Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

CentOS 5.3 - LAMP kreiranje ftp naloga

[es] :: Linux/UNIX serveri i servisi :: CentOS 5.3 - LAMP kreiranje ftp naloga

[ Pregleda: 1590 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

windMan7

Član broj: 248987
Poruke: 1
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon CentOS 5.3 - LAMP kreiranje ftp naloga28.01.2010. u 15:10 - pre 172 meseci
Pozdrav svima, posto sam pocetnik u instalaciji servera potrebna mi je pomoc od iskusnijih korisnika. Uzeo sam jedan server iz nemacke koji zelim da koristim za game hosting. Instalirao sam CentOS 5.3 - LAMP preko menija u admin panelu i problem nastaje kada zelim da instaliram swift game panel (besplatan software jos neko vreme) jer za njegovu instalaciju je potreban ftp nalog i pristup njemu preko browsera da bi se pokrenula skripta za instalaciju. Pokusavao sam juce preko nekih free cpanela ali su jako konfuzni i nisam uspeo da sredim problem. Sa webaminom sam uspeo da kreiram ftp nalog i da se ulogujem na njega ali nemam link za web browser pokusavao sam sve moguce kombinacije i nece da pristupi, pretpostavljam da je to iz razloga jer nisam nesto podesio. Znaci, potreban mi je ftp nalog na koji mogu da uploadujem instalacione fileove i link do njega preko browsera da bih isti instalirao. Hvala unapred, pozdrav
 
Odgovor na temu

misk0
.: Lugano :. _.: CH :.

SuperModerator
Član broj: 634
Poruke: 2824
*.adsl.ticino.com.

ICQ: 46802502


+49 Profil

icon Re: CentOS 5.3 - LAMP kreiranje ftp naloga31.01.2010. u 08:48 - pre 172 meseci
FTP je protokol i kao takav njemu nije vazno kako mu pristupas. Da bi nekom serveru pristupio iz browsera putem FTP-a trebas koristiti URL u slecedoj formi:
ftp://username:[email protected]

:: Nemoj se svadjati sa budalom, ljudi cesto nece primjetiti razliku ::
 
Odgovor na temu

[es] :: Linux/UNIX serveri i servisi :: CentOS 5.3 - LAMP kreiranje ftp naloga