Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

www.razveseli-se.rs kritike, predlozi, misljenje

[es] :: Web dizajn i CSS :: Kritike :: www.razveseli-se.rs kritike, predlozi, misljenje

[ Pregleda: 4357 | Odgovora: 16 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Tudfa
Jovicevic Vladimir

Član broj: 152699
Poruke: 384
*.dynamic.sbb.rs.



+3 Profil

icon www.razveseli-se.rs kritike, predlozi, misljenje20.08.2009. u 19:31 - pre 177 meseci
Sajt je jos uvek fazi testiranja i manjeg doradjivanja (pravim neki mini chat , treba da omogucim i neregistrovanim da ocenjuju sadrzaj) , ali u svakom slucaju je od bitnijih stvari sve gotovo... Interesuju me vase kritike , predlozi i misljenja o funkcionalnosti i dizjanu (mada sam programer a ne dizjaner)...

http://www.razveseli-se.rs
 
Odgovor na temu

miroslavL

Član broj: 175849
Poruke: 378
93.86.31.*



+5 Profil

icon Re: www.razveseli-se.rs kritike, predlozi, misljenje20.08.2009. u 19:48 - pre 177 meseci
Dizajn je lep i nije napadan, malo mi je naziv bezveze (trebao bi jednostavniji), prvo sam pomislio na razveli-se... reko super ima slobodnih cica treba im neko da im ne bude dosadno (da ih utešiš preko sajta) a kad ono cvrc - "vicevi"... šalu na stranu meni se lično svidja i ima super viceva... dobar je onaj sa tri crnca haha!
 
Odgovor na temu

Milos911
Serbia

Član broj: 219127
Poruke: 1230
*.telenor.co.yu.



+303 Profil

icon Re: www.razveseli-se.rs kritike, predlozi, misljenje20.08.2009. u 20:19 - pre 177 meseci
Izgleda mi nekako pretrpano glavna strana. Mozda da statistiku i one pojmove prebacis na dno? Takodje varaj malo u glasovima da bi i ostali dobili zelji da glasaju. Ubaci jos zabavng sadrzaja a ne samo viceve... Od onih zelenih fontova i linija mi se cini da cu dobiti epilepticni(ili epilepticki? :D) napad :) Sve ostalo je dobro :D
 
Odgovor na temu

Tudfa
Jovicevic Vladimir

Član broj: 152699
Poruke: 384
*.dynamic.sbb.rs.



+3 Profil