Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

RFID radio frequency identification

[es] :: Elektronika :: RFID radio frequency identification

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 10945 | Odgovora: 54 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

shadow88
shadow88
Tehnicar automatike i elektronike Dizel
elektro agregata
Energoglobal d.o.o
Novi Sad

Član broj: 217056
Poruke: 3065
*.adsl-a-2.sezampro.yu.

Jabber: ljubicicrobert@yahoo.com


+66 Profil

icon RFID radio frequency identification20.09.2010. u 23:54 - pre 165 meseci
pozz svima

hteo bih da napravim nesto kao RFID ili slicno ili isto , za kola, da kad pridjem vozackim vratima, da se otkljucaju a cim se odaljim da se zakljucaju a oko vrata ili u dzepu ili kao narukvicu bih nosio nesto kao RFID sto bi prijemnik u vratima osetio na nekih 2m razdaljine maksimum, preko toga ne treba, ali mora da bude taj predajnik bez napajanja, tj da mu se indukuje struja napajanja preko oscilatornog kola ili ti spirale kao kod RFID-a pa da emituje signal dok je u dometu primopredajnika u vratima auta , pa da drzi vrata otkljucana, cim se odmaknem i vrata se zakljucavaju.

pa, ima li neko neki predlog za semu primopredajnika za vrata i kolceta za identifikaciju ? to kolo moze da se strpa u narukvicu, karticu, privezak, nebitno, ne mora da bude sa xxxx bit-nim kodovima, bitno je da radi stabilno i da ga nista ne ometa ili natera da se pogubi..

unapred hvala na ideji...
 
Odgovor na temu

shadow88
shadow88
Tehnicar automatike i elektronike Dizel
elektro agregata
Energoglobal d.o.o
Novi Sad

Član broj: 217056
Poruke: 3065
*.adsl-a-2.sezampro.yu.

Jabber: ljubicicrobert@yahoo.com


+66 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification21.09.2010. u 00:04 - pre 165 meseci
i da li se u kucne ljubimce stavlja RFID tehnologija ili je u pitanju nesto drugo ? mislim da li se pod "cipovanjem" kucnih ljubimaca smatra RFID tehnologija ?
 
Odgovor na temu

ac1bd4
Stara Pazova

Član broj: 76735
Poruke: 437
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+35 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification21.09.2010. u 00:27 - pre 165 meseci
Evo domaće izdanje RFid čitača. Trebao bi još mikrokontroler ili nešto slično da primi kod i uporedi ga i izvrši šta je već potrebno. Kartica sa kodom može da se kupi na mnogo mesta.
 
Odgovor na temu

shadow88
shadow88
Tehnicar automatike i elektronike Dizel
elektro agregata
Energoglobal d.o.o
Novi Sad

Član broj: 217056
Poruke: 3065
*.adsl-a-2.sezampro.yu.

Jabber: ljubicicrobert@yahoo.com


+66 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification21.09.2010. u 09:54 - pre 165 meseci
ne radi mi link ? prijavljuje gresku na PDF
 
Odgovor na temu

Sepa011

Član broj: 161918
Poruke: 1817
..106.109.adsl.dyn.beotel.net.



+28 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification21.09.2010. u 10:08 - pre 165 meseci
Ne mora ni da ti radi link, domet tog RFID citaca je 5 do 10 cm.

Za 2m dometa bi morao dobrano da se potrudis.
 
Odgovor na temu

stil

Član broj: 4832
Poruke: 2066



+419 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification21.09.2010. u 10:11 - pre 165 meseci
http://www.mikroe.com/pdf/rfid_reader_schematic_v101.pdf
 
Odgovor na temu

shadow88
shadow88
Tehnicar automatike i elektronike Dizel
elektro agregata
Energoglobal d.o.o
Novi Sad

Član broj: 217056
Poruke: 3065
*.adsl-a-2.sezampro.yu.

Jabber: ljubicicrobert@yahoo.com


+66 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification21.09.2010. u 11:54 - pre 165 meseci
ne, opet ne radi :(

ma ne mora da ima uopste 2 metra, to je neki maksimum maksimuma koji bi uopste trebao da postigne uredjaj, tj preko toga necu ni da radi, jer je poenta da cim se malo odmaknem od kola da se zakljucaju...

pa moze li se uopste napraviti nesto bez napajanja a da postigne razdaljinu bar 0,5-0,7m ?
 
Odgovor na temu

Sepa011

Član broj: 161918
Poruke: 1817
..106.109.adsl.dyn.beotel.net.



