Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Intesa i orocena stednja

[es] :: E-Poslovanje :: Intesa i orocena stednja

[ Pregleda: 3844 | Odgovora: 0 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Z1k4

Član broj: 218224
Poruke: 75
195.252.78.*



+2 Profil

icon Intesa i orocena stednja18.02.2010. u 17:27 - pre 172 meseci
Ovako imam jedno pitanje a tice se orocene stednje.
Ja sam potpuni laik sto se toga tice, tako da mi je svaki savet vise nego dobrodosao.
Trenutno imam odredjenu sumu novca na dinarskom racunu u Intesi a posto nemam primanja trenutno novac mi odlazi na odrzavanje racuna.
1) Da li bi ja mogao sav taj novac da prebacim na stedni racun i da vise ne placam troskove odrzavanja racuna ako na njemu nemam novca?
2)Kako funkcionise orocena i neorocena stednja?
Opsirno je pitanje, tako da cu napisati ono sto ja znam.
Neorocena stednja u Intesi je 3% na godisnjem nivou, valjda, i novac moze biti podignut bilo kada, nema troskova odrzavanja a za otvaranje je potrebna samo licna karta.
Problem nastaje oko orocene stednje.
Razmisljam o tome da stavim novac na orocenu stednju, recimo 3 meseca, kamata je ok 8%.
Mene zanima da li za to vreme mogu dodavati jos novca, mada verovatno ne, posto ne mogu ni da podizem.
Kada mogu mogu podignuti novac, osnovnu sumu zajedno sa kamatom, nakon 100og dana ili na kraju godine?
Sta kada istekne vremenski period od 3 meseca? Da li to znaci da ne mogu novac da stavim na orocenu stednju do pocetka sledece godine ili sta?
3)Da li mogu imati dva stedna racuna, tipa oroceni i neoroceni ili dva orocena recimo u isto vreme, i da li mogu prebacivati novac sa jednog na drugi?
4)Moze li se ista uraditi putem ebankinga ili je potrebno sve ovo raditi po salterima banke?

Svaka pouzdana informacija je vise nego dobrodosla.
 
Odgovor na temu

[es] :: E-Poslovanje :: Intesa i orocena stednja

[ Pregleda: 3844 | Odgovora: 0 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija