veoma lako mozes ostati bez novca. Samo sto u konkretnom slucaju ovo nema veze sa penzijama. Desava se i u razvijenim drzavama da penzioni fondovi propadnu zbog pogresnog investiranja i onda ljudi ostanu bez para. Potrazi malo primere iz Irske i Islanda.

Da te jos nesto poucim. Ako nekom das pare, to nikako ne znaci da ces ih sigurno dobiti nazad. Ako svoj dug ne pokusas da naplatis u zakonski propisanom roku ostaces bez para. Takodje ako ti poverilac propadne (ode u stecaj), opet ces ostati bez para. Ali ni ovo nema veze sa penzijama.
Ako je neko uplacivao u fond penzionog osiguranja pre 25 godina, on je izdrzavao penzionere koji su primali penziju pre 25 godina. Ako je u tom fondu bilo para, treba se videti da li su te pare potrosene po zakonu ili ne, a ako nisu potrosene po zakonu treba se videti da li je nastupila zastarelost za podizanje krivicne odgovornosti za one koji su nezakonski potrosili pare.

Za ostalo ne zelim davati komentar.

 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 14:58 - pre 115 meseci
Primjer sa penzijama nema veze sa "pozajmljivanjem para sa kamatom ili bez kamate, svejedno" u smislu u kom lice A dobrovoljno, iz nekog svog ličnog računa/očekivanja/nadanja pozajmljuje pare licu B.
Penzije niti su se uplaćivale dobrovoljno, niti je čovjek/budala/drug/komunista... imao izbora da li hoće ili neće da pozajmljuje državi i ako hoće, onda pod kojim uslovima.
Kako su se otimale pare tada, tako mogu i sada.

Jedna od najvećih zabluda današnjih ovaca je da zamišljaju da je ovo sada neka druga država od one koja je bila prije 20, 30, 40... godina.
Heh...
 
Odgovor na temu

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 15:07 - pre 115 meseci
^2012

Opet si po hiljaditi put promasio odgovor.

Ako je dug dospeo 1.1.1111 onda od tog dana poverioc ima pravo na kamatu.
Kamata može da se unapred ugovori i doda na osnovni dug, ali to nije kamata u slučaju kašnjenja sa isplatom duga.

Kad bi bilo tako kao što ti kažeš onda niko ne bi plaćao dugove 100 godina i onda bi isplati sve za "1 dinar".


Da te jos nesto poucim:

Ako nekom das pare nemoj se nadati da ćeš u Srbiji dobiti svoj novac nazad, posebno ako ti duguje neki poslanik ili slična "ugledna" gospoda. O "državi" "ne zelim davati komentar".


Da te jos nesto poucim:

Ako je neko uplacivao u fond penzionog osiguranja pre 25 godina, onda ima pravo na to što je uplatio.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7177 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 15:25 - pre 115 meseci
Citat:
hotchimney
Ako je neko nekom dao 100 dinara ima pravo na tih 100 dinara nazad sa kamatom.
O tome se ne može odlučivati politički.


Naravno da moze. Ko ce da ih spreci? Jedino ko teorijski moze da ih spreci je narod, ali to sljaka ako i samo ako postoji vrlo napredan nivo politicke zrelosti tipa da se mase organizuju, krenu u opstu gradjansku neposlusnost i sl... Dakle, prakticno - u ovom slucaju: niko.

Drzava je ta koja ima instrumente prisile, gradjani (osim politickog udruzivanja gore, koje u ovom slucaju, bar danas, nije opcija) nemaju opciju da posalju svoju policiju ili da blokiraju drzavne racune i izvrse prinudnu naplatu.

Mogu da se tuze sve do ustavnog suda, ali nesto sumnjam u nepristrasnost sudova i, na kraju krajeva, sve i da sud presudi da su gradjani u pravu i drzava opet krene da odugovlaci, cime ce da je prisile da plati dugove?

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 15:39 - pre 115 meseci
Moze dug dospeti, ali ako nema ugovorene kamate u slucaju kasnjenja ili to nije zakonom propisano kao zatezna kamata, ne mozes naplatiti kamatu. Zato se kamata za sluceje kasnjenja propisuje zakonom, ali zakonom se propisuje najveca dozvoljena zatezna kamata, moze ta kamata biti i manja. Ali to opet nema veze sa penzijama.

Citat:
Ako je neko uplacivao u fond penzionog osiguranja pre 25 godina, onda ima pravo na to što je uplatio.