+28 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification21.09.2010. u 18:59 - pre 165 meseci
A na sta da radi? Na kiselo mleko il' jogurt
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-163-3.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification21.09.2010. u 19:37 - pre 165 meseci
pogledaj malo ovi kako su radili razna resenja vezana za rfid (da napomenem,ni jedno resenje nije vezano za automobile) http://hackaday.com/tag/rfid/

inace, cini mi se da razna besna kola koriste rfid (ili neke radio emitere) kod kojih je dovoljno da ti je kljuc u kolima ali ne i u bravi (pali se na dugme), e sad, mozda je moguce i otkljucavanje bez kontakta (i dugmica)

a link sto je (odnosno pdf) stil dao valja (upravo provereno), koji citac koristis? rade ti drugi pdf-ovi?
u prilogu sam ti dao screenshot ako i dalje ne mozes da otvoris, barem da vidis malo (javi ako hoces vecu sliku,mada se sve vidi)
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Aleksandar Đokić

Član broj: 13478
Poruke: 4793
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+638 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification22.09.2010. u 01:43 - pre 165 meseci
Citat:
ne, opet ne radi :(


radi link

evo ti
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

shadow88
shadow88
Tehnicar automatike i elektronike Dizel
elektro agregata
Energoglobal d.o.o
Novi Sad

Član broj: 217056
Poruke: 3065
*.adsl-a-2.sezampro.yu.

Jabber: ljubicicrobert@yahoo.com


+66 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification22.09.2010. u 10:32 - pre 165 meseci
Horvat hvala na odgovoru, ne koristim jos nikakav citac, trazim semu, neki gotov projekat sa pic-om i hex-om da bih ga napravio, posto mi je skupo da kupujem gotov koji nema neki domet ( 3cm ) a kosta 68e bez kartica i displeja, i vec je prilagodjen za otvaranje elektricnih brava tj ima vremenski programibilni relejni izlaz... takav uredjaj mi i treba ali sa vecim dometom...

evo link-a ako nekog zanima : http://www.szrefekt.com/html/rfid_reader.html

video sam na hack a day neki gotov home made uredjaj sa malo delova izveden sa PIC-om i to osmopinskim...

evo ga link : http://hackaday.com/2010/04/28/rfid-immobiliser/

samo ne znam kako da dodjem do nacina izrade ovakvog uredjaja tj seme pcb hex-a itd.... mislim da moram da se registrujem na sajtu da bih mogao da downloadujem fajlove.

jedno pitanje, da li se domet RFID-a povecava pojacanjem signala u anteni (dvosmerno ) , povecanjem antene ( obima namotaja ) , povecanjem broja namotaja u anteni , ili necim drugim ?
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-164-165.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification22.09.2010. u 12:48 - pre 165 meseci
zato sam ti i dao sve sto imaju tag rfid, jer ima i citaca homemade i izmenjenih i svasta,samo treba citati i gledati malo
http://www.instructables.com/i...Car-immobiliser-with-PIC12629/ tu su ti detalji oko tog sto ti je zapao za oko, trenutno nisam ulogovan u instructables i dao mi je da otvorim semu u vecoj rezoluciji (pritisnes na i slovo u gornjem cosku slike, pa onda na link na stranici koju ti otvori, a link je ispod slike)
ukratko, evo sema


(da bi skinuo hex file moras se registrovati, registracija je besplatna i vredi, ima svasta nesto na tom site-u ;) )
 
Odgovor na temu

shadow88
shadow88
Tehnicar automatike i elektronike Dizel
elektro agregata
Energoglobal d.o.o
Novi Sad

Član broj: 217056
Poruke: 3065
*.adsl-a-2.sezampro.yu.

Jabber: ljubicicrobert@yahoo.com


+66 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification22.09.2010. u 13:15 - pre 165 meseci
e puno ti hvala na trudu, do te stranice tj sajta sam dosao odavno, i pre nego sto sam trazio ovo za RFID, ali kao ni onda, ne vidim da je registracija besplatna, gde si ti nasao na sajtu besplatnu registraciju ? sajt je stvarno vredan i ima brdo korisnih projekata...

evo uspeo sam da se registrujem za dzabe ali na free acount nema bas mnogo dozvoljenih stvari, i nije mi najjasniji ovaj uredjaj , kao da PIC ne zahteva HEX posto se nigde ne pominje i nigde ga nema ? jel to moguce ? ili ga ja nisam video :(

