Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

problem sa dns serverom

[es] :: Windows mreže :: problem sa dns serverom

Strane: 1 2

[ Pregleda: 6170 | Odgovora: 26 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

gogi100
Goran Ljubic

Član broj: 40722
87.250.47.*

+3 Profil

icon Re: problem sa dns serverom23.06.2009. u 13:38 - pre 180 meseci
na kartici koja proxy kompjuter povezuje sa mrezom u properties tcp/ip u advanced stoji ip adresa mog dns servera. To je znaci ok. Izbrisao sam u root hints moj dns server. Sad cu pratiti da vidim sta se desava u dns logu

Odgovor na temu

gogi100
Goran Ljubic

87.250.47.*

+3 Profil

icon Re: problem sa dns serverom24.06.2009. u 06:49 - pre 180 meseci
profunkcionisalo je nema vise gresaka event id 7062 i 9999

Odgovor na temu

gogi100
Goran Ljubic

87.250.47.*

+3 Profil

icon Re: problem sa dns serverom03.07.2009. u 13:54 - pre 180 meseci
danas mi se kad sam restartovao server u event vieweru pojavilae greske

Code:
Event Type:    Warning
Event Source:    DNS
Event Category:    None
Event ID:    4515
Date:        3.7.2009
Time:        14:45:54
User:        N/A
Computer:    server
Description:
The zone mojdomen was previously loaded from the directory partition MicrosoftDNS but another copy of the zone has been found in directory partition DomainDnsZones.mojdomen. The DNS Server will ignore this new copy of the zone. Please resolve this conflict as soon as possible. 

If an administrator has moved this zone from one directory partition to another this may be a harmless transient condition. In this case, no action is necessary. The deletion of the original copy of the zone should soon replicate to this server. 

If there are two copies of this zone in two different directory partitions but this is not a transient caused by a zone move operation then one of these copies should be deleted as soon as possible to resolve this conflict. 

To change the replication scope of an application directory partition containing DNS zones and for more details on storing DNS zones in the application directory partitions, please see Help and Support.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Data:
0000: 89 25 00 00               ?%..    

Event Type:    Error
Event Source:    DNS
Event Category:    None
Event ID:    4004
Date:        3.7.2009
Time:        14:42:14
User:        N/A
Computer:    server
Description:
The DNS server was unable to complete directory service enumeration of zone moj domen.  This DNS server is configured to use information obtained from Active Directory for this zone and is unable to load the zone without it.  Check that the Active Directory is functioning properly and repeat enumeration of the zone. The extended error debug information (which may be empty) is "". The event data contains the error.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Data:
0000: 2a 23 00 00               *#..    

Sad izgleda da dns ne saradjuje sa active directory. U cemu je sad problem?

Odgovor na temu

valjan
Janko Valencik
Software Deployer
Schneider Electric
Novi Sad

Član broj: 158605
*.adsl.eunet.rs.

+553 Profil

icon Re: problem sa dns serverom03.07.2009. u 14:54 - pre 180 meseci
Event ID 4004 se cesto javlja u domenima koji imaju samo jedan server koji je ujedno i DC i DNS i igra jos neku ulogu (web server, mail server, DB server,...). Prilikom bootovanja NetLogon pokusava da se registruje u odgovarajucu DNS zonu, ali zbog sporog servera ili zbog velikog broja servisa koji se pokrecu AD jos nije u potpunosti spreman za rad i eto tebi greske. Znaci tu mozes slobodno da ignorises, a ako nekad budes imao i drugi DNS server, onda je preporuka da u TCP/IP properties stavis onaj drugi kao primarni (znaci na DNS1 postavis DNS2 kao primarni, a na DNS2 to treba da bude DNS1).

Sa drugim event ID-jem se jos nisam susretao, pitacu cika Googla pa ti javim sta sam saznao.

Odgovor na temu

gogi100
Goran Ljubic

93.87.196.*

+3 Profil

icon Re: problem sa dns serverom03.07.2009. u 18:19 - pre 180 meseci
na netu sam nasao sledece objasnjenje za event id 4515
Code:
. If you receive event ID 4515 and also have difficulty changing the Active Directory (AD) replication scope from all domain controllers (DCs) to just DCs that host the DNS service, perform these steps to resolve the problem:

1. Start the Microsoft Management Console (MMC) DNS snap-in (Start, Programs, Administrative Tools, DNS).
   2. Stop DNS services on all but one DNS server. (Right-click the DNS server name and select Stop from the All Tasks context menu).
   3. On the remaining DNS server, turn off AD integration for the zones that are experiencing the problem. To do so, right-click the zone and select Properties. Click Change under "Type of DNS" and clear the "Store the zone in Active Directory" check box.
   4. Restart the DNS service on the server. (Right-click the DNS server name and select Restart from the All Tasks context menu.)
   5. Reenable AD integration on the zone and force replication to other DCs.
   6. Start the DNS service on the other DNS servers by right-clicking the DNS server name and selecting Start from the All Tasks context menu.

You should no longer see event ID 4515 in the log. 

Nije mi jasno ja samo imam jedan dns server,a ovde se pominje vise koji moraju biti stopirani. Da li ja moram da stopiram moj dns server? Da li se ovaj slucaj odnosi kada u mrezi postoji vise servera?

Odgovor na temu

valjan
Janko Valencik
Software Deployer
Schneider Electric
Novi Sad

Član broj: 158605
*.adsl.eunet.rs.

+553 Profil

icon Re: problem sa dns serverom04.07.2009. u 08:53 - pre 180 meseci
Mislim da je uputstvo sa http://support.microsoft.com/kb/867464 mnogo adekvatnije za tvoj slucaj. Ali sam naisao i na sledece:

Citat:
In a Windows Server 2003 domain, changing the replication scope using the DNS snap-in can cause this error. It may only happen once, but if it repeats, the old copy might not have been deleted. When this happens, use ADSI Edit from the Windows Support Tools to delete the duplicate. To get to the necessary partition, such as DomainDNSZones, you must tell ADSI to use a custom connection point of DC=DomainDNSZones, DC=domain, DC=com. You cannot see this partition using any of the default well-known naming contexts.

U svakom slucaju, ako se ta greska javi vise puta, idi na onaj MS Support link, pokreni ADSI edit pa isprati uputstva, a do tada ga samo prati kako se ponasa. Mada, mzoes probati i to sto si ti nasao, samo preskoci korake 2 i 6, posto imas samo jedan DNS server u tvom domenu.

Odgovor na temu

gogi100
Goran Ljubic

87.250.47.*

+3 Profil

icon Re: problem sa dns serverom06.07.2009. u 06:20 - pre 180 meseci
pratio sam za vikend i nisam naisao na gresku event id 4515 niti event id 4004. Izgleda da se ovo trenutno desilo. Praticu jos neki dan

Odgovor na temu

[es] :: Windows mreže :: problem sa dns serverom

Strane: 1 2

[ Pregleda: 6170 | Odgovora: 26 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.