Ovo je osnova problema. Jednostavno ne razumes kako fond funkcionise.

Ako je neko uplacivao u fond pre 25 godina, on/ona su u tom momentu parama iz tog fonda izdrzavali nekoga ko je u tom momentu bio penzioner. Fond je transfer racun.
Kada ljudi, a takodje i vecina diskutanata ovde razume princip rada fonda i nacin finansiranja, razumece zasto je opravdano i razumno smanjenje penzija.

Uzmimo ovako, stalno se pozivate na nekakve uplacene i ustedjene pare. Ajde da zamislimo da te pare penzioneri nisu uplacivali u penzioni fond vec na svoj stedni racun.

Neko je poceo da radi 1985 godine, poceo sa uplatama odredjeni procenat od plate, dosle 90-te, plata 5 maraka uplata u fond 1 marka, to trajalo do 2000, posle toga dobijao nekakvu platu i izdvajao 50 eura mesecno ( a nije ni toliko), nekako se 2015 docepa penzije jer je napunio 65 godina i sada je taj ili takvi najgrlatiji kako mu neko duguje 200 ili 300 eura penzije. Pritom stalno se poziva na nekakve svoje pare, nekakvu ustedu, nekakve uplate i slicne izmisljotine. Ajde da razmotrimo taj momenat.

Drugo, ako je od gore navedenih para koje je sadasnji penzioner uplacivao dok je radio davo i deo svom ocu koji je tada bio penzioner, recite mi koliko mu je para na racunu i da li ima osnova za ozbiljnu penziju.

PLUS, koji vi ne zelite da razumete nije uspeo da stvori sistem i napravi pametnu decu koja ce odrzavati sistem i radeci odrzavati njega kada ostane u penziju. Stvorili su idiote i sada trebaju ziveti kao idioti sa svojom idiotskom decom koji i dalje nasedaju na iste price kao njihovi ocevi ili su jos i gori. Mozda su pojedinci stvorili pametnu decu, ali kao sistem, kao zajednica, kao drzava moze se zakljuciti da su stvorili novu generaciju jos gorih od sebe.

Sada bi sve to da se zaboravi, da se to ne racuna, ali da penzija bude redovna i dovoljna za odrzavanje sebe i potomstva koje je takodje na penziji.

Zato je dobra ona podela na penzionere iz privatnih i drzavnih firmi, koja je napravljena u nekim drzavama i koja sam ja opisivao. Ako je neko spavao na poslu 30 godina i jos zaposlio sada sina da spava na drzavmom poslu umace 50 eura penzije, ali ako je radio stvorio i ostavio deci koji su to nastavili ili unapredili imace penziju od 500 eura. Kada to deo diskutanata shvati, bice napretka.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7177 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 15:48 - pre 115 meseci
Ma na stranu ta prica jos @2012, fakat da danasnji penzioneri vrlo verovatno nisu uplatili onoliko love koliko ocekuju da im se isplati zbog inflacije/90-tih...

Ne znam uopste odakle ljudima ideja da je drzavna penzija nesto slicno stednji. Drzavna penzija je nista drugo nego legalna Ponzi sema na koju drzava zeli da ima monopol (i to radi tako sto kaznjava bilo koga drugog ko pokusa nesto slicno).

Pare koje uplacujete drzavi na ime drzavne (obavezne) penzije ne idu na neku vasu virtuelnu stednu knjizicu vec u drzavni fond i predstavljaju fakticki osiguranje koje se isplacuje po odredjenim osnovima - to nisu "vase" pare, zato sto "vase" pare bivaju isplacivane danas danasnjim osiguranicima. I ne samo to, "vase" pare nisu dovoljne, vec se dodatno PIO fond finansira iz budzeta.

Ako se nista ne promeni, a slabe su sanse, kada vi dodjete na red za penziju, nece vam biti isplacivane "vase" pare vec pare tadasnjih zaposlenih koje ce biti svakog meseca uplacivane u fond.

Dakle, vec danas, taj fond je neadekvatan. Cak i da ga "resetuju" sutra, za nove osiguranike koji tek treba da pocnu da rade, bilo bi potrebno naci resenje za trenutne penzionere - a to resenje moze biti samo ili uzimanje novca od novih zaposlenih kako bi se skrpili stari, ili neko tesko pozajmljivanje sto poreski obveznici vrlo verovatno ne bi pozdravili.

Sve u svemu, mrka kapa.