EDIT: nasao sam hex, ali nije sa ekstenzijom .hex vec .tmp ?
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-164-165.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification22.09.2010. u 13:20 - pre 165 meseci
preimenuj ga u hex :]
(proveri u view-eru da li je hex kod unutar njega)

da, free ima manje mogucnosti, ali za "obicne smrtnike", sasvim dovoljno, ne mozes da odstampas sve u jedan pdf, ali mozes da vidis sve slike i da skines sve priloge sto ti je i dovoljno

sad cu skinuti hex, pa cu ti javiti kako je kod mene

izmena, i meni je skinuo pod nekim levim imenom .tmp
bice da ti instructables napravi privremeni file da ne bi mogao da saljes direkt link okolo neregistrovanim ljudima
u pitanju JESTE hex code, tako da, samo ga preimenuj (mozes u onako kako je tvorac ovog projekta imenovao - Immobiliser_1.2.hex)
 
Odgovor na temu

shadow88
shadow88
Tehnicar automatike i elektronike Dizel
elektro agregata
Energoglobal d.o.o
Novi Sad

Član broj: 217056
Poruke: 3065
*.adsl-a-2.sezampro.yu.

Jabber: ljubicicrobert@yahoo.com


+66 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification22.09.2010. u 13:23 - pre 165 meseci
jeste hex unutra sad sam proverio :)

sad imam i PCB , i hex i semu, samo mi fali antena, ne znam kako da je napravim ?
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-164-165.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification22.09.2010. u 13:25 - pre 165 meseci
di ti je antena na semi?

edit: id-12 chip u sebi ima i antenu http://www.id-innovations.com/Modules%28non%20write%29.htm

· Improved ID-10, Range up to 180mm

a id-40
Range up to 450mm depending on card

edit: savet, procitaj i komentare na 1. stranici, autor je dosta aktivan, pa i ako ti i dalje nesto ne bude jasno (a mi ne mogli pomoci), pitaj ga
 
Odgovor na temu

shadow88
shadow88
Tehnicar automatike i elektronike Dizel
elektro agregata
Energoglobal d.o.o
Novi Sad

Član broj: 217056
Poruke: 3065
*.adsl-a-2.sezampro.yu.

Jabber: ljubicicrobert@yahoo.com


+66 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification22.09.2010. u 13:37 - pre 165 meseci
ajao pa nisam video da je na plocu jos prikopcan ID-12, tj da ima JP za njega, mislio sam da sam kontroler komunicira sa karticama :) e tako ti je to kad ne znas nista o RFID :)

onako na brzinu gledajuci mi se ucinilo da su VCC konektori za povezivanje sa antenom :)

nego jel bi ovo radilo sa ID-40 ? nije lose 45cm dometa :)
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-164-165.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification22.09.2010. u 13:46 - pre 165 meseci
iskreno, ne znam
to ti je najbolje da pogledas datasheet-ove oba uredjaja (12 i 40) i vidis kakve razlike su
takodje bi pomagalo kada bi znao uopste sta je u kodu u pic-u

za to ti predlazem da pitas lika

(samo prvo i pogledaj posto je taj id-40 i DA LI SE MOZE NABAVITI!)
 
Odgovor na temu

shadow88
shadow88
Tehnicar automatike i elektronike Dizel
elektro agregata
Energoglobal d.o.o
Novi Sad

Član broj: 217056
Poruke: 3065
*.adsl-a-2.sezampro.yu.

Jabber: ljubicicrobert@yahoo.com


+66 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification22.09.2010. u 15:10 - pre 165 meseci
mislim da je bolje da prvo vidim gde se kod nas moze nabaviti ID-20 i posto je, jer preko kosta oko 35 dolara i to je najjeftinije sto sam nasao, a kod nas ne nalazim nigde da se uopste moze kupiti, neki predlog za nabavku ID-20 ?
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-164-165.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: RFID radio frequency identification22.09.2010. u 21:59 - pre 165 meseci
kod nas (da udjes u prodavnicu i kazes dobar dan ja bih id-20) verujem da niti u jednoj prodavnici neces naci
ALI, postoji odredjena sansa da ce neki da ti usluzno naruce (narucuju svasta po narudzbi, pa mozda i to hoce), samo pitanje je koliko ce se ugraditi (i verovatno ces morati cekati minimum 2 nedelje, do mesec dana)
neki uslovljavaju i da pratis unapred
 
Odgovor na temu

[es] :: Elektronika :: RFID radio frequency identification

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 10945 | Odgovora: 54 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.