Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

linux- i problemi sa usb tv card lv5t dlx

[es] :: Linux :: linux- i problemi sa usb tv card lv5t dlx

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 7426 | Odgovora: 45 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

I AM BORGS
šef na meteorološkoj stanici i bivši
TV serviser
collective in space

Član broj: 145850
Poruke: 860
109.227.49.*



+16 Profil

icon linux- i problemi sa usb tv card lv5t dlx01.10.2011. u 11:44 - pre 153 meseci
pozdrav ! pokušao sam preci na linux . istalirao sam ubuntu, kbuntu,mint,xubuntu. i nijedan linux mi nije prepoznao tv card. našao sam i driver za tu karticu, inače linux mi je nasao graficku karticu, zvucnu, samo imam konstantan problem sa tv card.moram da napomenem da sam početnik u linuxu. i da nisam znao instalirati taj driver. otpakovo sam tar datoteku i tamo ima install. ali ne znam dalje. znam da se neradi kao u windowsima- next,next.... dali se instalira u terminal ili gde ? nesviđa mi se myth tv jel ima kakav drugi program ? da mi radi tv card odmah bi prešao na linux. koju verziju linuxa mi predlažete , vidim da za početnike može mint , pa bi instaliro mint.
konfig: asus-m2npv-mx
athlon3200+
ram:2,5 gb
graf:nvidia 6150 integrated
zvuk: adi soundmax 1986a integrated
svaki savjet i pomoč dobrodošla !!!
we are borg- resistance is futile.
vremenska prognoza : Bog zna , a ljudi pogađaju ( prognoziraju )
Moje je ime šef tamne strane mjeseca,gospodar muha,ljubavnik kurvi i kraljica....
 
Odgovor na temu

Panta_
Aleksandar Pantić
Kragujevac

Član broj: 214959
Poruke: 790



+162 Profil

icon Re: linux- i problemi sa usb tv card lv5t dlx01.10.2011. u 18:07 - pre 153 meseci
Iskopiraj izlaz dmesg i lsusb komandi. Za taj drajver sto si skinuo procitaj u install ili readme datoteci kako se instalira. Obicno ide:
Code:
cd /putanja/do/raspakovanog/drajvera
.configure
make
sudo make install