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 15:49 - pre 115 meseci
^2012

Jednostavno ne razumes kako fond funkcionise.

No, pošto vidim da si veeeeeeeeeeeeeeeeeeliiiiiii stručnjak za penzije,
Da te jos nesto poucim:

Država je grantovala penzosima pravo na kamatu i to se naziva "uskladjivanje penzija sa rastom potrošačkih cena".

Tako da izadji malo napolje, nadji neku babu na ulici pa se svadjaj sa njom.



^Dimković

Pročitaj moj prethodni komentar
To da ništa ne funkcioniše u zemlji u kojoj su narko dileri najugledniji biznismeni nije ništa novo.
Citat:
I, najvažnije, sve dok većina gradjana ne preduzme konkretne mere umesto da ostavlja ološima da "upravljaju" u nadi da će sve to samo doći na svoje mesto

stanje će biti srannje.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7177 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 15:52 - pre 115 meseci
@hotchimney,

Pa problem je upravo u tome sto drzava de-facto ne funkcionise i da je PIO fond neadekvatan i da se stalno krpi iz budzeta.

Dzabe ti sve "garancije" za kamate kada garant, jednostavno, nece hteti da ti to isplati. A garant je taj koji nastupa sa pozicije sile, ne ti.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 15:57 - pre 115 meseci
Da, dobro, fond se sada krpi iz budžeta. To treba da plate ovi koji sada rade.
Dakle, skidanje novca sa računa baš kao što je to nekad radio SDK.
Ne znam u čemu je problem?

Kapitalisti su puni novca. Svakodnevno se izbegavaju obaveze. Plate ne isplaćuju, PIO i SOC ne uplaćuje a novac iznosi za preporod Kipara itd.

Jednostavno blokiraj.
 
Odgovor na temu

jovajovic100

Član broj: 325194
Poruke: 141



+2244 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 16:58 - pre 115 meseci
hotchimney
Odžačar

jel ti stvarno veruješ u to što pišeš ?
Kome snaga argumenta leži u brisanju, tragovi mu nečoveštvom smrde.
 
Odgovor na temu

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 19:07 - pre 115 meseci
Pa pazi, ja nisam religiozan baš kao što to nisu ni kompozitori ujdurme koja se naziva himna.
Tako da o "verovanju" nema potrebe da diskutujemo.

I dok se svinje keze iz skupština, u fazonu "uja ne možete nam ništa" gradjani su dezorjentisani "lepezom prava" koja im stoje na raspolaganju pri ostvarivanju prava po osnovu PIO.

A ta prava su:
- nezavisno sudstvo 24/365, 100%
- zaštitnik gradjana
- UUUUUUstavni suuuud
- paaaa UUUUstavni suuud
- pa društvo za zaštitu potrošača
- pa poreska inspekcija
- da ne zaboravim "objektivno novinarstvo"
- parada ponosa
itd.

Dakle ni u Americi nema tolikih prava.

U stvari, radi se o tome da su sve te institucije/organizacije/udružanja zagadjene kao ulitana svinjska guzca.
Zašto?

Zato što tim institucijama/organizacijama/udruženjima upravljaju partijski komesari.

Tako da imate "pravo na penziju" ali vam je mogu ukinuti kad god im se prohte. I to retroaktivno.
Imate "zaštitu potrošača" ali oni ne štite potrošače već trgovce.
Imate "kontrolu kvaliteta robe" ali jedete limun za koji nije jasno da li je usrran ili je samo po-pi-šan.
Imate zakon koji zabranjuje da se kladionice i kockarnice otvaraju na manje od 150 metara od škola a djaci preskaču polomljenu tarabu za vreme odmora i kockaju se jer tih 150 metara se nakupi "okolo oko fudbalskog igrališta".
Imate nove fabrike vode a pijete fekalije...

I dokle će biti sve tako?
Dok se narod ne otrezni od pijanstva zvanog "Serbstvo", "zavera CIA", "majka Rosija", "kralj Putin", "pobednik kosmičke trke"

i ostali blaži i žešći oblici pijanstva uzrokovanog "drugim-spiritualnim sredstvima" a ne alkoholom.

Najkraće rečeno - ne možeš dati političaru fotelju i reći "evo upravljaj".
Moraš od njega da napraviš slugu da ti ljubi šupak kao pas.

Ili ćeš ti njemu da ljubiš šupak.
 
