Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Neka pitanja oko konfigurisanja Red Hat-a(9.0)

[es] :: Linux :: Neka pitanja oko konfigurisanja Red Hat-a(9.0)

[ Pregleda: 1909 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Icebreaker
Bojan Bogdanovic

Član broj: 4674
Poruke: 23
*.teleportgroup.net

Sajt: www.geocities.com/musicbe..


Profil

icon Neka pitanja oko konfigurisanja Red Hat-a(9.0)03.02.2004. u 11:27 - pre 245 meseci
Pozdrav! Instaliro sam red hat 9.0 pored win98 i 2000. Posto sam pocetnik sto se tice linux-a iskonfigurisao sam ga sve kako treba. Uglavnom imam problem oko particija odnosno u njegovom fajl menadzeru nevidim ostale particije ili ja nisam konfigurisao kako treba fajl menadzer. Znam da treba da nekako maoutujem particije (kako?), ali kod linux-a se bas ne snalazim sto se toga tice.
ili jednostavnije kao da vidim sve particije i pristupim svim fajlovima i folderima kao kod commandera za win ili explorer-a. I jos jedno pitanje ako neko moze da mi objasni (posto nemam vremena da bauljam po netu) kako da mi red hat prepozna modem (u pitanju je motorola), i kako da ne upisujem stalno root pass. ili da disable-jem ga negde da mi vise ne trazi root pass za neke aplikacije (mouse, hardware i sl.), i kako da slusam mp3 muziku posto mi kaze da nema neku licencu za mpga 1,2..

Unapred zahvaljujem.

p.s. Ako neko moze da mi da link gde mogu da nadjem detaljno konfigurisanje red hat-a u GUI modu i terminalu.
Icebreaker
 
Odgovor na temu

filo
VETS
Beograd

Član broj: 8038
Poruke: 1240
*.vets.edu.yu



Profil

icon Re: Neka pitanja oko konfigurisanja Red Hat-a(9.0)03.02.2004. u 12:39 - pre 245 meseci
www.redhat.com
www.tldp.org
www.motorola.com
 
Odgovor na temu

dpop
Dragan Đ. Popović
VBD, IT
Brčko distrikt BiH

Član broj: 1879
Poruke: 400
81.94.9.*

Jabber: dpop@elitesecurity.org
Sajt: dragon.objectis.net


Profil