Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Štampanje slikovnica?

[es] :: Izdavaštvo :: Štampanje slikovnica?

[ Pregleda: 2728 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

gradimir s.

Član broj: 238840
Poruke: 6
*.teol.net.



Profil

icon Štampanje slikovnica?27.02.2013. u 19:05 - pre 135 meseci
Pozdrav, prvo da kažem da sam početnik u svemu ovom. Potreban mi je način za štampanje slikovnice, ali ne klasične, treba da ima deblje korice, i kvalitetnu štampu, otprilike kao geografski atlasi.
Ali pošto bi svaka slikovnica bila unikatna, i potreban mi je samo po jedan primjerak, sito štampa ili naručivanje po štamparijama ne dolazi u obzir.. Koje bi mi bile ostale opcije?

Hvala.
 
Odgovor na temu

koska
London, UK

Član broj: 987
Poruke: 823
*.bb.sky.com.



+61 Profil

icon Re: Štampanje slikovnica?27.02.2013. u 19:56 - pre 135 meseci
Ako neces da korists usluge stamparije, onda kupis A3 kolor stampac i raspitas se malo kako se izradjuju tvrdi povezi (to mozda mozes u kucnoj radinosti ako kupis lepak, lepenke i sl.).
U svakom slucaju, ako nemas potrebno znanje i potreban alat, veruj mi da je manje cimanja/zivaca/para da prepustis nekoj stampariji.
 
Odgovor na temu

gradimir s.

Član broj: 238840
Poruke: 6
*.teol.net.



Profil

icon Re: Štampanje slikovnica?27.02.2013. u 20:42 - pre 135 meseci
@koska: Ne znam da li bi štamparije prihvatile posao, i koliko bi to uopšte koštalo, pošto mi je potreban po jedan primerak..
 
Odgovor na temu

koska
London, UK

Član broj: 987
Poruke: 823
*.bb.sky.com.



+61 Profil

icon Re: Štampanje slikovnica?27.02.2013. u 21:53 - pre 135 meseci
Nije to problem da se uradi iako je jedan primerak.

Vecina stamparija, ako nema u okviru svoje firme, ima "ortacke" cene sa nekom od digitalnih print-studija gde mogu da ti odstampaju tiraz od jednog primerka.