Odgovor na temu

jovajovic100

Član broj: 325194
Poruke: 141



+2244 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 19:17 - pre 115 meseci
A ti nisi iz naroda pa nisi ulitan go-vni-ma
Kome snaga argumenta leži u brisanju, tragovi mu nečoveštvom smrde.
 
Odgovor na temu

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 20:56 - pre 115 meseci
Citat:
hotchimney:
Da, dobro, fond se sada krpi iz budžeta. To treba da plate ovi koji sada rade.
Dakle, skidanje novca sa računa baš kao što je to nekad radio SDK.
Ne znam u čemu je problem?

Kapitalisti su puni novca. Svakodnevno se izbegavaju obaveze. Plate ne isplaćuju, PIO i SOC ne uplaćuje a novac iznosi za preporod Kipara itd.

Jednostavno blokiraj.


Problem je upravo u neznanju.

Ne znam kakvo je stanje u Srbiji po pitanju isplata plata, ali verujem da ne mozes isplatiti platu, a da ne uplatis PIO i socijalno.

Ako neko ide na posao mesec dana i ne primi platu ima ozbiljan problem, ako ide na posao nekoliko meseci, a da nije primio platu ima:

1. problem u glavi
2. medjutim pored problema u glavi ima alternativne/dopunske prihode koji mu omogucavaju da prezivi i potisne problem iz tacke 1.

Drugo ako neko ne mora da isplati platu zato sto je radnici ne traze, sta bi bilo motiv da isplati platu??

Trece, cak i kada bi se plate redovno isplacivale imas problem nesrazmernog broja onih koji cekaju penziju u odnos onih koji uplacuju.

Ako je plata 300 eura i uplata za PIO 15% ili 45 eura, treba ti min. 4 radnika za jednog penzionera sa minimalnom penzijom od 150 eura. Ako u Srbiji imas 1 800 000 penzionera, treba ti 7 200 000 zaposlenih. Po popisu iz 2011 imas 7 560 000 stanovnika u Srbiji.
 
Odgovor na temu

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...05.11.2014. u 23:42 - pre 115 meseci
Citat:
2012

Ne znam kakvo je stanje u Srbiji po pitanju isplata plata, ali verujem da ne mozes isplatiti platu, a da ne uplatis PIO i socijalno.

Pogrešno veruješ. U Srbiji se sve može. Tako možeš dobiti platu i bez uplate PIO i SOC.
Prošla su vremena kad je SDK sve kontrolisao. Sada se država "ni u šta ne meša" tako da uplaćuje ko hoće a ne uplaćuje ko neće da uplaćuje. Državni službenici "ništa video - ništa čuo - ništa znao".

Citat:
2012

Ako neko ide na posao mesec dana i ne primi platu ima ozbiljan problem,

To je u Srbiji redovna pojava ali se ne meri mesecima već godinama.
Nemoj sada mene prozivati radi toga.

Na primer:
Citat:
Neisplaćene zarade

Protest radnika kombinata u Guči zbog neisplaćenih zarada
Bujanovac: Generalni štrajk u “Kondivi” zbog neisplaćenih zarada
Radnici blokirali saobraćaj u centru Niša
Radnici Fabrike vagona nastavili protest
Zaposleni beže iz Instituta "Kirilo Savić", nisu primili platu godinu dana
Radnici kragujevačkog "Autosaobraćaja" prekinuli rad zbog neisplaćenih zarada
Zaposleni u firmi Darka Šarića tuže državu
Radnici kruševačkog FAM Farma od danas u štrajku
Želvoz najavio štrajk za 4. septembar

itd... itd...


Kratko rečeno svinjac koji uspešno organizuju "oslobodioci Serbstva" punih 30 godina (tamo negde od "istorijskih" sednica).


Citat:
2012

Ako je plata 300 eura i uplata za PIO 15% ili 45 eura, treba ti min. 4 radnika za jednog penzionera sa minimalnom penzijom od 150 eura.

Ne treba ti ništa. Država je već uzela novac od ovih koji su u penziji.

A ovi što danas uplaćuju, uplaćuju svoju penziju i njihova penzija zaista treba da bude nekoliko puta manja od sadašnjih penzija jer su uplate daleko manje.


