Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Koju mini-liniju da kupim?

[es] :: Elektronika :: Audio-elektronika :: Koju mini-liniju da kupim?

[ Pregleda: 3526 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mulla.saddra

Član broj: 283174
Poruke: 3
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Koju mini-liniju da kupim?04.11.2012. u 18:54 - pre 139 meseci
Planiram da kupim mini-liniju, a prethodnu sam kupio pre dvadesetak godina, tako da sam totalni amater. Koristio sam DVD plejer Pioneer do skoro sa Jazz zvucnicima za slusanje muzike, dok plejer nije otkazao. Sada imam Sony BR plejer sa izlazom za stereo zvucnike, te muziku mogu da slusam samo preko zvucnika na TV-u, sto i nije neki dozivljaj.

Potrebna mi je mini-linija koja:
- reprodukuje muziku CD, DVD i USB, a podrzava i mp3 format (ako podrzava Flac odlicno, ali nisam to jos cuo da postoji)
- ima dobar am/fm radio
- moze da se na nju prikljuci gramofon, odnosno, gramofon moze da koristi njeno pojacalo i zvucnike
- ima 5.1 izlaz za zvucnike (nije obavezno, znam da nema sanse) ili ima dobre stereo zvucnike
- moze da se na nju prikljuci Sony BR plejer
- moze da reprodukuje audio kasete (nije obavezno)
- nije mnogo skupo (plafon 200 evra)
- usput, koji biste mi gramofon preporucili (do 100 evra)

Hvala unapred!
 
Odgovor na temu

zeoN_Rider
Beograd 🇷🇸 Srbija

Član broj: 167413
Poruke: 13051
109.121.54.*

Jabber: zeoN_Rider


+459 Profil

icon Re: Koju mini-liniju da kupim?04.11.2012. u 19:13 - pre 139 meseci
Citat:
mulla.saddra: Planiram da kupim mini-liniju
- nije mnogo skupo (plafon 200 evra)


http://www.tehnomanija.rs/mini-linije
Ne mogu da verujem šta je slepaca
svuda oko nas!
 
Odgovor na temu

Pioneer cdj 200
Rovinj

Član broj: 150380
Poruke: 1279
*.adsl.net.t-com.hr.

Sajt: www.crotehnika.com


+18 Profil

icon Re: Koju mini-liniju da kupim?06.11.2012. u 15:56 - pre 139 meseci