Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

problem sa visual basicom 6

[es] :: Visual Basic 6 :: problem sa visual basicom 6

[ Pregleda: 2321 | Odgovora: 10 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

blentavi_vuja
wdewfdefw

Član broj: 110735
Poruke: 148
80.93.232.*



Profil

icon problem sa visual basicom 621.07.2010. u 10:57 - pre 167 meseci
narodeeeee imam problem sa programcicem jednim, posto sam potpuni pocetnik pocetka samog nije ni cudo da me nece nista :) prepravio sam neki programcic za upisivanje i iscitavanjer iz baze podataka i sve lepo radi kad sacuvam u e.x.e fajlu ali ako na tom racunaru nema instaliran visual basic nece da radi,javlja gresnu neku "Class not registered looking for objekt with CLSID... i sad ne znam kako da resim ovaj mali problemcic :( ako neko zna nek se javi pozzz
 
Odgovor na temu

t.marko016

Član broj: 255856
Poruke: 196
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10 Profil

icon Re: problem sa visual basicom 621.07.2010. u 11:08 - pre 167 meseci
http://support.microsoft.com/kb/288706

Pozdrav
 
Odgovor na temu

dzigilibonglica
NS

Član broj: 200040
Poruke: 294



+17 Profil

icon Re: problem sa visual basicom 622.07.2010. u 09:08 - pre 167 meseci
Ako ti ovo nije pomoglo sto je postovao t.marko016,
onda cu i ja malo da ti pomognem buduci da si (kako kazes) pocetnik.

Programi koje pravish u VB6, cesto sadrze razne klase(kontrole, objekte...) koje koristish da bi ti program radio. Vecina kontrola koje mozesh da ukljucish u svoj divni program dolaze uz instalaciju Visual Basica. Neke naknadno ubacujesh jer im je trece lice proizvodjac, a ne MS, a nekada je to i MS koji je napravio nove kontrole posle izdavanja verzije Visual Basica koji ti koristis.

E sad,
Da bi tvoj program radio na drugom racunaru, i na njemu te kontrole treba da se nalaze. Instalirati VB6 na svaki racunar na kojem ce se vrteti tvoja aplikacija je ludost.