Drugim rečima, ne mogu savestni penzioneri, koji su redovno uplaćivali PIO i SOC da budu kažnjeni zbog toga što su nesavestni sadašnji radnici (budući penzioneri).
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...06.11.2014. u 00:42 - pre 115 meseci
Citat:
hotchimney:Prošla su vremena kad je SDK sve kontrolisao. Sada se država "ni u šta ne meša" tako da uplaćuje ko hoće a ne uplaćuje ko neće da uplaćuje. Državni službenici "ništa video - ništa čuo - ništa znao"


SDK je beše ukinut po nalogu iz inostranstva, uz obrazloženje za domaću javnost da toga nema nigde u svetu (a mi nismo valjda pametniji od sveta). Sada platni promet ide preko banaka? SDK je naravno bila institucija koja njie mogla da se "privatizuje" ili bude u vlasništvu stranaca kao što je to slučaj sa bankama.

Eh taj Bilderberg, uništi mi zemlju i pobi onolke ljude samo da bi mogao da zavuče ruku u džep svakoga u ovoj zemlji.


Citat:
2012:Nisi ti razumeo sta sam ja napisao, a mozda imas i neko pomracenje, tako da je ocigledno da imas nekakav problem, ali ja nisam strucan da ti pomognem.
...
Nego da te pitam nesto. Mozes li ti uz pomoc tvoje "logicke intelegencije" da objasnis kako ces resiti sistem finansiranja kada imas vise penzionera nego zaposlenih, a pritom zaposleni odvajaju 10-15% u Penzioni fond. Mozes slobodno i druge oblike intelegencije koristiti.


Izvini, izgleda da si u pravu, dobio sam neko pomračenje kada si pomenuo Bilderberžere. Ja sam mislio da mi pričamo o široj slici, ali ti si se fokusirao na banalnije stvari. Ja sam govorio o šumi u jesen, a ti si analizirao jedan otpali list. Ok, sve u redu. List po list... možda ćeš u jednom trenutku spoznati širu sliku. Mislim, nisam je ni ja video odmah.
 
Odgovor na temu

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...06.11.2014. u 15:04 - pre 115 meseci
Citat:
hotchimney:

Citat:
2012

Ako je plata 300 eura i uplata za PIO 15% ili 45 eura, treba ti min. 4 radnika za jednog penzionera sa minimalnom penzijom od 150 eura.

Ne treba ti ništa. Država je već uzela novac od ovih koji su u penziji.

A ovi što danas uplaćuju, uplaćuju svoju penziju i njihova penzija zaista treba da bude nekoliko puta manja od sadašnjih penzija jer su uplate daleko manje.


Drugim rečima, ne mogu savestni penzioneri, koji su redovno uplaćivali PIO i SOC da budu kažnjeni zbog toga što su nesavestni sadašnji radnici (budući penzioneri).


Nema logike da ti po deseti put objasnjavam kako penzioni fond funkcionise. Objasnio sam ti da to nije stednja, nisi razumeo. Sta ja tu mogu, nisi u obavezi da razumes. Naveo sam ti primer lepo, matematicki, kako da nekome das pristojnu penziju kada je ustedeo za kiselu vodu. Tebi se to ne svidja, pa teras neku svoju pricu, uredu, teraj.

Savesni penzioneri su redovno uplacivali dovoljno da sada imaju za kiselu vodu, a bune se sto nemaju za prasetinu. Kaznjeni su zbog toga i zbog toga sto su stvorili i odgojili losu decu, a to su sadasnji nesavesni radnici. To su deca tih savesnih penzionera.
Ako nesavesna deca ne uplate pare u fond. nema para za savesne roditelje. Prosta prica. tebe su roditelji finansirali dok si poceo da radis, sada ti moras da finansiras svoje roditelje kada ne mogu da rade. Kada to razumes, bice i penzionerima bolje.
 
Odgovor na temu

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...06.11.2014. u 15:14 - pre 115 meseci
Citat:
pisac:
Citat:
hotchimney:Prošla su vremena kad je SDK sve kontrolisao. Sada se država "ni u šta ne meša" tako da uplaćuje ko hoće a ne uplaćuje ko neće da uplaćuje. Državni službenici "ništa video - ništa čuo - ništa znao"


SDK je beše ukinut po nalogu iz inostranstva, uz obrazloženje za domaću javnost da toga nema nigde u svetu (a mi nismo valjda pametniji od sveta). Sada platni promet ide preko banaka? SDK je naravno bila institucija koja njie mogla da se "privatizuje" ili bude u vlasništvu stranaca kao što je to slučaj sa bankama.

Eh taj Bilderberg, uništi mi zemlju i pobi onolke ljude samo da bi mogao da zavuče ruku u džep svakoga u ovoj zemlji.


Citat:
2012:Nisi ti razumeo sta sam ja napisao, a mozda imas i neko pomracenje, tako da je ocigledno da imas nekakav problem, ali ja nisam strucan da ti pomognem.
...
Nego da te pitam nesto. Mozes li ti uz pomoc tvoje "logicke intelegencije" da objasnis kako ces resiti sistem finansiranja kada imas vise penzionera nego zaposlenih, a pritom zaposleni odvajaju 10-15% u Penzioni fond. Mozes slobodno i druge oblike intelegencije koristiti.


Izvini, izgleda da si u pravu, dobio sam neko pomračenje kada si pomenuo Bilderberžere. :D Ja sam mislio da mi pričamo o široj slici, ali ti si se fokusirao na banalnije stvari. Ja sam govorio o šumi u jesen, a ti si analizirao jedan otpali list. Ok, sve u redu. List po list... možda ćeš u jednom trenutku spoznati širu sliku. Mislim, nisam je ni ja video odmah.


SDK realno i ne postoji u drugim drzavama, ali nemaju problema sa uplacivanjem u penzioni fond. Tako da ti teza pada u vodu. Nema SDK ni u Sloveniji, ni u Hrvatskoj, ni u Makedoniji pa nemaju problema sa naplatom izdataka za PIO, imaju mozda problem da sakupe dovoljno jer ima veliki broj nezaposlenih, ali nemaju problema da naplate od zaposlenih. Tako da ta teza sa SDK ti je nistavna. Nema SDK ni u USA ni u Engleskoj, ali nema problema sa naplatom.

Ja nisma pomenuo Bilderberg, pomenuo si ga sam. Vrati se nazad i procitaj gde se prvi put pominje i ko ga je pomenuo. Za ovo drugo opet imas izvrtanje teza, ja sam ti predlozio da pogledas malo kako to izgleda van tvog zatvorenog kruga, mozda su ljudi resili iste probleme na mnogo bolji nacin od onog koji si ti umislio kao ispravan.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...06.11.2014. u 16:58 - pre 115 meseci
Citat:
2012: Tako da ti teza pada u vodu.

Nisam ja dao nikakvu tezu. Ti i dalje analiziraš jedan otpali list a ja pričam o šumi u jesen. Nije SDK ukinut da bi nastao problem sa penzijama, SDK je ukinut samo da bi se Bilderberg preko banaka uvukao u platni promet ove zemlje i ubirao svoj porez. To je sve.
 
Odgovor na temu

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...06.11.2014. u 19:18 - pre 115 meseci
Citat:
Nisam ja dao nikakvu tezu. Ti i dalje analiziraš jedan otpali list a ja pričam o šumi u jesen. Nije SDK ukinut da bi nastao problem sa penzijama, SDK je ukinut samo da bi se Bilderberg preko banaka uvukao u platni promet ove zemlje i ubirao svoj porez. To je sve.


Da li se taj Bilderberg uvukao samo u tvoju zemlju i kako bas nju da nadje? Nigde se nije uvukao, samo bas tu. Ako se uvukao i u druge zemlje kako niko ne kuka na njega samo bas ti i tebi slicni.

Imas industriju na nivo 50-tih
Imas tehnoloski razvoj na nivou 60-tih, a u nekim segmentima na nivou 30-tih
Imas formalno obrazovane koji su 70% funkcionalno neupotrebljivi
Imas nivo drustvene svesti na nivo 41, jos uvek ne moze da se ljudi dogovore da li su za Nemce ili partizane. Apliciraju za Evropu, a svecano docekuju Putina.
Imas isti broj zaposlenih i penzionera, ALI,
pricam ti pricu o sumi u jesen.

Ajde ispricaj mi pricu kako ces resiti problem isplate penzija i po cemu neko mora da ima 300 eura penziju. Kao i dodatnu pricu u kojoj ces mi ispricati sta si ti dao gradjanima Europe, a od istih si dobio bezpovratna sredstva u visini ko zna koliko miliona.

Ja uplacujem pare u nekakve qurceve fondove da bih sutra imao penziju ili da bi se izgradio nekakav autoput i sada neko od tih para uzme, posalje tebi da te izvede na neki normalan put, pri cemu ti nista ne radis samo pricas price o sumi u jesen, a ti budes jos i mnogo pametan i od tih para odes da kupis cvece za docek Putina.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Smanjenje penzija - protivzakonito. Evo uputstva...

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8

[ Pregleda: 32302 | Odgovora: 144 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.